به گزارش مشرق،کانال تلگرامی امریکانا در مطلبی پیرامون دکترین کامالا هریس و نگاه وی به سیاست خارجی نوشت:

از زمانی که کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 می‌شود، مردم ایالات متحده می‌خواهند بدانند که او در مورد سیاست خارجی چه نظری دارد. هریس و جو بایدن در مسائل امنیت ملی با هم همکاری نزدیکی داشته‌اند و نظرات مشابهی دارند. اما پیشینه شخصی و سیاسی هریس به دیدگاه‌های او رنگ و بوی خاصی می‌دهد.

نگاهی به دیدگاه‌های سیاست خارجی نامزد دموکرات‌ها درباره هند

مادر او از هند به آمریکا مهاجرت کرده و این ممکن است به هریس کمک کند تا روابطآمریکا و هند را تقویت کند، هرچند که انتظار می‌رود سیاست‌های او مشابه بایدن باشد. برای مثال، در سال 2022 تجارت بین آمریکا و هند به 146 میلیارد دلار رسید که اهمیت این رابطه را نشان می‌دهد.

هریس قبلاً از وضعیت حقوق بشر در هند انتقاد کرده بود، ولی ممکن است اگر رئیس‌جمهور شود، این موضع را ملایم‌تر کند. کارشناسان معتقدند که او می‌تواند تأثیر زیادی بر سیاست خارجی آمریکا داشته باشد، به خصوص در زمینه حقوق زنان در افغانستان که 3.7 میلیون دختر از مدرسه محروم هستند.

هریس ممکن است تمایل بیشتری به بحث در مورد موضوعات حساس، مانند آزادی مذهبی و بی‌عدالتی‌های جهانی داشته باشد، که این نشان‌دهنده اولویت‌های هواداران جوان‌تر و فعال‌تر او در فضای مجازی است. این موضوع می‌تواند بسیار مهم باشد، زیرا 44 درصد از رأی‌دهندگان دموکرات زیر 45 سال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس