کد خبر 1626325
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
انهدام باند ۵ نفره سرقت مسلحانه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره‌ای که به صورت مسلحانه احشام و اموال کارگاه‌ها و ساختمان‌های نیمه‌ساز را در شهر اصفهان سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین ترکیان از انهدام باند ۵ نفره سرقت مسلحانه در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه احشام و اموال کارگاه‌ها و ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهر اصفهان و شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت سرانجام رد پای باندی ۵ نفره از سارقان غیربومی را در این سرقت‌ها به دست آورده و در رصد هوشمندانه خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان دریافتند سارقان قصد سرقت دیگری در شهر اصفهان را دارند که سریعا وارد عمل شده و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان آنها را به محاصره خود درآوردند.

ترکیان عنوان کرد: سارقان که راه فرار نداشتند به سمت ماموران تیراندازی کرده که نهایتاً پس از نیم ساعت درگیری تمامی این افراد دستگیر و دربازرسی از محل یک قبضه سلاح کلت کمری و تعداد ۳ تیرفشنگ جنگی، مقادیر زیادی خاموت، حدود ۵۰۰ کیلو سیم حرارتی،یک دستگاه موتورسیکلت ،تعداد ۴ دستگاه خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات کاراگاهان به ۴ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز و ۲ فقره سرقت احشام به صورت مسلحانه و زورگیری اقرار کردند که با تکمیل شدن تحقیقات متهمان به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رزمنده و جانباز دفاع مقدس IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    4 0
    باند دستگیر شده نه منهدم . منهدم شدن باند یعنی سقط شدن آنها . این باند برای باز آموزی به زندان منتقل می شود تا دوباره هار تر از قبل به جان و مال و نوامیس مردم حمله کنند . مشکل کجاست ؟ کی مشکل گشاست ؟ باید نامه ای با امضای دهها میلیون نفر جمع کنیم و از رهبری درخواست کمک کنیم ؟ ؟؟؟؟؟ گوش شنوایی در دادگاه ها نیست ؟ ما با صدام جنگیدیم و به ابرقدرت ها باج ندادیم ولی حریف خائنین در کشور خود نیستیم
  • CA ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    0 0
    مملکت را برو!!
    • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
      0 0
      میشه یه مملکت نام ببری که درش دزدی رخ نده؟! البته بنظرم فقط ایرانه که خودتحقیرهایی مثل تو داره! البته شایدم ایرانی نباشی.
  • اعدام موقع دستگیری !! IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    3 0
    کار اراذل خشن ، همان موقع دستگیری تمام شود !! ..... خدمتی بزرگ به جامعه است و البته به اراذل ، برای پایان دادن به زندگی پلید ایشان !! .... مشکلات را باید اساسی و قاطعانه حل کرد !! .... تامام !!
  • ناشناس IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    0 0
    ی چند وقتی میرن زندان - بعد دومرتبه از هم سلولی های خودشون چیزهای جدید یاد میگیرند و با همونا ی باند جدید درست میکنند ووووو این قصه ادامه دارن
  • ایشتار IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    0 0
    چرا میگی سارقان غیر بومی؟! راستشو بگو افغانی بودن دیگه. مملکت که نیست درش بازه هر کسی دلش میخواد میپره تو! اینم نتیجه واردات میلیونی افغانها
  • محمد IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    0 0
    قبلا هم از این قبیل اتفاقات بوده ولی پوشش خبری به این شکل که الان هست نبوده ولی در کل پروژه ی انتقال سلاح توسط شوتی ها به مرکز کشور که توسط موساد و امریکا کلید خورده بود الان داره خودش رو نشون میده ولی بلطف خدا طی یکی دو سال اینده همشون رو جمع میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس