‌

علاوه بر پرستو صالحی، افرادی چون حمید فرخ‌نژاد، برزو ارجمند، مهناز افشار و ارژنگ امیرفضلی نیز خواستار بازگشت به ایران هستند.

سرویس سیاست مشرق - روز گذشته پرستو صالحی با انتشار یک ویدیو از بازگشت خود به ایران در روزهای پیش‌رو خبر داد، البته بازگشت این بازیگر سابق سینما به تهران قابل پیش‌بینی بوده و از مدت‌ها پیش زمزمه‌های بازگشت او در کنار تعداد دیگری از سلبریتی‌ها شنیده می‌شد، صالحی در جریان آشوب‌های سال ۱۴۰۱ از مرز خارج شده و مدت‌ها در کشور ترکیه سرگردان بود، بی‌پولی و عدم توجه ضدانقلاب به این فعال سابق سینمایی باعث شده است تا او چمدان خود را جمع کرده و زیر فشار ترول‌های مجازی به ایران بازگردد.

پس از ملتهب شدن فضای رسانه‌ها در پی فوت مهسا امینی، پرستو صالحی از جمله افرادی بود که با انتشار چند ویدیو با پوشیدن لباس سیاه شبیه داعشی‌ها مردم را تهدید کرده و گفته بود که از این به بعد دشمن اول شما منم، پرستو صالحی؛ و روزی برای رفتن شما هلهله برپا خواهیم کرد!

آن روزها این ویدئوهای خاص و عجیب توسط شبکه سایبری ضدانقلاب وایرال شده و خانم صالحی گمان می‌کرد او با خروجش از کشور روی سن از آمریکایی‌ها اسکار گرفته و پیشنهادهای کاری یکی پس از دیگری به سویش جاری خواهد شد، اما این خواب خیلی زود به کابوس بدل شده و فشار بی‌پولی و عدم توجه به این شخص و تعدادی دیگر از سلبریتی‌های اغفال شده آن‌ها را بیدار کرده است.

از سرنوشت تلخ پرستو صالحی همین بس که همان شبکه سایبری که روزگاری ویدئوهای داعشی مسلک این بازیگر سابق را لایک‌ریزی می‌کرد حالا شروع به فحاشی‌ به او کرده تا جایی که تهدید به قتل در محل اقامتش شده است.

پیام‌های دست‌جمعی سلبریتی‌ها برای بازگشت به ایران! / علائم خاص از ریزش سکوهای «شتاب‌دهنده آشوب‌ها» در استانبول

پیام‌های دست‌جمعی سلبریتی‌ها برای بازگشت به ایران! / علائم خاص از ریزش سکوهای «شتاب‌دهنده آشوب‌ها» در استانبول

پیام‌های دست‌جمعی سلبریتی‌ها برای بازگشت به ایران! / علائم خاص از ریزش سکوهای «شتاب‌دهنده آشوب‌ها» در استانبول

سرنوشت تلخ سراب و ایستادن روی بام خودکشی!

خانم صالحی از همان روزهای اول فرار از کشور چهره‌ای سرگردان داشت و می‌شد علائم پشیمانی را در چهره او مشاهده کرد؛ رویایی که برای خودش ساخته بود تبدیل به سراب شده و حالا نه راه پیش داشت و نه پس!

صالحی در ایام ابتدایی آشوب‌ها و سرخوش از خیال خام براندازی، با شبکه تروریستی و اختصاصی تجزیه‌طلب‌ها، اینترنشنال گفتگو کرد، افزوده بر او، سلبریتی‌های دیگری نظیر حمید فرخ‌نژاد نیز با هدف ایجاد انگیزه در اغتشاشگران، با این شبکه مصاحبه کردند.

اما پس از انشقاق در میان اپوزیسیون خارج‌نشین و ناامیدی از براندازی در ایران، با جمعی از سلبریتی‌های فراری، گروهی تشکیل دادند و به حمایت از رضا پهلوی پرداختند، البته این پروژه هم خیلی زود دود شده و به هوا رفت.

پیام‌های دست‌جمعی سلبریتی‌ها برای بازگشت به ایران! / علائم خاص از ریزش سکوهای «شتاب‌دهنده آشوب‌ها» در استانبول

صالحی از انفعال و ناکارآمدی اپوزیسیون رنجیده و ناامید شد؛ اما به تاسی از دیگر سلبریتی‌هایی نظیر علی کریمی، حمید فرخ‌نژاد، احسان کرمی و برزو ارجمند، بازی تازه‌ای تحت عنوان «وکالت به رضا پهلوی» را راه‌اندازی کردند و در توجیه آن به مخاطبان گفتند: فعلا تا زمان براندازی، به رضا پهلوی وکالت دهیم تا بعد از بازگشت به ایران درباره ساختار حاکمیت جدید تصمیم‌گیری کنیم!.

این آخرین بازی براندازان فریب خورده برای مهم جلوه دادن رضا پهلوی در بین ضدانقلاب بود که از یک مصاحبه تلویزیونی در شبکه من و تو آغاز شد. ربع پهلوی در مصاحبه‌ای با این شبکه، درباره اینکه چرا در تمام این چهار ماه اعتراضات ایرانیان، پا به میدان نگذاشت، گفت: من برای حضور در مجامع بین المللی از طرف ایرانیان باید مشروعیت داشته باشم. نتیجه نهایی این‌ اظهارات، به بازی «وکالت می‌دهم» رسیده بود که البته پس از آن سفری هم به عنوان نماینده ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی به سرزمین‌های اشغالی داشت که هر دو نمایش نتیجه‌ای در پی نداشت.

کمپین وکالت به رضا پهلوی که یکی از اصلی‌ترین دلایل انشقاق و اختلاف در بین اپوزیسیون ضد ایرانی بود که با شکست انجامید. میتوان گفت پرستو صالحی به هر سازی که طراحان پروژه براندازی در ایران از ۱۴۰۱ تاکنون نواختند، رقصید و در همه کمپین‌ها شرکت کرد. کمپین اعتراض به اعدام «مجیدرضا رهنورد»، جلوگیری از محاکمه «توماج صالحی» و بسیاری پروژه‌های دیگر، از دیگر عرصه‌هایی بود که پرستو صالحی، پای ثابت آنها بود.

اما کم کم کار به جایی رسید که جلوه‌هایی از ناامیدی این بازیگر سابق تلویزیون در چهره‌اش نمایان شد. در همان ایام بود که صالحی در ویدیویی از رنج و عذاب فرار از ایران و و مهاجرت می‌گفت و با اشک، خواهان بازگشت به وطن بود. یکی از نزدیکان خانم صالحی درباره وضعیت روحی او در آن روزها می‌گوید که این بازیگر سینمایی روی مرز خودکشی بود زیرا از نظر مالی و خانوادگی با بحران‌های شدیدی روبه‌رو شده زیرا که ممکن بود کارتن خواب شود!

تبلیغ‌های اینستاگرامی یکی از منابع درآمدی سلبریتی‌ها در سال‌های اخیر بوده است، صالحی نیز این کار را در کشور ترکیه از تبلیغ یک شرکت مهاجرتی آغاز کرد و پس از آن وب‌سایت‌های فروش آنلاین را در صفحات خود تبلیغ کرد.

این وضعیت باعث شده بود تا وضعیت شغلی این افراد را از نقش‌آفرینی در فستیوال‌های بزرگ هنری داخل ایران به سطح بلاگری برای شرکت‌های خرجی تقلیل یابد. مهناز افشار هم جز همین افرادی بود که به بهانه حمایت از اغتشاشات، چمدان منقش به شعار «زن زندگی آزادی» را تبلیغ و با کد معرفی و تخفیف‌دار خود، به فروش می‌رساند. او پس از اعتراض گسترده کاربران معاند، این بساط را جمع کرد.

اما یکی از مشکلات صالحی آن بود که شرکت‌های تبلیغاتی به دلیل رقابت‌های شدید و روابط پشت پرده حاضر به دادن کار جدید به او نبوده و این شرایط وضعیت مالی پرستو صالحی را روز به روز بدتر کرده بود، تحقاقات نشان می‌دهد که این شرکت‌های مافیایی تنها به افرادی تبلیغات می‌دهند که تبدیل به برده‌های بی چون و چرایی برای آنان گردند، بسیاری از این شرط‌ها با ماهیت اخلاقی و انسانی در تعارض اساسی قرار دارد و تن دادن به آن معادل خودفروشی است.

پیام‌های دست‌جمعی سلبریتی‌ها برای بازگشت به ایران! / علائم خاص از ریزش سکوهای «شتاب‌دهنده آشوب‌ها» در استانبول

پیام‌های دست‌جمعی برای بازگشت به ایران!

وضعیت دیگر سلبریتی‌ها نظیر احسان کرمی، برزو ارجمند، حمید فرخ‌نژاد و مهناز افشار هم بهتر از صالحی نیست، آخرین تلاش این گروه برای زنده ماندن اجرای نمایشی در کشورهای آمریکای شمالی است که به دلیل عدم استقبال ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا، روی گیشه شکست اساسی خورد!

رفته رفته کاهش فعالیت‌های این افراد و عدم مشارکت با انگیزه در پروژه‌های اپوزیسیون، وضعیت روحی و روانی این افراد را به شدت به هم ریخت شاهد این ماجرا، ارژنگ امیرفضلی، بازیگر طناز سینما و طنزپرداز شبکه‌های اجتماعی است که این روزها مجبور به رانندگی تاکسی در خیابان‌های تورنتو شده است، محمد عمرانی یکی دیگر از این دست بازیگران نیز وضعیت بهتری از دیگران ندارد و اختلافات خانوادگی و بی‌پولی باعث دیوانگی او شده تا جایی که در مجامع عمومی ایرانیان خارج از کشور او را دست می‌اندازند.

اشکان خطیبی نیز پس از آن همه فراز و فرود و کری‌خوانی علیه جمهوری اسلامی، در مصاحبه با شبکه معاند آلمانی، اعتراف کرد که او و همه سلبریتی‌هایی که از ایران گریختند و علیه جمهوری اسلامی فعالیت کردند، اگر دچار اشتباه شده باشند، این یک اشتباه جمعی بوده است!

می‌توانید جزئیات این مصاحبه و فراز و فرود هنرمندان پس از خروج از ایران را در گزارش «اشتباه جمعی به چه قیمت؟ » بخوانید.

پیام‌های دست‌جمعی سلبریتی‌ها برای بازگشت به ایران! / علائم خاص از ریزش سکوهای «شتاب‌دهنده آشوب‌ها» در استانبول

پیام‌های دست‌جمعی سلبریتی‌ها برای بازگشت به ایران! / علائم خاص از ریزش سکوهای «شتاب‌دهنده آشوب‌ها» در استانبول

حالا با گذشت دو سال از مشارکت در پروژه براندازی در ایران و آن تهدیدهای پر سروصدا، پرستو صالحی این بار در صفحه شخصی اینستاگرامی خود، ویدیویی منتشر کرده و اعلام می‌کند که از ماه‌های گذشته، از طریق خانه سینما درخواست بازگشت به ایران را دنبال کرده است.

علاوه بر پرستو صالحی، ظاهرا حمید فرخ‌نژاد، برزو ارجمند، مهناز افشار و ارژنگ امیرفضلی نیز خواستار بازگشت به ایران هستند. فعالیت فرخ‌نژاد در ماه‌های اخیر کاهش پیدا کرده و تقریبا خبری از او نیست. ارژنگ امیرفضلی نیز به طور پیوسته از مشقت‌های خود در کانادا می‌گوید و تورم و گرانی در غربت، او را به استیصال رسانده است.

بازگشت این دسته از ایرانیان به داخل کشور امری بلا اشکال است، و جمهوری اسلامی ایران از تمامی شهروندان خود در سراسر جهان حمایت کرده و آن‌ها را زیر پرچم خود خواهد گرفت، کما اینکه بیش از این بسیاری از سلبریتی‌های پشیمان نیز به کشور بازگشته‌اند.

اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که این افراد در بزرگترین جنگ هیبریدی تاریخ با سازمان موساد و سیا همکاری کرده و نتیجه آن شهادت بیش از ۲۰۰ نفر از مدافعان امنیت است، این خطای بزرگ با دادن یک ویدئو مبهم قابل بخشش نیست، حداقل این اتفاق آن است که این دست افراد همانطور که دو سال «کمپین براندازی» راه انداخته بودند این بار «کمپین پشیمانی» را وایرال کنند تا موضع آن‌ها به صورت مشخص قابل تحلیل باشد، از نظر قضایی نیز شکل برخورد با این افراد مشابه برخورد با عناصر بریده از سازمان منافقین است که پس خروج از جهنم اشرف به کشور بازگشته‌اند.

وضعیت تحلیلی سلبریتی‌ها پس از اغتشاشات

سلبریتی‌ها از ورزشکار تا سینمایی، در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ مواضع و تحرکاتشان در فضای مجازی بسیار بیش از همیشه به چشم آمد؛ برخی در فضای مجازی با معترضان هم‌آوایی نشان دادند، شماری به خاطر سکوت مورد شماتت و حمله قرار گرفتند، تعدادی حتی معدودی در خیابان‌ها دیده شدند. در این میان، هنجارشکنی و نیز انتشار برخی اخبار و روایت‌های جعلی نیز در دستورکار عده‌ای از آن‌ها قرار گرفت.

مفهوم اولیه سلبریتی یعنی شخصی که در رشته یا فعالیت خود برتر بوده و به عنوان سخنگو در تبلیغات شناخته شده و برای ترویج محصول/ خدمت کارایی دارد. کلمه سلبریتی به افرادی اطلاق می‌شود که از طریق فعالیت در صنعت سرگرمی و رسانه‌های جمعی حضور گسترده‌ای در جامعه دارند و عرصه فعالیت‌های آن‌ها نیز نسبت به بقیه اعضای جامعه، طیف وسیعی از اقدامات و حوزه‌های مختلف را شامل می‌شود. بر این اساس، آن‌ها خود را مجاز به حرکت و سخن گفتن در مورد مسائل مختلف ساحت عمومی جامعه می‌دانند، در تعریف دیگر از سلبریتی‌ها آمده آن‌ها پدیده‌هایی هستند که رسانه‌های جمعی همچون سینما، تلویزیون و مطبوعات به چهره تبدیلشان کرده و داخل نظام رسانه‌ای شکل و رشد یافته‌اند. [۱]

«کریس روجک» استاد جامعه‌شناسی، فرایند سلبریتی‌سازی را نسبت دادن خوش‌نامی یا بدنامی به فرد در عرصه عمومی جامعه تعریف می‌کند. آن‌ها به هوادارانشان شادی درد و رنج می‌دهند و در مقابل ستایش یا رسوایی دریافت می‌کنند از این رو است که سلبریتی‌ها به کالاهایی قابل خرید و فروش در دنیای امروز تبدیل می‌شوند. سلبریتی‌ها افراد شناخته شده‌ای هستند که به واسطه برخورداری از برخی ویژگی‌ها و صفات خاص از دیگران متمایز شده‌اند. [۲]

ظهور «پدیده سلبریتی» در جامعه ایرانی را می‌توان مقارن با گسترش رسانه‌های جمعی از جمله تلویزیون، رادیو و مجلات زرد، در دهه ۴۰ دانست. سلبریتی‌های اولیه عمدتا برخی از اعضای خاندان پهلوی، بازیگران سینما، خواننده‌ها و نوازنده‌های موسیقی و برخی از ورزشکاران بودند که در تلویزیون، رادیو و مجله‌های زرد، رشد کرده بودند.

با وقوع انقلاب در سال ۱۳۵۷، فرهنگ سلبریتی برای مدتی از میان رفت؛ بیشتر متصدیان و افراد مرتبط با آن، ناگزیر از کشور خارج شدند یا به انزوا رفتند. اگرچه ایدئولوژی انقلابی سال ۱۳۵۷ در طول مبارزات سیاسی و پس از رسیدن به قدرت، همواره با تمام نشانه‌های «فرهنگ سلبریتی» در ستیز بوده است اما پس از جنگ، این فرهنگ مجددا در مسیر رشد قرار گرفت تا جایی که در عصر حاضر به قدرت اثرگذاری قابل توجهی دست یافته است.

به طور کلی فراز و نشیب فرهنگ سلبریتی در ایران در شش دهه اخیر را می‌توان به صورت یک نمودار سینوسی در نظر گرفت: شکل‌گیری در دهه ۴۰، رشد در اوایل دهه ۵۰، اضمحلال در اواخر دهه ۵۰، رشد مجدد در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ و اوج‌گیری در دهه ۹۰ خورشیدی. مهمترین بخش از این فراز و نشیب، به چهار دهه اخیر مربوط می‌شود که در آن جامعه ایران از یک جامعه «ضدسلبریتی» به یک جامعه سلبریتی گذار کرده است. [۳]

در جریان اغتشاشات اخیر استفاده از سلبریتی‌ها برای اثرگذاری روی جنگ سایبری مورد استفاده قرار گرفت و تعدادی قابل توجهی از این افراد به گرفتن وعده و وعیدهای پوچ در طرح «سکوسازی آشوب» مورد بهره‌برداری قرار گرفتند. اما بعد از دو سال این سکوها دچار ریزش شده است.

البته این ریزش‌ ها و حوادث پس از آن باید مورد مطالعات جدی قرار بگیرد، بر اساس آمارها تقریباً ۲۰ درصد کاربران اینستاگرام اخبار و صفحات سلبریتی‌ها را پیگیری می‌کنند، آنها صفحات بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران سلبریتی داخلی را بیش از سایر گروه‌های سلبریتی دنبال می‌کنند به طوری که تقریبا یک سوم کاربران صفحات شخصی بازیگران و خوانندگان سلبریتی و تقریبا یک چهارم کاربران صفحات شخصی ورزشکاران را دنبال می‌کنند. [۴]

همچنین ۱۹.۳ درصد کاربران به سلبریتی گرایش عاطفی و نگرشی ندارند، ۳۴ درصد کاربران به سلبریتی‌ها گرایش کمی دارند. ۲۷.۱ درصد کاربران تا حدودی به سلبریتی‌ها وابسته هستند و ۱۹.۶درصد کاربران گرایش شدیدی به سلبریتی‌ها به لحاظ عاطفی و نگرشی دارند. این آمارها نشان می‌دهد که مسئله ارتباط اجتماعی با سلبریتی‌ها باید مورد بازبینی قرار گرفته و الگو پذیری اجتماعی از این گروه نیاز به بازنگری‌های جدی دارد.

در کشورهایی که ابرازهای جنگ سایبری را در دست دارندبه هیچ عنوان سلبریتی‌ها جرات اظهارنظر در این ماجراها را ندارند. از نگاه این دولت‌ها سلبریتی‌ها نباید مرجعیت سیاسی پیدا کنند و اگر در مسائل سیاسی و امنیتی صحبت کنند، از نظر قضایی تحت فشار قرار می‌گیرند، ماجرای تلخ از زندگی پرستو صالحی نشان داد که باید مرجعیت جامعه را به عینیت برگردانیم.


[۱] حسن اسدزاده شهیر، طاهر روشندل، اکبر نصرالهی و اسماعیل سعدی‌پور، «مطالعه دغدغه‌های سلبریتی‌ها در اینستاگرام و پیامدهای آن بر هواداران»، فصلنامه مطالعات میان فرهنگی، دوره ۱۶، شماره ۴۷، ۱۴۰۰

[۲] مجید سلیمانی ساسانی، مهدی شهبازی و سینا قربانی، «فرهنگ شهرت و کنشگری سلبریتی‌ها در اینستاگرام از نظر کاربران ایرانی»، فصلنامه علمی مطالعات فرهنگ- ارتباطات، سال ۲۳، شماره ۸۹، بهار ۱۴۰۱

[۳] https://www.irna.ir/news/۸۴۹۵۶۷۷۲/

[۴] برای اطلاع بیشتر در این خصوص ر. ک علیرضا دباغ، «بررسی نرخ تعامل کاربران در صفحات اینستاگرام سلبریتی ها در زلزله‌ی کرمانشاه»، مطالعات میان‌رشته‌ای در رسانه و فرهنگ، سال نهم، شماره۲، ۱۳۹۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 159
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 23
  • سیف IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    94 33
    تشریف بیارن قدم‌شون روی چشم آقای جبلی! هم فرش قرمز براشون پهن میکنه و هم پول‌های نجومی براشون کنار گذاشته....!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      60 33
      همون موقع که قوه رهاییه گله گله از داعشی های فتنه زن هرزگی رو رها کرد این روزها رو می شد پیش بینی کرد، چه خبر از نتایج دادگاه وحوش داعشی شهید آرمان علی وردی جناب اژه‌ای
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      42 21
      یکی تو خونت تو رو تهدید کنه بگه میکشمت گورت میکنم من قطعا براش یه اسلحه میخرم میزارم تو خونم برا دفاع از خودم حالا قضیه اینا هم همینه حالا راش بدم تو خونه چون گفت فقط میخام برگردم نه بدونه هیچ گونه ابراز ندامت !!
    • رضا IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      55 13
      اینها فقط در ایران سلبریتی و هنرپیشه به حساب می آیندحتی توی یک کشور درپیت مثل ترکیه هم کاه بارشان نمی کنند!!
    • علـی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      37 9
      هم اونا و هم آقای جبلی کور خوندن عمرا ساکت بنشینیم. باید مدعی‌العموم وارد بشه و جلوی این ننگ رو بگیره
    • رزمنده و جانباز دفاع مقدس IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      34 10
      اگر ایران حرم است ، این نجاست های شارلتان و حرامی را به حرم راه ندهید . باید گذرنامه افرادی که به اسلام و جمهوری اسلامی توهین کرده اند باطل کنید و بگذارید در آن لجنزار دست و پا بزنند . برای استقرار اسلام و جمهوری اسلامی دویست هزار شهید داده ایم و از افراد به راحتی به خواستگاه شهدا توهین می کنند به پرچمی که شهدا برای ان جان دادند توهین می کنند و باید ایرانی بودن از آنها سلب شود
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      13 6
      هههههه. خیزش به خیسش رسید!! همه عنترمنترای بیدین خل مشنگ خودشون رو خیس کردن و به شکر خوردن افتادن. بابا خیسش کجابودی تو؟
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      10 5
      بله درسته مثل مهران مدیری و تنابنده و رامبد جوان و...... اینجا فقط کسانی سرش کلاه میرود که سکوت اختیار کردند از رییس جمهور مملکت در مورد دختر مریض کشته شد نظر کارشناسی داد الان مزدش گرفت چرا بقیه نگیرند ظریف و جهانگیری زنکنه و اخوندزاده مهناز افشار و فرخ نزاد و بزرو ارجمند و احتمالا رضا پهلوی و مریم رجویی و و در اخر تراپ و ....
    • اصغر US ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      14 31
      مشرق چرا خبر از ونزولا نمیدی ای بی...
    • اصغر US ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      11 27
      مشرق چرا خبر از ونزولا نمیدی ای بی...
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      25 8
      ماموریت جوسازی در داخل ایران بهشون محول شده
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      6 3
      اصغر جان از داماد لرستان بپرس کامل بهت گزارش میده. شاید بیانیه هم داد.
    • US ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      0 4
      متهمان شهید آرمان وردی تو دادگاه هستن چقدر شماها عجولید
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      1 3
      متهمان شهید آرمان وردی تو دادگاه هستن چقدر شماها عجولید بعدش از اعدام قبادلو و متهمان خانه اصفهان هم بگو
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      4 4
      کوه زن زندگی آزادی موش زایید
    • مریم US ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      7 5
      هیچ کشوری این جور موجوداتی رو به حال خودشون نمیزاره
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      6 3
      حاج قاسم سلیمانی (رحمت الله علیه) ولله هرکس به این نظام سنگ انداخت آواره شد
    • ماکیاول IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 0
      رابعه اسکویی و پردیس افکاری به جم رفته کشف حجاب کردند. چون فحاشی نکردند توانستند بدون اشکال بازگردند.
    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      3 0
      اینهمه نگید قاتلان ارمان چه شد ؟ هیچی مگه قراره چیزی بشه قاتلان عجمیان با سفارش از قصاص قسر در رفتن اینها هم خر پولند وکیل گرفتن تا چند سال کش بدن بعد هم عفو.
  • DE ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    37 11
    این پروژه هست برگ ن ایران زیر لوای دولت سوم روحانی ادامه سرنگونی رو دنبال کنند. قوه قضائیه هم عفو می ده و تموم می شه.
    • ایرانی الاصل IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      4 0
      یه خبر از ونزوئلا ، ماداروف شش سال دیگه رئیس جمهور شد خوشحال باش با پرچم شیطان بزرگ
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      7 2
      عجب !! یعنی این بی ریشه ها ، که به ریش انقلاب و خانواده شهدا خندیدند ، حالا ، با وقاحت تمام ، می‌خواهند ، با سر بالا به ایران برگردند !!!
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      0 2
      زر مفت نزن
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      7 2
      راستی همینها که الان اسم ونزوئلا رو میارن مگه نگفته بودند همه مقامات ایران دسته جمعی با خانواده فرار کردن ونزوئلا، والا به خدا رو که نیستید
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    18 32
    خخخ حتما میخوان بیان بغل شیخها ،، شیخ انگلیسی باعث فلاکت ملت شد
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    33 41
    دوباره دولت اصلاحات دوباره بوی فتنه‌گری نمیشه به این جماعت اعتماد کرد . شاید برای انجام ماموریت های بعدی در کشور میخوان برگردن
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      8 3
      معلومه، کیانیان که مثلا توبه کرده بود آدم شده که اینها بشن!
  • سید IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    58 31
    این جماعت هنرگند هستند نه هنرمند! ضمناً همانند میکروب هایی هستند که وجودشان سبب ایجاد همه گیری و سرایت بیماری به افراد سالم می شود! بهتر است در همان ممالک غریبه باقی عمر منحوس و نجس خود را به سر کنند و با اجازه ورودشان به کشور زمینه دردسر برای جامعه و نظام را ایجاد نکنیم !!!!!
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      24 26
      مگه مملکت ارث پدرته که تعیین میکنی کی بیاد کی نیاد. ایرانی هر وقت به خاکش پا گذاشت قدمش سر چشم
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      15 7
      حامیان فتنه زن هرزگی ثابت کردند ایرانی نیستند وطن فروش هایی هستند که دنبال جنگ داخلی و بعد تجزیه ایران هستند
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      13 2
      ایران حرمت داره. قرار نیست هر هتاکی فراموش بشه
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      12 1
      مملکت مال همه است درست -اما امنیت به این راحتی به دست نیومده-همین الان که اممثال تو نشستید زیر کولر -مرزبان با غیرت تو گرمای ۵۰ درجه مشغول حراست از مرزها ست -بعد یه بی شرفی مثل صالحی بیاد با تحریک ۴ تا معلوم الحال بخواد نا امنی ایجاد کنه
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      2 0
      اون جانور آشغالی که گفته بیان قدمشون رو چشم اولا چشمت در اومد بعد نکبت تو از کیسه خلیفه میبخشی این کثافت ها اینقدر به مردم نظام وشهدا توهین کردند حالا بیان ول بگردند؟
  • یزدان IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    16 23
    جهنمی و ویرانی که شماها درست کردین کسی براش ارزو نمیکنه
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      12 3
      فقط هرزه ها به کشوری که مردمش مسلمان و مقید به احکام شرعی هستند جهنم میگن ان شاالله با آنها محشور بشی
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      16 3
      میبینی که همین جهنم از بهشت دروغین بقیه بهتره التماس میکنند که برگردن
    • ایزد IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      11 3
      خانم یا آقای یزدان. لطفا تو هم اگر توی جهنم فرضی خودت هستی گورت را گم کن برو بهشت.
    • محمود IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      12 4
      ایران تحت شدیدترین تحریمهای بین الملی هست.اما به لطف خدا و افراد دلسوز توانسته خود را پیدا کند و در مسیر درست خود دامه راه بدهد.فقط یک بند این تحریمهای شیطان بزرگ کافی است یک کشور را نابود و تجزیه کنداما به لطف خدا کشور با تمامی مشگلات خود در مسیر صحیح حرکت می کند
    • ایرانی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      7 2
      یزدان کاش تو هم مثل این بی وطنها فرار کنی بری به سمت بهشت دروغین آرزوهات تا به واقعیت پلید غرب و غرب پرستان و غرب پرستی پی ببری و دیگه به آب و خاک خودت نگی جهنم و نهایتا بیفتی به التماس بازگشت:-)))
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      0 1
      نظرم منفی است اشتباه + دادم
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      2 2
      یادم رفت خودم معرفی کنم مناخیم هستم از آلبانی مشهور به یزدان
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      0 0
      آتیش پاره پس چرا بهشت را می خواد ول کنه بیاد تو‌ جهنم؟
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    16 6
    پررو ...
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    7 7
    بازیگرانِ ...
  • میم IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    27 7
    باز دوباره بوی کباب شنیدن
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    22 8
    نصر من الله و فتح قریب مرگ بر صهیونیست مردم فریب. این افراد باعث رنج و درد و هزار و یک مشکل برای یک ملت شده اند این جامعه ستیزان جایشان دیوانه خانه های همان غرب است که می پرستند.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    4 4
    اینها قصد دارند شما را از جبهه پایداری بترسونند
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    26 8
    بی عدالتی محض است که این بی وطن ها به ایران برگردند باید همان جا بمانند و بمیرندم
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    38 18
    تازه از دست این آشغالای بوگندو راحت شده بودیم هاااااااااااا
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    34 7
    هرجاهستیدازسطل های زباله ارتزاق کنین وبرنگردید.مردم دیگه تحمل بوی گند شماها را ندارن
  • علـی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    24 8
    بازگشت‌شون به ایران بجای خود! اما اگر قرار باشه حتی یک‌شون به صدا و سیما برگرده! به‌جد پیگیر خواهیم بود که آقای اژه‌ای و قوه قضاییه به موضوع ورود کرده و نفوذیان و پورسانت بگیران‌رو از صدا و سیما ریشه‌کن کنند
  • DE ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    18 6
    اگر قراره که این سلبریتی ها بخشیده شوند بایستی کل مبلغی رو که از سازمانهای جاسوسی بیگانه دریافت کرده اند را اعلام کنند . تا مردم ببینند که این جماعت خائن فقط و فقط بخاطر پول این حرکات را انجام داده اند .
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    23 7
    برگشت اشکالی نداره حتی برای رضاپهلوی ولی بایدمثل شکاری،تتلووتوماج محاکمه ومجازات بشن درغیراینصورت عدالت زیرسوال میره
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    9 4
    یه مشت اشغال نخودمغز که برای پول ودیده شدن هم کاری می کنند .حالا که مثل یه دستمال ازشون استفاده ی لازم رو بردند پرتشون کردند بیرون ،با امکانات این نظام به جایی رسیدن وبعد از پروارشدن شروع کردن به جفتک اندازی ،خانم صالحی برو پیش اون نوک پیکان مبارزه تون رضا پهلوی ببین حاضر میشه اندازه ی یه شب پول هتل وغذا بهت بده تا بفهمی اینها هم مثل خودتون فقط لاف میزنندودلشون برای مردم نسوخته 😞🤨
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    7 3
    خانم صالحی که هنوزم هز کاراش پشیمون تیست تازه از مروم حلالیت نمیخواد که به خاطر شرایطی که داره نمیتونه بخ نبارزش ادامه بده.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    7 4
    باید اول در همان جا با همان ویدیو گرفتن از نقش کسایی که دستشان را گرفتند و بردند بگویند و افشاگری کنند و سپس کمپین غلط کردم راه بیندازند و سپس تن به دادگاه و ممنوع الکاری در عرصه فرهنگی (تمام رشته ها بازیگری ، مربی گری ، معلمی و ...) تا آخر عمر بدهند .
  • علی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    13 4
    فهمیدند هیچ کجا مثل این مملکت بی قانون و بی صاحب نیست که هم پول پارو کنند و هم اغتشاش و هر گهی بخواهند بخورند
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      3 1
      دقیقا
  • مجید IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    14 4
    توبه گرگ مرگ هست اینها باز بو به مشامشان رسیده می خواهند برگردند
    • ایرانی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      4 2
      و همچنین توبه کفتار و شغال و روباه و خوک و سگ هار:-) حیوانات وطن فروشی که فقط ظاهر انسان دارند اما باطنشون سرشار از ترکیب متعفن حماقت، وحشی‌گری و بی دینی و توهمه!
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    8 5
    غلط میکنن که میخوان برگردن.خیال میکردن اون وربراشون فرش قرمزپهن کردن،زهی خیال باطل! این خائنان حزب باد،صدباردیگه هم موقعیتش پیش بیاد،به این اب وخاک خیانت میکنن.امثال این بی شرفا تواغتشاشات میتونستن با دعوت کردن مردم به خویشتنداری،جلوی شهادت خیلی ازجوانان عزیزمون روبگیرن اما،فقط نفت رواتیش ریختن واب به اسیاب دشمنان قسم خورده ملت ریختن.گناه این بی شرفا نابخشودنیه.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    9 4
    هرجای دنیا بود اینها را آتش میزدن. الان هم نه اینکه آدم شده باشند .احتمالا دیدن افسادطلب ها اومدن سرکار گفتن برگردیم فتنه گری هامونو یه جور دیگه ادامه بدیم یه پولی هم ازشون تیغ بزنیم.
  • رضا IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    8 3
    بهتر است این وطن فروشان هرزه پیش آقا رجب بمانند و به دریوزگی خود ادامه دهند. توی ایران دوباره خوشی زیر دلشان خواهد زد.
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    13 15
    مهران مدیری را می بینند، هوس می کنند که برگردند. مهران مدیری بعد از فحاشی و خیانت دوباره با خیال راحت مشغول فیلمسازی در شبکه خانگی و شبکه های معاند داخلی است و کسی هم نمی تواند به وی دست بزند. این اجق وجق ها با خودشان می گویند مگر ما چی از مهران مدیری کم داریم. بیشرف و بی حیا نیستیم که هستیم. نامرد نیستیم که هستیم. خودفروش نیستیم که هستیم. غرب تا یک حدی اشخاص با این خصوصیات را تحمل می کند. برگردیم به ایران که تحملش انتها ندارد. مردم هزینه اش را می دهند. چرا ما نباشیم و بخوریم. همه بر می گردیم.
  • حامد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    13 4
    حالا اگر من این کارها رو کرده بودم 100 بار تا الان اعدامم کرده بودن. اینکه چرا با اینها برخورد محکم نمیشه واقعا جای سواله واسه من ؟؟!!
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      1 5
      مفت نگو
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    13 5
    ههههه احمق های نمک به حرام حالا فهمیدید که هرچی دارید از همین جمهوری اسلامی دارید و خارج از مرزهای ایران شما را پشگل هم حساب نمی کنند
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    4 6
    به عکس شهید آرمان علی وردی نگاه میکردم، چه چهره مظلومی مهربان و پر از آرامشی...به پرستو صالحی بگین برگرده ولی مشروط به این شرط که عکس شهید علی وردی قاب کنه بزاره دیوار خونش، هر روز بهش نگاه کنه همین برای عبرت کافیه، روح اون شهید از لغزش دوباره محافظتش میکنه
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      5 1
      اشتباه مثبت دادم /غلط می کنند برگردند توبه گرگ مرگه
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    12 5
    دادگاه انقلاب منتظر تشریف فرمایی و استقبال از این موجودات است.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    4 5
    به عکس شهید آرمان علی وردی نگاه میکردم، چه چهره مظلومی مهربان و پر از آرامشی...به پرستو صالحی بگین برگرده ولی مشروط به این شرط که عکس شهید علی وردی قاب کنه بزاره دیوار خونش، هر روز بهش نگاه کنه همین برای عبرت کافیه، روح اون شهید از لغزش دوباره محافظتش میکنه
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    8 4
    جماعت بیشرف وطن فروش رو دعوت کنید بیان ایران و تو یکی از چاله مستراحهای فرودگاه سیفون رو بکشید سرشون همین.
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 2
    از خدا بترس پرستو گول این کثافتا نخور
  • حمید IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    3 5
    اگر قرار به بازگشت اینا مخصوصاً اون تنابندۀ لاشخور🤮 باشه باید اول از همه شهرام شب‌پره برگرده!
  • DE ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    3 2
    ایران تنها کشوریست در دنیا که رانت‌خواری وطنفروشی هرزه گی بی عفتی دزدی جنایت در آن صرف می‌کند. این تا کنون هزاران بار اثبات شده است. اینها از بیرون نتوانستند ایران را براندازی کنند دستور براشون رسیده از درون انقلاب و اسلام را استحاله کنند . پرتو نیکان نگیرد آنکه بنیادش بد است..‌تربیت ناهل راچون گردکان بر گنبد است.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    5 6
    برگردند به ایران ولی از هر نوع فعالیت فرهنگی ممنوع شوند
    • اردشیر صالحی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      8 4
      با سلام. حتی صحبت کردن ازافرادی مثل پرستو صالحی ، تهوع آوراست. برخوردقوه قضائیه با چنین اشخاصی ،بسیار ضعیف می باشد. بدتراز پرستو ، مدیرانی از جبه اصلاحات درراس هرم قدرت قرارگرفته اندکه فقط به نابودی ایران ،وتسلط تفکر سرمایه داری پوچ گرای غربی فکر می کنندومردم رابردگان خودمی بینند.اینها درپایمال نمودن خون شهدا وزحمات دلسوزان وطن واسلام یدطولایی دارند.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    3 2
    این بی شرفا به عدالت جمهوری اسلامی اعتماد دارند وگرنه اگه قرار بود جمهوری اسلامی مثل خودشون باشه از ترس اینکه از درخت های خیابان ولیعصر عج آویزون بشن نمی اومدند گرچه این صبر هم حدی تاره
  • سلام IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    5 4
    این ها فعلآ مهره های سوخته اند، می‌خوان تجدید قوا کنن .
  • US ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 8
    اگر واقعا بخواهند برگردند چه باک! ایرانی هستند و احدی نمیتواند مانع ورود ایرانی به خاکش شود الی یوم القیامه
    • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 0
      توبهتره زیربیرق اربابت یک دهن خفه بشی!!!
  • محسن IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    5 3
    برگردن ایران کشور خودشونه ، محاکمه بشن رسما اظهار ندامت کنن ، به غلط کردن بیفتن بعد تو تخلیه چاه مشغول بکار بشن از گرسنگی نمیرن ، اونایی که علیه کشور و مردم مصاحبه و اقدام عملی کردن خائن هستن
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    3 5
    آخ فقط برگردین خودمون تکه تکه میکنیم شما ها رو. فقط با ریختن خون شما حرامی ها ما آروم میشیم. به خاطر شهیدان علی وردی و عجمیان
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 1
    گرچه معلوم نیست تا الان خونه ی کی بوده اما اشکال نداره بیاد
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    4 3
    تشریف بیاورن امه در دادگاه باید جوابگوی اعمالشان باشند هرچند به این قوه قضائیه امیدی نیست قانون واسه مردم عادیه
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    8 3
    پرستو صالحی مردم رو تشویق کرد بیان به خیابون و نیروهای امنیتی و هم مردم غافل کشته بشن. حالا میخواد برگرده !!!!
  • US ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    8 3
    عدم محاکمه و مجازات این افراد دادن چراغ سبز به براندازان برای فعالیت بدون هزینه علیه نظامه
  • ناشناس IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 1
    خون امثال شهید عجمیان که حتی به پدرش اجازه نمی‌دهند حرف دلش را بزند بر گردن تمام این افراد است
  • محمدایوب IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 1
    برگردن رسانه ملی ما بسیار دست ودل باز است فاجعه ها هم مثل شما بیایند قدمشان روی چشم جبلی وجلیلی وبقیه جا داره لباسی تنشان می کنند که تبلیغ لباس اروپایی وضد اسلامی می کنند قشنگ زندان جای شما نیست جای بچه جبهه ای ها مانند حسن عباسی ووو است حالا اگر یکی هم مثل تاج زاده بگیرن علائم ظهور مولا است
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    3 2
    چه زود خون شهدا به هدر میره
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    3 3
    انشاالله خون شهدا گردن قوه قضاییه رو بگیره
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      1 2
      تهمت زن
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      0 2
      متوهم نباش، وقتی چنین نظر غیر منطقی می‌ذاری دو تا آدم کج فهم هم فکر میکنه قوه قضاییه توی احقاق خون شهدا کوتاهی کرده و گناهکاره ، ولی امثال مصی بوگندو علی کریمی شمر و احسان کرمی و مهناز چمدونی و سایر اراذل... که باعث اون فتنه عظیم و شهید شدن مدافعان امنیت شدن و مقصرین اصلی اون فاجعه شدن،گناهشون پشت این حرفای الکی و آبدوغ خیاری پنهان میشه
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 2
    یک سلبریتی بهتر از هزار خون شهید ؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 2
    این وطن فروش ها میان واسه فتنه های بعدی آماده شوند
  • حسین IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    1 1
    اینا یک مشت آدم بی ارزش اند، اگر برای بازگشتشون مماشات کنند باید در عوض تعهد سنگین ازشون بگیرند تا سر بزنگاه ها دوباره جرائت نکنند، البته که آسیب هایی که ایجاد کردند باید بهاش رو بپردازند
  • حجت جوادی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    1 2
    این بیچاره ها ی وطن فروش در کشور اربابانشون کار ظرفشوئی هم گیرشون نمیاد حالا اگر از محسن تنابنده سوال کنی میگه خوشی زیر دلشون زده
  • عبدالله IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    4 3
    این سگهای ولگرد فاسدالاخلاق پس از این همه خیانت و وطن فروشی که بر علیه کشور کردند باید سخت مجازات شوند.خصوصا فرخ نژاد که باید اعدام شود. و پرستو صالحی که مجازات شدیدی باید بشه. البته بازیگران فاسد دیگه ای هم هست که باید سخت به حسابشان رسید‌. مانند تنابنده فاسد.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    4 3
    اینها پشیمان نشدند مامور شدند .نه خیلی ممنون مال بد بیخ ریش همان قبله امال
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    1 1
    بین شروع دولت پزشکیان وپشیمانی ودرخواست برگشت چه رابطه ای هست نکنه قراره مجریان وسیاهی لشگر فتنه برای پروژه جدید برگردند لعنت به ان خاعنی کهانهاراراه بدهد
  • مامان IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    1 3
    پرستو جان دخترم، قصدم سرزنش نیست اما امیدوارم الان دیگه متوجه شده باشی تکیه به این شیاطین انسی چه عاقبت بد و وخیمی می‌تونه برای آدمهای موفق داشته باشه، این اپوزیسیون سرگشته کاسب تحریم از راه خداوند متعال منحرف شده و هدفی بجز بدبختی برای مردم شریف و شهید پرور ایران سربلند نداره، به ایران عزیز برگرد و در سایه خدای مهربان زندگی جدیدی رو شروع کن ،اینبار به دور از حاشیه های تاریکی و اعتماد به اجنبیهای نامرد و تفرقه افکن منافق،ما هم تا جایی که بتونیم حمایتت میکنیم ، اشکال نداره هر آدمی اشتباه می‌کنه ،مهم اینه که راه اشتباه رو نخواستی ادامه بدی و فهمیدی اینها در واقعیتها چقدر نامرد رذل و شیطون صفت منافق هستن، اینکه اینو متوجه شدی خودش ارزشمنده
    • US ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      2 0
      از پرستو جان به مامان جان: مامان جان! من ممکنه دوباره فیل ام یاد هندوستان کنه و برانداز بشم. قول بده که دوباره منو ببخشی. آدم اشتباه میکنه دیگه.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 2
    دور و برت نگاه کن بعد بگو جلو ورود چه کسی رو به کشور گرفتن که اینا دومیش باشن .
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    4 2
    توله سگهای داخلی طرفدارای این انگل‌ها فاسد الاخلاق حالا بیایید دم تکان دهید برا سگبلریتیهای مفتخور خاک بر سد مسولینی که بخواهند به این اراذل اجازه ورود بدهند
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 1
    با بقیه کاری ندارم.ولی باید حمید فرخ نژاد و فرزندش و ناموسش رو .... این بیشرف اگر حتی در تلویزیون هم رسما ابراز پشیمانی کنه ولی شخصیت دورو و خبیثش بعدا دوباره شروع به هتاکی میکنه.
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    1 1
    برگردید امنیت جانی نخواهید داشت چون قوه قضاییه هم کوتاه بیاد مردم کوتاه نمیان
  • مجید بهرام بیگی وین اطریش AT ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    1 1
    خاک بر سر آن قوهکه اینها را پس از برگشتن به ایران در زندانهای دراز مدت نیاندازد.دست این افراد به خون بسیاری از این جوانان آلوده است
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    1 1
    جیباشون خالی شده وگرنه که کدوم وطن!
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    1 1
    سلبریتی های بی شرف چطور جواب خون های به ناحق ریخته شده رو پس میدید؟
  • سیدمهدی موسوی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 1
    با دستمال آلوده نمیشود شیشه رو تمیز کرد
  • ایرانی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 5
    یکنفر را بگید که برگشته باشه ؟؟؟ در این مملکت با اینهمه مشکلات عدیده اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و ... یا باید کار حسینی کرد و رفت و یا مثل ما که نداریم ، کار زینبی کرد ، پس هر کی رفت پشت سرش را هم نگاه نمی‌کند، مگر به سر ما چه تاجی زدید که حالا آنها که رفتن بخوان برگردن، دلت اومد چاپش کن دلت هم نخواست حداقل بدون
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      3 1
      عجب!تو از امام حسین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها چی می‌دونی ؟؟از واقعه عاشورا چی فهمیدی ؟؟! واقعا میخام بدونم.....امام حسین علیه السلام برای «امر بمعروف و نهی از منکر» شهید شد!و الان تو میگی اونی که رفت و به کشور اسلامی و مردم خودش لگد زد و با خیانت آب به آسیاب دشمن تحریمگر این ملت شریف ریخت کار حسینی کرده!!؟؟و اونیکه مونده کار زینبی کرده!؟ تو یا خماری حالت خوش نیست یا اینکه توی موادت ناخالصی نیست قطعا ازین دو حالت خارج نیست
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      1 1
      خجالت بکش امام حسین فرموده اینا کشف حجاب کنن به مردم خودشون خیانت کنن هرزگی کنن ، یا حضرت زینب ؟امام حسین (ع) بزنه به کمر هرچی آلبانی نشین مفلوک منافق کامنت نویس
    • محمد IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      1 1
      کور نیستی که خبر بالا رو بخون همشون می‌خوان برگردن بیانیه دادن غلط کردم شکر خوردم نفهمیدم گذاشتن ، مهناز افشار ، همین پرستو صالحی ، ارژنگ امیرفضلی ، اشکان خطیبی ،امثال علی کریمی و بقیه هم روشون نمیشه وگرنه از فشار روحی همشون به غلط کردن افتادن
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    4 2
    تو ویدئوش باز هم به مردم ایران توهین می کنه. به شدت وقیحه، به صراحت میگه به خاطر مسایل مالی مجبور شده به .... خوردن بیفته. میاد ار امکانات استفاده کنه و هار بشه و پرده دری کنه،
  • محمد IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 1
    بیایند اما تاوان هم بدهند! طرف همچنان با کشف حجاب تمنای آمدن به ایران میکند! خنده دار نیست؟ پس نزارید به ریش مسولین بیشتر از این بخندند این ها...
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 1
    قوه قضائیه منفعل نباش
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 1
    چرا این هارو دیدید اما برای سلبریتی قوانین نمیزارید؟ در همه جای دنیا خودتان میگید این ها حق اظهار نظر سیاسی ندارند، خب چرا ما این حق رو میدیم بهشون؟
  • راد IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 2
    از نظر مسولین سلبریتی ها مهم تر از مردم هستند فقط باید بریزم تو حلقشون یعنی از حلقوم مردم بکنن بریزم تو حلق سلبریتیها
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 2
    جمهوری اسلامی ایران مثل اینکه با هر خیانتکاری میسازه، این لجن هایی که به خودشونم خیانت میکنن روش!
  • DE ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    7 3
    هر گونه مُماشات با این "سلبریدی" های پادوی غرب، خیانت به منافع ملی ایران است
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    6 2
    مشکل اینجاست که اگه دوباره اغتشاشی راه بیفته دوباره با کله می‌پرن توش. درس عبرت نمی‌گیرن
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    3 3
    این ها و های سلیبرتی ضد انقلاب را فقط باید نابود کرد مثل میکروب
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      3 1
      اشتباه منفی خورد مرگ‌براغتشاش گروسلبریتی های خاءن که باعث شدند عده ای ازبهترین‌عزیزانمون پرپرشدند.
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    3 3
    می تونن بیان ،ولی اگر تو فیلمی بازی کنن چه سینمایی چه خانگی چه تی وی ،دهن اون مسئول و گل میگیریم ،برگردن بعد از دوران محکومیت هر غلطی خواستن بکنند غیر از بازیگری
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 0
    من دیگر پیر شده ام و آرزوی برای خودم ندارم تنها آرزوم این است تمام مردم ایران به چیزی که شایسته و سزاوار آن هستند برسند
  • FR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    1 1
    در اوج اغتشاشات این سخن سردار سلامی جالب بود که به دشمنان گفت با تمین جوانان به جنگتان خواهیم آمد. منظورشان جوانانی بود کت فریب خورده بودند و با تحریک عناصر مزدور در خیابان ها آشوب می‌کردند
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    7 3
    عجمیان و آرمان زیر پا له نشدند که بعدش بریم استقبال اینا، اول توبه نامه، بعد مجازات، در آخر هم بازگشت با وثیقه که دیگه سر شلوغی 08 جفتک نندازند
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      3 1
      امان از دل مادر شهید عجمیان. امان، هنوز اوج مظلومیت و چادر خاکی مادرش در دادگاه از جلوی چشمها نرفته پیرزن یک شبه بیست سال پیر شد تف توی صورت مصی بوگندو و شاهزاده نجس
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 2
    دوستان آواز دوقلو از اون دور دورا خوش است من چند جا گفتم غرب مثل فضای مجازی میماند که یه عده زود گول می‌خورند و جو گیر میشوند
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    3 2
    مهاجرت وغربت خوب نیست امیدوارم هیچ ایرانی مهاجرت نکند
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      1 0
      90درثد اونایی که مهاجرت کرده‌اند شدیدا پشیمون هستند، یا در حال برگست هستن یا روی برگشت ندارند!!
  • رضا قسيمي IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 2
    به نظر من اين افراد دله و خائن به شرطي كه اولا محاكمه شوند و خيانتها و خسارتهايي كه به كشور و انقلاب و مردم و حيثيت ايران وارد كرده اند جبران كنند و ثانيا به عنوان جزاي خيانت از كار در فعاليتهاي فرهنگي براي هميشه محروم شوند و ثالثا شهروند درجه دو با مهر خيانت بر كارت ملي شان بگيرند.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    7 3
    خخخخخ این میخواست همه رو به تیر چراغ برق خیابان ولعصر آویزون کنه که چی شد
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 3
    ایران جان ما خرج چند میلیون افغانی انتحاری گشنه را می دهد اینها هم روش سگ خورد
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    6 3
    چقدر مشمئز کننده و چندش آورند، مثل موش های فاضلاب
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    2 3
    روزگار عجیبی هست اینها، بالاخره حق دارن، توبه کنن و به اشتباهشون پی ببرن و بیان و دوباره پول دربیارن و... ولی امثال خانم چرخنده گناهشون چی هست که از جماعت فاسد کناره گیری کردن چقدر توهین شنیدن و در رسانه ملی هم جایی ندارن، چقدر تناقض!
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      2 1
      طفلک الهام چرخنده گناهش چی بود ؟ فقط چونکه چادر سرش کرده!بعد اینها انقدر پرو میگه مشکل مالی دارم مردم جیباتون باز کنین
  • علی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    12 3
    قبلا کمپین پهلوی راه انداخته بودن الان کمپین لجن خوردم.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    3 1
    سلبریتیها!تجاوزات تمام شد مثل کهنه بیرونتان انداختند حالا تفالتان به چه درد میخورد؟
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    3 1
    ارژنگ اشکال نداره.اون 3 تا رو باید انداخت زندان.به خصوص فرخ نژاد و ارجمند.اون افشار رو که خودم خفه میکنم.هر چی تهمت بود به ایران زدن بعد میخوان بیان؟عذرخواهی ویدیویی که در تلویزیون پخش بشه باید بکنن
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      0 0
      ارژنگ امیرفضلی رانندهٔ اسنپِ در کانادا و فریبرز عرب نیا رانندهٔ آمبولانسِ در کانادا این دو نفر آسیبی نزدند
  • US ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    5 1
    مردم ايران اين جرثومه هاى فساد را نمى بخشند و نميخواهند. اصلا صلاح نيست عده اى خبيث و كثيف بين مردم باشند.بهتر است همان جا باشند تا بپوسند و تلف بشوند.
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    6 1
    اخه شماروکجای دنیا ادم حساب میکنن پرستو صالحی توی ایران هم عددی نبود چه برسه به خارج میرفتی توی صنعت پورن شاید یه چیزی گیرت میومد
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    5 1
    نظرات رو خوندم، بجز یه عده کمی که براشون فرقی نمیکنه اکثریت مردم‌ به برگشتن اینا خیلی واکنش شدیدی نشون دادن و خب راستش حق هم با مردمه که نخوان دوباره این عده رو ( خائن یا وطنفروش یا خودخواه یا معامله گر یا هر صفتی که گفته میشه.....) رو از دوباره بپذیرند
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    5 1
    طفلک مردم ایران هر کی از راه میرسه پولشون میخوره و فحششون میده و ایران بده ایران اخ ه ایران کلاس نداره بهشون می‌بنده لگد بهشون میزنه جمع می‌کنه گم میشه می‌ره خارج و دوباره گدا گودول دست از پا درازتر تو دهنی خورده از اجنبی توالت شسته برای اجنبی و خار و تحقیر شده نام ایران رو در اذهان بین المللی ....زده برمیگرده در کمال بیشرمی و پرویی هم میخاد همه اون همه لطمه رو نادیده بگیرن
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    6 2
    گم شو همون جایی که بودی مارو بهشون فروختی کثافتای سو استفاده کن وطنفروش
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    5 1
    یادمه اون روز خیلی ایرانی ها را عذاب دادن و یکی از کلیپ هاشون این بود، جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    5 1
    تو که اظهار پشیمونی هم نکردی در نهایت وقاحت میگی مشکلت پوله خب برو از همون مصی بوگندو پول بگیر اینجا ایرانه نه صندوق قرض‌الحسنه برای یمشت وطنفروش نامرد پس چرا از مصی پول نمیگیری ازش ؟خب برو بگیر دیگه چیه نکنه اون فرچه دستشویی هم جوابتون کرده
  • وحید IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 0
    ایرانی هایی که در آمریکا و اروپا زندگی می کنند فکر مردم مستضعف داخل ایران نیستند.
  • باقری IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 0
    اونجا کارتن خواب شدند الان برمی گردند ایران و صدا و سیما از جیب مردم پول بارانشان می کنه.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 0
    فرخ نژاد همین امروز توی اینستاگرامش نوشته سرنگون باد حکومت ظلم و از شروین حمایت کرده
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 0
    نون مملکتو خوردن بعد برای اونوریا خوش رقصی کردن ... باید اجازه ورودشونو از خانواده شهدای امنیت بگیرن نه از دولت .. ادمای نمک نشناس بی غیرت تف به این همه پرویتون
  • ناشناس IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 0
    خانم مهناز افشار خانم پرستو صالحی پخ پخ پخ خخخخخخخخخ
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    1 0
    بعد از طوفان الاقصی ۷ اکتبر بودجهٔ براندازی صهیونیستهای کودک کش برای کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه صرف شد
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    1 0
    این که داره تهدید میکنه ههههه
  • US ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    1 0
    من خود پنجاه و چهار سال است كه بعد از اتمام تحصيلات عالى در آمريكا زندگى ميكنم و سخت مدافع و حامى جمهورى اسلامى و ولايت فقيه هم ميباشم و بدون داشتن ذره اى توقع و تشكر بنداى وجدان و ايمان خود عمل ميكنم و خداشاهداست كه اگر اغراق نباشد با هزاران آمريكائى در مورد حقانيت جمهورى اسلامى و بر دروغ بودن چرنديات دست اندر كاران و رسانه هاى آمريكا اذهان آنها را روشن نموده ام . اما در باره اين چند نفر افراد خبيث كه در ايران از زندكى مرفه اى هم برخوردار بودند و پشت به مردم كرده و بطمع مال و منال بيشر از دشمنان ايران راه خيانت را انتخاب كردند عرض ميكنم كه اين خبيثان اگر از جانب دشمن تحويل كرفته ميشدند و به مال ومنال دلخواه خود ميرسيدند هركز در فكر برگشتن به ايران نبودند. اكنون هم از روى نا علاجى نه از توبه از جنايات و خيانات خود خواستار بركشتنن به ايران هستند . اگر هم رياكارانه إظهار ندامت بكنند باز هم پاسخ داغ دل مادران و پدران داغديده و فرزندان غرق در ماتم پدر و مادر از دست داده نخواهد شد . آن مجرمين و خائنين و جنايت كاران بايد محاكمه بشوند و مجازات بشوند و فقط مادران و پدران فرزند از دست داده و كودكان پدر و مادر از دست داده حق دارند كه تصميم بگيرند كه آنها را ميبخشند يانه.
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    0 0
    ماموریت جدید.درایران
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    0 0
    فقط فتنه گران ازامدن انها دفاع میکنند لعنت شیطان برمدافعین ورود انها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس