کد خبر 1626906
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
اردوی پرسپولیس در هلند لغو شد؟

به دلیل برخی مسائل، اردوی تیم پرسپولیس در هلند برگزار نخواهد شد و سرخ پوشان راهی کشور دیگری می‌شوند.

به گزارش مشرق، در حالی که قرار بود کاروان تیم پرسپولیس برای برپایی اردوی آماده سازی روز نهم مرداد راهی هلند شود اما گفته می‌شود این اردو لغو شده است.

با وجود تلاش‌ها برای گرفتن ویزای شینگن و حضور سرخپوشان در سفارت اما به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس قید سفر به هلند را زده و قرار است محل اردو تغییر کند.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای برپای اردوی آماده سازی راهی کشور ترکیه خواهد شد و به همین دلیل سرخ پوشان نهم مرداد به هلند نخواهند رفت.

این در حالیست که هزینه‌های این اردو حدود ۱۲ میلیارد تومان برآورد شده بود که اسپانسر باشگاه آن را تقبل کرد اما حالا به نظر می‌رسد که به دلیل برخی مسائل اردوی پرسپولیس از هلند به ترکیه منتقل خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    15 0
    مگه هلند با ترکیه براشون خر کشتن؟ کشور چهار فصل ایران چی کم داره که بجای صرف هرینه برای تامین زیر ساخت باید پولهای بی زبان رو صرف این قرتی بازیها کنند. قرمز و آبی و زرد و خاکستری هم ندارد
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      1 0
      حق داری شما هم مثل من نرفتی و نمیدونی ولی بعضی از ما بهترون که رفتن میگویند چیزهایی هست که حتی تصورش را هم نمیتوانی بکنی به همین دلیل فوتبالیست های از ما بهترون برای برگزاری اردو در این مدل کشورها اصرار دارند از افرادیکه به اردوهای خارج از کشور سئوال کنی خواهند گفت که اردوهای خارج از کشور چه لذت هایی دارد؟؟!!
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 1
    اسپانسر به ظاهر پولدار‌هیچ غلطی نکرده تا الان
  • امیر IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    3 1
    اسپانسر پولدار باشگاه !!! روشون نشده بگن خزانه و بیت المال.
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    3 1
    این اسپانسر بهتر نیست پول باد آورده و چپاول شده را خرج ساخت مدرسه و یا دوا و درمان در مناطق محروم بکنه که هم خیر دنیوی و هم خیر اخروی داره
  • نوکیسه های خانن IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    5 1
    وقتی دستت تو جیب مردم و دولت باشه ، این هزینه تراشیها عادیه !! .... تا پریروز توی زمین خاکی علی آباد هم راشون نمیدادن ... حالا برای اردو میخوان برن اروپا .... بی شرافتهای نامرد شارلاتان تازه به دوران رسیده بی شعور .... منظورم همه باشگاههاست .... قرمز آبی زرد سبز ... همه از دم فاسد ند !!
  • شرم بر شما .... IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    5 1
    روسیاهی برای دولت و مجلس و قوه قضاییه و حتی هواداران و رسانه های ابله و بی عرضه مشوق فوتبال حرفه ای ، که اجازه میدهند این گونه ، بودجه کشور به سمت این باشگاهها و بازیکنان فاسد فوتبال ، سرازیر شود !! .... اردوی تمرینی هلند با چند میلیارد هزینه !! ..... مردم بیچاره در حال نابود شدن زیر بار تورم و کسری بودجه دولت !! .... خجالت ... خجالت !! .... شرم بر شما !! .....
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    5 0
    باشگاه فوتبال باید صد در صد خصوصی باشه و متعلق به شرکت صد در صد خصوصی
  • مجید بهرام بیگی وین اطریش AT ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    2 0
    حالم بهم میخوره از این تقلیدهای کورکورانه از خارجیها اگر در کشورهای اروپایی از جایی به جایی دیگر برای تمرینات میروند به دلیل هوای مطلوب آنجا است. خوشبختانه تنوع دمایی ایران این فرصث را به این باشگاه ها میدهد که پول مردم ایران را به جیب کشورهای دیگر نریزند و در جایی در ایران یا کشور همسایه مانند روسیه تمرین کنند..ولی گویا آن اندازه خودباخته غرب زده هستند که حتما بایس در هلند گرما زده باشد !! و از اینکار پرهیز می‌کنند.
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 0
    چرا پول بی زبان را که با هزار بدبختی در می‌آورند تو جیب اجنبی ها میریزد بعد هزار جور سر کوفت میزنند میگند شما تحریم بودید ولی ما دلمان سوخت از این جور حرفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس