کد خبر 1627791
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
خبری از واریز سود مرحله سوم سهام عدالت نیست

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: پالایشگاه بندرعباس ۲ هزار میلیارد تومان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۳ هزار میلیارد تومان و مپنا حدود ۵۵۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت را واریز نکردند.

به گزارش مشرق، بخشی از سود سهام عدالت در حالی امسال کماکان پرداخت نشده است که این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ سهام عدالت رقم می‌خورد که پرداخت سود این سهام سه‌مرحله‌ای شده است.

پیش‌تر وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس وعده داده بودند پس از واریز سود مرحله نخست و دوم در ابتدای زمستان و انتهای اسفند سال گذشته، پرداخت سود مرحله سوم سهام عدالت در خردادماه امسال انجام خواهد شد.

این در حالی است که بع تازگی مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفته است: همچنان خبری از واریز سود سهام عدالت از سمت سه شرکت نیست.

ولی الله جعفری افزود: پالایشگاه بندرعباس ۲ هزار میلیارد تومان، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۳ هزار میلیارد تومان و مپنا هم حدود ۵۵۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت را واریز نکردند.

وی در پاسخ به این پرسش که با این شرکت‌ها آیا برخوردی صورت خواهد گرفت؟ اظهار کرد: گزارش تخلف احتمالی برای این شرکت‌ها تهیه و به مراجع رسیدگی به تخلفات هم ارسال شده است. اما اکنون چیزی که مهم است این خواهد بود که بتوانیم با پیگیری‌های خود سود سهام عدالت را کامل وصول و الباقی سود سال ۱۴۰۱ را به حساب مشمولان واریز کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 0
    رفت کنار بقیه قولهایی که داده بودند
  • محمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    1 0
    شما را به خدا هرروز حرف مفت نزنین هرروز خبر باز میکنیم میگفت امشب سود سهام عدالت واریز میشه فردا دوباره تیتر میکنیت پنجم واریز میشه وقتی خبر باز میکنی از رمان که سهام عدالت به کار آمده مقاله می‌نویسید آخرش هم می گوید شرکت‌ها سود سهام را واریز نکردن به خدا خجالت بکشید مردم سر کار نزارید
  • محمد DE ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 0
    این یعنی چی پالایشگاه پول سود را واریز نکرده مگه خونه خاله هست. سهام عدالت باید سودش به مردم برسه دولت مگه چکاره هست
  • محمد IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 1
    چیه از این همه سرکار گذاشتن ملت خسته نشدین
  • دلسوز IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 0
    دولت باید پاسخ بده پول فروش اونهمه نفت کجاست؟!
  • حامد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 0
    تمام سایت های خبری پر شده از اخبار بازنشستگان و فرهنگیان و مددجویان که همینطوری یک خبر را هزار بار تکرار میکنند و وعده میدهند و سر آخر تو خالی در میاد یعنی اوج نکبت و بدبختی که مانند یک مریض بهش روحیه میدهند تا بدتر نشود
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 0
    این همه سود کردن این شرکت ها بعد می خوان به مردم بدن ی مقدار ناچیز انگار ارث پدرشان هست مردم رو چی فرض کردن اصلا اگر این اسمش سهام عدالت هست چرا آزاد نمی کنن این سهام نا عدالت رو
  • جعفری IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 0
    دولت میتواند مدیریت شرکتهای یاغی را عزل و به بخش کارآمد بسپارد یعتی چی شرکت مپنا سود را پرداخت نمیکند قوه قضاییه چرا ورود نمیکنددرضمن خبری که خیری درآن نیست نیاز به تکرار ندارد.
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 0
    بعد میگن فروش نفت مون خیلی خوب بوده و... پالایشگاه ها چطور ندارن پول سود رو واریز بکنن اگه فروش نفت مون خوب بوده؟
  • رحیم IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 0
    خداشاهده رشد بازار سرمایه انچنان به نفع مردم و خود دولته که هرچی بگم باز کم گفتم ما 50ملیون سهامدار سهام عدالتی داریم اما به دلیل یکسان سازی نکردن نرخ دلار شرکتها سود نمیکنن و ما هم مثل همیشه بین 500هزار تا یک ملیون سود میگیریم اقا دلار رو یکسان سازی کنید تا سود دهی شرکتها بره بالا و مردم به جای این پول خوردها پول سه چهار ملیونی بگیرن. هیچ بار مالی هم برا دولت نداره.
  • حسین IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 0
    سهام عدالت خیلی خوبه و هیچگونه بار مالی برا دولت نداره حتی به عدالت اجتماعی هم میتونه کمک کنه میتونیم ازش به عنوان یه سند برا گرفتن وام ازش استفاده کنیم ولی متاسفانه چنان بی ارزشش کردن که نمیشه هیچ کاری باهاش کرد باورکنید اگه مردم سودهای خوب مثلا سه ملیون چهار ملیون از سهام هاشون ببرن از جون و پوست و استخونشون از کشور محافظت میکنن چون مردم وقتی حس کنن تو سود شرکتها سهیم هست اجازه نمیدن دشمن چپ به شرکتهامون نگاه کنه چون سود و منافع خوذمون به خطر میوفته. خدایش این وارسزهای 400هزاری اونهم تو دو مرحله چه دردی دوا میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس