کد خبر 1628557
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳
.

مأمور پلیس که به اتهام شلیک مرگبار به راننده فراری، دوبار از سوی دادگاه به قصاص محکوم اما حکمش نقض شده بود، در سومین محاکمه نیز از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش مشرق، اوایل سال ۱۴۰۰ مأمور یکی از کلانتری‌های تهران به همراه یک سرباز وظیفه با خودروی سمند در خیابان گشت می‌زدند که به یک خودرو پژو ۴۰۵ مظنون شده و به راننده دستور توقف دادند. با فرار راننده تعقیب و گریز آغاز شد و مأمور پلیس چند گلوله هوایی شلیک کرد که یکی از گلوله‌ها به راننده خودرو اصابت کرد و خودرو متوقف شد.

مأمور پلیس و سرباز وظیفه در بررسی خودرو دریافتند راننده ۳۳ ساله از ناحیه کتف زخمی شده است که وی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. اما شهرام به خاطر شدت خونریزی جان باخت.

با مرگ راننده پژو و شکایت اولیای دم مأمور پلیس بازداشت شد و در تشریح ماجرا گفت: ساعت ۳ و نیم بامداد در حال گشتزنی بودیم که به راننده خودرو ۴۰۵ مظنون شدیم. او به دستور ما توجهی نکرد و با به کارگیری قانون استفاده از سلاح تیراندازی کردم که یکی از گلوله‌ها ناخواسته به او برخورد کرد. البته من در بازرسی از خودروی او مقداری مواد مخدر کشف کردم.

در تحقیقات بعدی با توجه به نظر کارشناسان انتظامی و اینکه خودروی کلانتری معمولی و بدون چراغ گردان بوده و چند دلیل قانونی دیگر، برای استوار به اتهام قتل عمدی کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

نخستین جلسه رسیدگی

در ابتدای آن جلسه، پدر و مادر قربانی درخواست قصاص کردند.

سپس متهم به جایگاه رفت و با رد اتهام قتل عمد گفت: می‌خواستم لاستیک خودرو را نشانه بگیرم که گلوله کمانه کرد و ناخواسته به قربانی خورد. پس از آن هم از داخل خودرواش مقداری مواد مخدر و چاقو کشف کردم.

سپس سرباز وظیفه‌ای که در صحنه حضور داشت به قضات گفت: من آن شب چاقو و مواد مخدری که از خودرو مقتول کشف شده باشد را ندیدم.پس از آن هم کارشناسان اسلحه شناسی گزارشی را مبنی بر اینکه گلوله مستقیم به مقتول خورده یا کمانه کرده را به قضات دادند.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، مأمور پلیس را به قصاص محکوم کردند که وی به حکم صادره اعتراض کرد. پرونده نیز در شعبه ۴۹ دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات دیوان خواستار تحقیقات بیشتر شدند.

با تکمیل تحقیقات پرونده بار دیگر در شعبه پنج دادگاه کیفری یک استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

دومین جلسه رسیدگی

در ابتدای جلسه اولیای دم بازهم درخواست قصاص کردند و پس از محاکمه قضات برای دومین بار مأمور پلیس را به قصاص محکوم کردند اما متهم بار دیگر اعتراض کرد و حکم پس از بررسی در دیوان عالی کشور بازهم شکسته شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰(هم‌عرض) فرستاده شد.

سومین جلسه رسیدگی

در این جلسه نیز اولیای دم خواهان قصاص شدند و در ادامه جلسه مأمور پلیس اظهار داشت عمدی برای قتل نداشته است.

سپس نماینده فراجا به جایگاه رفت و گفت: تحقیقات نشان داده متهم قصد قتل نداشته و شاید تلقی او در استفاده از سلاح درست نبوده است. گلوله از صندوق عقب خودروعبور کرده، صندلی‌ها را گذرانده و سپس با کتف قربانی برخورد کرده است. برخورد گلوله با این موانع نشان می‌دهد که متهم مستقیم به سمت قربانی شلیک نکرده و قصد قتل نداشته است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده مأمور کلانتری را برای سومین بار به قصاص محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 153
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 34
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    49 10
    شرم آور
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      31 4
      کارشناسان گفتن عمدی نبوده، باز قاضی حکم قصاص داده؟؟
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      16 32
      شرماور اینه که به مردم به قصد کشت شلیک کنی.بهترین حکمه باید بیشتر از این حکن ها صادر بشه.طرف فکر کرده چون لباس پلیس تنشه هر کاری دلش بخواد میتونه بکنه
    • CZ ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 1
      با این حکم یعنی به متهم در حال فرار تیر اندازی نکن فرار هم کرد کرد چون ممکنه کشته بشه و متهم هم نباشه جو گرفتنش به ایست پلیس توجه میکنه فرار میکنه
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      1 1
      تو از کجا فهمیدی که به قصد کشت شلیک کرده، مگه کارشناس حاضر در صحنه بودی؟ تیر از صندوق عقب و صندلی گذشته به کتف خورده، این کجاش میشه عمدی که تو میگی؟ عمدی کشتن مربوط به اون زن سیاه پوسته که وقتی به پلیس زنگ میزنه که خونش سارق هست پلیس آمریکا وقتی میرسی بدون مکث اون رو میکشه.
    • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      2 3
      14:12 از فک فامیل های دزد حروم زاده ای
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    50 11
    لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. پدر و مادر اون جوان گذشت کنند . شورای حل اختلاف برای گرفتن رصایت از اولیای دم تلاش کنند .
    • دلسوز IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      1 2
      وقتی سه بار به قصاص محکوم میشه پس از عمد و مستقیم زده شما جای قاضی تصمیم نگیرید داغ جوان سنگینه
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      11 4
      اون زمان که میخواست به جوون مردم شلیک کنه و بکشتش باید لذت گذشت رو انتخاب میکرد.
  • تراب IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    84 10
    سلام، اشتباه کرد شلیک رو انجام داده. باید میذاشت طرف مجرم متهم قانون گریز میومد با چاقو گردنش رو میزد میرفت سینه قبرستون.
    • عباسعلی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      31 30
      ماشین پلیس نبوده و چراغ گردان و نشان پلیس نداشته و جوان مقتول شاید از ترس خفت شدن فرار کرده . هرکس اسلحه در دست داشت حق استفاده در هر جایی که حوس کرد را ندارد. این حکم افراد مسلح جامعه را آگاه میکند که اسلحه برای قدرت نمایی نیست.
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      15 6
      از کجا میدانی ماشین پلیس نبوده و چراغ گردان نداشته؟! این پلیس بنده خدا فقط اشتباه در نحوه شلیک داشته است.
    • قاسم IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      21 2
      جناب عباسعلی! کسی که مواد مخدر حمل می کنه خودش همه را خفت می کنه ترس از خفت شدن داره؟ طرف از ترس اینکه با مواد گیر بیافته فرار کرده.
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      14 3
      ماشین پلیس نبوده ولی با علایم ایست داده ؟ بعد از شلیک اول چرا توقف نکرد ؟ برفرض که دزد هم باشند باید بعد از تیراندازی هوایی متوقف می کرد مگر طلا و جواهر همراهش بوده که حاضر جانش را به خطر بیاندازد
    • DE ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      12 6
      آخه نه اینکه پلیس با چراغ گردون و لباس فرم امنیت داره؟ بعدشم مگر ماموران مخفی اف بی آی دارای چراغ گردون هست موقع بازداشت و مقابله با جرم مشهود؟
    • CZ ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 1
      در نزدن چراغ گردون هم خطا از پلیس بوده ولی قتل عمد نمیشه میشه قتل غیر عمد و سهل انگاری
    • CZ ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      1 0
      مگر همه مردم خفت گیرند می ایستاد شیشه ماشین هم بالا میداد زنگ میزد ۱۱۰ پلیس باشن متوجه تمایل به ۱۱۰ بشن صبر میکنند نمی‌کشنش اما خفت گبر باشه مشخصه راه بند که نزدند دوباره فرار میکنی عمر دست خداست خدا بیامرزه
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      8 5
      نه از این به بعد هر کی پشت فرمون بود رو با تیر بزنید بکشید! این جنایتکار قاتل باید سریعا در ملا عام اعدام شه تا درس هبرتی بشه برای تمام خشونت گرایان
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    71 7
    دست قوه قضاییه درد نکند . بعد از این اتفاق از نیروهای پلیس چه انتظاری خواهیم داشت ؟ همینطوری پلیس از اقدامات دادگاه ها روحیه ندارد بعد از اعدام همکار خود روحیه میگیرند و همه دزدها و خلافکاران را رها میکنند
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      9 38
      اگر گلوله یکی از اعضای خانواده تو رو میکشت باز هم این جوری نظر می‌دادی.،؟ مطمین باش قضات در چندین دوره همه جوانب رو در نظر گرفتند که حقی از کسی ضایع نشه
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      17 6
      اگر یکی از خانواده من جانش را از دست می داد باید درک کنم پلیس با مردم پدر کشتگی ندارد و بخاطر امنیت جامعه کار می کند و با دریافت دیه مشکل را حل کنم و نه انکه یک مامور که از سر مسئولیت شناسی حاضر شده خودش را به خطر بیاندازد را به اعدام محکوم کنم . فرض کنیم این فرد قاچاقچی مسلح بود و با اسلحه ماموران را هدف قرار می داد . آنوقت می گفتیم ماشین پلیس چراغ گردان نداشت یا پلاک پلیس نداشت و نباید به دنبال قاچاق چی ها میرفت ؟ در همه جای دنیا بخشی از پلیس با لباس شخصی و خودروی شخصی اجرای ماموریت می کند
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      14 5
      11:18 والا اعصای خانواده ما مثل خانواده تو اوباش و اهل مواد نیستن
    • جواب ۱۱:۱۸ IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 1
      مگر اعضای خانواده تو موادفروش هستند؟
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      1 1
      اعضای خانواده من اولا غلط می‌کن که مواد فروش باشن، دوما غلط میکنن که به ایست پلیس توجه نکنن و فرار کنن، سوما خودم شعور دارم وقتی میبینم تیر از صندوق عقب رد شده درک میکردم عمدی نبوده. چهارم قاتل رو میگیرن مدتی بعد آزاد میشه بعد یک مامور رو میخوان بخاطر کمانه کردن تیر قصاص کنن؟! کشورهای دیگه مامور رو تشویق هم می‌کنند!
  • محمد BH ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    60 7
    طرف ریخته سر یه بسیجی با لگد و قمه و چاقو با قصد قتل عمد فقط ۶ سال زندان گرفته. اونوقت یه پلیس در حال ماموریت بوده مظنون هم فرار کرده به اشتباه تیر خورده رو محکوم می‌کنیم به اعدام. بعد انتظار دارید پلیس ما با این حقوق افتضاحش در مقابل خلافکار هم بایسته
    • عباسعلی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      1 2
      مسائل را قاطی نکن
    • من IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      1 2
      قانون میگه پلیس حق نداره بدون حکم ق۱ائی هیچ ماشین یا فردی رو متوقف کنه و بگرده قانون بزار ی بار هم قانون درست عمل کنه ک اونا هم بفهمن چون اصلحه دارن نباید هر کاری انجام بدن
  • هادی CA ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    47 6
    مامور تو کجای دنیا به علت انجام وظیفه قصاص میشه؟ چرا نمیفهمید با این کارهاتون مملکت رو دارید می‌برید تهه دره نا امنی؟ خجالت بکشید. نفوذ همه جا داره چهره کریهش و نشون میده. کی قراره این مملکت نرمال بشه. مامور بابت انجام وظیفه به اعدام محکوم شد به همین راحتی!!! پس بگید دیگه کسی تعقیب نکنه دیگه. هر کی فرار کرد بذارن بره!!!
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 1
      این قاضی های بیسواد و از خودراضی رو قصاص کنین.
  • حمید IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    11 21
    ...و مأمور پلیس چند گلوله هوایی شلیک کرد که یکی از گلوله‌ها به راننده خودرو اصابت کرد ...از این خنده دار ترهم هست؟
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      5 7
      راننده تو فضا بوده؟
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 0
      گلوله های تیراندازی هوایی که نخورده! تیری که شلیک شده به لاستیک خودرو جهت متوقف کردن متاسفانه از بد شانسی مامور کمانه کرده به فراری اصابت کرده!
  • سید IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    29 6
    چشم قضات ما روشن و کلاهشان کج که سنگ را می بندند و سگ را آزاد می کنند! این نوع محکومیت در باره نیروی انتظامی را بارها دیده ایم! ظاهراً در این موارد جانیان کشته شده نیازی به داشتن وکیل برای محکومیت مأمور وظیفه شناس ندارند! شخص قضات کفایت از موضوغ می کند!!
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      5 2
      بالاخره این قاتل کشته میشد فرزندان و اولیای دم از این قاتل نمیگذرن و ازش انتقام میگیرن پس چه بهتر که کشته شدنشو به اسم اجرای قانون بزنن و باهاش نمایش عدالت اجرا کنن
  • حسین IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    25 5
    چقدر سریع حکم قصاص دادند،اگر بجای مامور پلیس یک افغانی مرتکب قتل شده بود احتمالا با رافت اسلامی مشمول عفو میشد.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    41 5
    آقا ازین به بعد هرکی به ایست توجه نکرد بزارین بره که تو دردسر نیفتین!! تو ایران قانون طرف خلافکاران هست انگار!!!
    • عباسعلی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      8 27
      نخیر بزنید بکشیدش تا کمی از عقده ها کاسته شود.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      11 4
      عباسعلی برو به درک.طرفدار دزد و مجرم
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      8 3
      10:55 ظاهرأ این تویی که عقده داری و خالی می کنی نه پلیس.
    • رضایی تفرشی وکیل دادگستری IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      7 6
      طبق ماده ۵۵ قانون دادسرای نظام بازرسی از خودرو بدون حکم قاضی ممنوع بوده و مامور متخلف ۳ تا ۶ ماه انفصال از خدمت میشود چرا به ماموران این موارد قانونی را آموزش نمیدهند؟
    • DE ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 0
      عباس جان، خب طبق قانون باید بزنن دیگه. همه مثل شما برای خالی کردن عقده جون مردم رو دو ساعت شکنجه نمی کنن تا شهید بشه. درود بر آرمان عزیز
    • CZ ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      1 2
      وکیل خان تمام اییت بازرسی ها مجوز تفتیش دارند رفتی زاهدان لازم باشه تفتیش بدنی میشی پلیس زن هم هست
    • جواب رضایی تفرشی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 1
      یعنی وقتی پلیس با جرم مشهود برخورد کرد و طرف را زیر گرفتند باید منتظر حکم قاضی باشد تا آن دنیا؟ این چه ربطی به بازرسی از ماشین دارد؟
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      6 2
      نه ازین به بعد اصلا ایست ندید در جا بزنید بکشید شاید طرف مشکوک باشه!!!!
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    28 3
    واقعا باعث تاسفه ایست دادند فرار کرده شلیک هوایی وبعد لاسیکش خورده یعنی کاملا طبق قانون که تازه تاجایی که شنیدم قانون این آوازه میده به پای طرف هم بزنند حالا این تیر کمانه کرده خورده به این یارو آیا واقعا قتل عمد است!!؟اینجوری ست که این همه نیروهای پلیس به شهادت می‌رسند دستشون بسته ست خیلی دلم سوخت یعنی اگر کسی مرضی نداشت چرا ایست دادند فرار کرده خدارحم کنه قصاص نشه آن شاءالله _
  • سعادت IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    32 3
    راه برای جولان اوباش در خیابان ها هموارتر شد.
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    25 7
    خجالت آوره، قانون حامی دزد ها شده
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      4 2
      انگار دوست دارید قانون طرف قاتلان و جانیان باشه؟
  • ب IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    21 2
    جای تاسف داره .... این فقط باعث پررو و وقیح تر شدن مجرمین میشه!!!
    • عباسعلی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      1 2
      در عوض روی اسلحه به دستان قانون گریز را کم میکند.
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    12 5
    خب اونوقت باید قصاص بشه جل الخالق
  • تضعیف پلیس IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    20 3
    تضعیف موقعیت پلیس، حتی اگر اشتباه کرده باشد، در درازمدت به ضرر همه و به نفع رونق ناامنی است، اینطوری مامورین جرات شلیک نخواهند داشت. بهتر نیست بجای اعدام مامور پلیس دولت مبلغ دیه را بدهد؟
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    28 6
    خاک بر سرتون با این حکمتون
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      7 29
      خاک بر سرتو با این بی شعوری و نفهمی
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      2 0
      بی شعور و نفهم خانواده تو هستن که بهت ادب و تربیت یاد ندادن.بهت یاد ندادن که توهین نکنی و بدون توهین حرف بزنی.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    22 3
    خاک بر سر اژه ای و این سیستم قضایی. نفوذی ها خوب دارن اقتدار پلیس رو نابود میکنن و ما هم خوابیم. وقتی بیدار میشیم و به خودمون میاییم که خیلی دیر شده. خدا قوت اژه ای و خدا قوت جنتی. اجرتون با خون پاک شهدا
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    14 4
    بنده خدا ، چه شغل سختی
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    25 2
    اینجور میشه که پلیس های مملکتمون بی تفاوت میشن نسبت به همه چی و فقط یه حقوق بگیر عادی میشن خلافکار رو باید کشت اعدام کرد تیکه تیکه کرد
  • علی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    16 2
    ازفوت نامبرده متاسف ومتاثرم لیکن ازاین به بعدنیروهای فراجا منفعل ازقبل دکوری حضور رنی یابند
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    14 3
    کاش پلیس زحمتکش و وظیفه شناس آزاد بشه توف به روی ارازل و خلافکار ،معلومه اون سرباز رو هم خریدن ،از سرباز پست تر نیس
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    16 1
    خداقوت قوه قضاییه
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    25 3
    لعنت به قانونی که پلیسش رو برای انجام وظیفه به اعدام محکوم میکنه
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      5 21
      آفرین به قاضی و آفرین به قانونی که حتی به مامور پلیس اجازه نمیده خود سرانه اقدام کنه
    • CZ ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 1
      خودسر اون نجفی ملعون بود که به قصد کشت آدم کشت بعد رضایت گرفت
  • مصر60 IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    18 3
    دیگه عمرا هیچ ماموری جرات کنه از سلاح استفاده کنه یا دنبال خلافکار و دزد و قاتل جماعت بره! نا امنی که در آینده به خظر خواهد افتاد گریبانگیر همین قضات هم خواهد شد!
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      4 3
      هیچ ماموری نباید جرات کنه به سمت مردم بیگناه شلیک کنه.باید در ملا عام اعدام شه و فیلم اعدامش در تمام پاسگاه ها و کلانتریها هر روز صبح برای مامورین پخش بشه تا درس عبرت بشه و مملکتو به سمت جنگ و انتقامجویی نبرن
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      0 3
      از کجا مطمئنی بی گناه بوده؟شما در صحنه حاضر بودی؟
  • BR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 0
    همین کارها میکنید اسراییل بهتون جری میشه این که به عمد نکشته سهل انگاری بوده یکسال حبس داره با دیه
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    5 12
    مامور گفته مواد پیدا کردم ولی سرباز حقیقت را گفته که موادی در ماشین نبوده چرا مامور باید تا این حد دروغ بگوید
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      5 4
      خلاف و موادی در بین نبوده . پ احتمالا گاز زیر پای راننده گیر کرده بود با وجود شلیک هوایی نمی ایستاد . کجای دنیا قانون مجوز داده ایست پلیس رو به بند تنبان شون ببندن !؟
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 0
    جدا از قصد این کار را می کنند تا پلیس را بترسانند ..
  • US ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 2
    خجالت نمیکشی مشرق؟! چطوری مامور پلیس چند گلوله هوایی شلیک کرده ولی به راننده اصابت کرده؟! گلوله هوایی؟!
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    16 2
    درب قوه ی عدلیه را گل بگیرید با این قضات سل و ولتون
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    12 6
    قصاص؟!!! به خاطر یه مجرم فراری قتل نهایتا شبه عمده
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    15 2
    الحمدالله که قوه قضائیه پشتیبان و حامی دزد و سارق و مجرم و مقابل نماینده قانون است . دستشان درد نکنه . دیگه از پلیس مظلوم میشه توقع کاری داشت ؟! منتظر باشد روز به روز دزدان و قاچاقچیان وقیح تر و جانی تر بشن ، پلیس هم نظاره گر باشه اجبارا بجای اینکه قاضی از پلیس حمایت کنه که با همین چهار خط توضیح بالا معلومه در انجام ماموریت بوده ، وظیفه شناسی پلیس بوده و غیرتش بوده حالا میگن چرا کردی ، راه خودتومیرفتی اون هم راه خودشو میرفت !!! باشه ، دنیا دو روزه آقای قاضی ولی یادت باشه فردای قیامت بلایی سرت بیاد که اون سرش ناپیدا ، اولین شاکیانت هم ما مردم هستیم که تو نذاشتی پلیس کارشو انجام بده
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    15 5
    خاک بر سرتان با این حکم دادن ها تون - سنگ رو بستین و سگ را رها کردین !!!
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    16 3
    پلیس را میکشید و اوباش در شهر جولان می دن، خاکبرسرتون
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    14 2
    اینم حمایت از مامور از فردا اراذل و اوباش یاغی میشن و به جان مردم میفتن
  • پیروزه IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    15 2
    خیلی مسخره است که مامور قانون باید قصاص شود .تازه اگر مقتول ریگی در کفشش نبود چرا فرار کرد .
  • رضا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    8 6
    با این شرایط آیا استخدام در ناجا خوب است ؟
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      6 11
      اگر برای خدمت به مردم و رعایت مقررات باشه عالیه نه این که مثل تگزاس شلیک کنی
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    15 4
    من قاضی نیستم و نمی تونم با قاطعیت نظر بدم مخصوصا که یک نفر از بین رفته ولی طرف اگر ریگی به کفشش نبوده خوب وایمیساد نیازی هم به شلیک تیر نبود. این استدلال رو اونقدر قوی میدونم که از کار پلیس دفاع کنم. تضعیف کردن پلیس، تضعیف امنیت مردم است.
  • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    6 2
    ملا نصرالدین هم این جور داوری نمیکند.
  • مهدی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    11 2
    به نظر من مامورین دسته جمعی استعفا بدن خیلی بهتر میشه
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    9 5
    قضات هیچ وقت درکی از موقعیت خطرناک ندارن .
  • قاصدک IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    9 5
    ظاهراً که نه ، متاسفانه در ایران و در پرونده های قضایی ظاهراً شاکی باید ثابت کند ، شاهد بیاورد و مدرک بیاورد که به او ظلم شده ! خوش به حال خاطیان که قانون هم پشتیبان آنها است . سالهاست که ایران بهشت خاطیان، دلالان و دزدان شده و کسی هم برایش مهم نیست چه می شود ، بهتر است قوه قضاییه فکری به حال خود کند که مدتهاست نمک در نمکدان گندیده است .
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    9 6
    خاک برسرتون
  • محمد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    11 5
    بهتر ببندید در اون مثلا قوه قضاییه رو
  • وحید IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    11 7
    مزخرفترین قانون دنیا رو داریم که جای جلاد و شهید رو به راحتی عوض میکنه
  • FR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    3 9
    ای بابا دیگه توضیح بیشتر ندهید
  • محمد IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    14 5
    آقای اژه ای آبرویی برای قوه نگذاشته فقط هوای مجرمین را داره و آنها را از زندان ازاد میکنه تا دوباره جنایت کنند فاین تذهبون
  • فرهنگی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    4 3
    چون ماشین چراغ گردان نداشته به نظرم قضات درست حکم دادند ولی گویا تیر از صندوق عقب به او بر خورد کرده به هر جهت باید رضایت اولیای دم را فراهم کنند. مقایسه کنید با "حکم شکارچی زنان پارک های شمال تهران ‌شکسته شد" شیرمحمد افغانی که چندین زن ایرانی را آزار داده بود حکم اعدامش شکست!!!!!
  • جلیل IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    3 7
    آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند جزئیات را ما نمی دانیم و براساس یک متن که کلیات گفته شده قضاوت می کنید 3دادگاه حکم می دهد که ساعت ها وقت می گذارند تا حقیقت را کشف کنند آن وقت ما با یک متن خلاصه قضاوت می کنیم
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 1
      نمیدونی الکی حرف نزن. قاضی معمولا حکم همکارش رو نقض نمیکنه . اون دیوان هست ممکنه تشخیص به بررسی مجدد بده
  • مانی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    10 3
    ناجا و قوه قضاییه بی عرضه با این کاراتون منتظر روزی باشید که اراذل و اوباش تو روز روشن به خودتون و ناموستون حمله کنند و مامورین هم فقط تماشاچی باشند!
  • مسعود دیپلمات IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    8 3
    عجب قضات احمقی!
  • بهرامی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    6 3
    خاک بر سرتون با این حکم تون. امنیت تو این کشور پررررر7
  • US ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    4 6
    بخاطراربعین امامحسین اعدام نکنیدبخدااوماموربوده ومدافع ببخشیدبخاطرشهدای کربلا
  • سیداسماعیل هاشمی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    9 3
    بااین کارراه رابرای سارقین قاتلین چپاولگران اموال وناموس مردم هموارکنید
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    3 6
    با خواندن یک خبر نمی‌توان قاضی را محکوم کرد و حکمش را زیر سوال برد قطعا عجله محکمی وجود داشته که چندین قاضی ، حکم برسان داده اند آن شالله چنین اتفاقی برایمان نیافتد زیرا وافعا تصمیم گیری در خصوص رضایت و عدم رضایت سخت است
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    3 9
    با خواندن یک خبر نمی‌توان قاضی را محکوم کرد و حکمش را زیر سوال برد قطعا عدله محکمی وجود داشته که چندین قاضی ، حکم یکسان داده اند آن شالله چنین اتفاقی برایمان نیافتد زیرا وافعا تصمیم گیری در خصوص رضایت و عدم رضایت سخت است
  • SS IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    6 3
    فقط اشرار را هار و پلیس را خار کردید
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    13 3
    بیخودترین شغل تو ایران پلیسه .حقوق کم میدن هیچکسی هم روز سختی کنارت نیست
  • اریا IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    9 3
    پلیس این همه دزد وخلافکار دستگیر میکنه این همه شهید داده اونوقت حقوقش با اون کارمندی که اداری خدمت میکنه یا کمتر هستش یا برابره حالا از این همه تیراندازی یکیش اشتباه به یه بنده خدایی کشته شده چرا باید قصاص بشه خصومت نداشته سهوا انجام شده باید دیه بده قاضی که حکم قصاص میده مثل اون مامور داره جون یکنفر رو میگیره واین زنجیره ادامه میکنه چون بچه اش یتیم میشه و زنش بیوه واون بچه اش چی میشه یک روانی به تمام معنا قصاص در قتل عمد نه حین ماموریت این خانواده متوفی صد درصداشنا داره که حکم میگیره
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    9 6
    تو اخبار گزارش تهیه میکنن ارازال اوباش نشون میده 10الی15دستگیره شده بعد قوه قازی دادگاه اون آزاد میکنه تا دوباره آدم بکش غارت کنن تا مامور نیروی انتظامی دوباره اون دستگیره کنه باز آزاد باز دوباره دستگیره به -نظرمن بیشتر قانون به نفع خلاف کاران نوشته میشه چرا نمیدونم فقط خدا کنه مردم فکر نکن که خلاف کارها قانون مینویسن
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    7 8
    چه عجب یکبارم طرف مردم راگرفتن،راننده چیزی نداشته نه چاقو نه مواد مخدر ماشین پلیس هم هیچ نشانی نداشته حق با راننده بود وپلیس مقصره
  • ایران IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    12 7
    سرباز داره میگه چاقو و مواد ندیدم ، بعد یک عده باز دارن جانب داری میکنن که انگار طرف ‌‌ ، یعنی شما جای قاضی هم حکم میدید ؟!، ۳ بار طرف محکوم شده حتما درست رسیدگی شده باز میخواین جور نمایش بدید که انگار مامور به حق زده طرف رو کشته ، چقدر شما راحت همه چیزو زیر سوال میبرید ، جای اینکارا خیلی دوست دارید کاری کنید تا خانواده مقتول ببخشه ، ادم باشید
  • مجید بهرام بیگی وین اطریش AT ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    8 0
    واقعا مسخره است اگر خود قضات میگویند قصد عمد نبوده و اینکه او مأمور کلانتری است قصاص یعنی چی؟ با این وضع چه کسی حاضرین در کلانتری مأمور شود ؟؟
  • محمد قُلی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    6 0
    عزیزم نیروهای انتظامی خدا پُشت وپناهتان توکلت الله در پناه خدا باشید
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 8
    اول متن بخونید بعد بگید چرا دست پلیس بسته باشه همیشه سرباز همراه و کارشناس صحنه جرم گفته هیچ گونه مواد و چاقو دیده نشده در اون لحظه یعنی بعدا داخل ماشین گذاشتن قضات با وجود این دلایل حکم میدن
  • FR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 0
    آقای ا ای از دستگیری مفسد اقتصادی در فرودگاه ابراز تاسف می‌کند با قید با آن وضع ،،،
  • ....... IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    4 0
    اشتباه کرده.حفظ جان،باید مهمترین اولویت کادر نظامی باشد.مواد مخدر،دارد که دارد! به درک!! به هرحال این خلافکارهای عوضی، یک جایی ،بخاطر همین خلافهایشان ،یاخودشان همدیگر رامی کشند ویابه طریق دیگری به هلاکت می رسند.پس بهتراست مامورین نظامی وانتظامی،دراینگونه موارد،بی خیال شوند وبه فکر جان خودشان باشند.حتی قانون هم،طرفدارشان نیست.
  • htn IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    5 1
    اگر قتل عمد بود چرا تیر زدن به کتف، این چه جور قضاوتی هست؟؟!
  • صادق IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 4
    مامور پلیس چگونه تیر هوایی زده که کمونه کرده خورده به کتف طرف !!!ضمنا تیر رو اگه به سمت لاستیک میخاسته بزنه چگونه به کتف طرف خورده !!!! از همه مهم تر چرا دروغ گفته که مواد مخدر و چاقو داشته اما سرباز طفلی این مسئله مواد مخدر رو تایید نکرده
  • علوی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    1 4
    با خودروی شخصی نصف شب ایست دادی ؟؟؟با چه اطمینانی اون مرحوم متوقف بشه از کجا معلوم خفت گیر نباشی ؟؟عدم آموزش صحیح به پرسنل پلیس به شدت محسوس است
    • CZ ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 1
      خدا بیامرز یه نیش ترمز هم نمیتونست بزنه چیزی متوجه بشه بعد فرار کنه اصلا چطور از راه بند عبور کرده و اگر راه بند نبوده مگر همه مردم خفت گیرند خب پشت فرمون یه نیش ترمز میزد ببینه کی هستن شیشه ماشینش هم پایین نمی‌داد تا مطمئن بشه یه زنگ به ۱۱۰ میزد اگر فرار نکنی پلیس اسلحه نمی‌کشه و اگر هم کشید همراه ارم و نشانه و خفت گیر سریع اسلحه میکشه خیلی سخت نیست در آخر عمر دست خداست این بابا کشت عمد نداشته توجیه نبوده
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    5 1
    پلیس بدبخت در حین انجام ماموریت بوده و از عمد که نکشته چرا قضات امقدر در حق ماموران نیروی انتظامی ظلم میکنن پس چرا به مامور اسلحه میدید به جای اون یه چماق بدید قانون در بعضی جاها ایراد بزرگی داره مثلا اگه یه دزدی اومد تو خونت شما اونو بزنی دستش یا پاش بشکنه صاحب خانه مقصر و باید زندانی یا جریمه بشه خوب این چه قانونی هستش به دزد بگه نترس بیا چایی گذاشتم بخور بعد هرچی دوس داری ببر!!!!
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    3 2
    تاسف آوره
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    5 2
    آخه بنده خدا وقتی قانون از تو حمایت نمی کنه چرا جون خودت رو بخطر انداختی؟؟ قانون از دزد و حمل کندده مواد مخدر و چاقو و .... حمایت می کنه ولی از پلیس نه!!
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    3 2
    به نظرم پلیس در مقابل مجرم شهید بشه بهتره تا قصاص بشه
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    6 1
    آقای اژه ای کجایی؟ چرا پلیس باید اینجوری قربانی بشه؟
  • CA ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    8 1
    احتمال زیاد خانواده مقتول از ما بهتران هستند وگرنه محال بود دادگستری همچین حکمی صادر کند
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    8 2
    باید به دستور پلیس توجه میکرد،پلیس وظیفه ذاتی خود را انجام داده،فرار کردن از دست پلیس جرم بزرگی است،دنیا تمام قد از پلیس خود حمایت میکند،باید این رای نقض شود
    • احسان IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 0
      وظیفه ی ذاتی پلیس اینه که به همه چیز و همه کس که به دستور ایست توجهی نکرد ،مشکوک بشود و بلافاصله به دستگیریش اقدام کند، تا علت عدم توجه به ایست برایش روشن شود
    • مصطفی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      2 1
      پلیس باید مقتدر باشه ازش حمایت میکنیم
  • علیرضا IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 1
    مامور پلیس به وظیفه اش عمل کرده و نباید بخاطر وظیفه اش محاکمه بشه
  • سجاد مینائی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    1 2
    اعدامش کنید تا خانواده اون جوان به حق شون برسن..
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 1
    جالبه ... خوب وقتی آخرش پلیس میخواد متهم بشه ... پس چرا سلاح میدین دستش ... واقعا خنده داره پلیس بیچاره
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 1
    جالبه افغانی به ۹ تا زن ایرانی تجاوز میکنه حکم اعدامش میشکنه بعد این قاچاقچی میزنه اعدام میگیره واقعا چخبره مردم به کجا پناه ببرن
  • بهنام IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 0
    با عرض تسلیت به خانواده مقتول.یقینا قتل عمدی نبوده ،پس قصاص منصفانه نیست، چون غیر این باشه تو تصادفات هم باید راننده متخلفو قصاص کنند .تجهیز امکانات پلیس هم بر عهده خود مامور نیست .امنیت هزینه میخاد بودجه میخاد .این پلیسه که سر هر ماه شهید میده بخاطر امنیت
  • محمد IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 0
    ببیند نمی دونم این ناخوسته است یا خواسته. این که این گونه مطالب وایرال بشه و برجسته بشه. در آمریکا حتی پلیس مقصر باشه برای خراب نشدن هیمنه پلیس کشورشون چه کارهایی که نمی کنند. نمی گیم حق به حقدار نرسه ولی نیازی هم نیست اینطور آب و تاب داده بشه که فردا پلیس جرئت نداشته باشه خرابکارهای واقعی را بگیره
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 1
    مامور اگه ایست داده وراننده فرار کرده و خلافکار بوده راننده یعنی پرونده داشته و تیر مستقیم بهش نخورده درجا آزاد بشه و دیه راننده از بیت المال پرداخت بشه مامور وظیفه اش هست شب تا صبح بیچاره نگهبان باشه راننده ساعت ۳شب چرا بی توجهی کرده به ایست
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 1
    پلیس ها همه یک جور نیستند
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 1
    مرگ بر تضعیف کنندگان پلیس
  • یعقوب IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    1 0
    جاداره یه خسته نباشید بگم به همه کارشناس ها و حقوق دانهایی که کامنت گذاشتن.
  • یعقوب IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 0
    جاداره یه خسته نباشید بگم به همه کارشناس ها و حقوق دانهایی که کامنت گذاشتن.
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      0 1
      ایول دارن!!
  • حسن IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 1
    پلیس ایران را کجای دنیا دارد هرروز توسط اشرار وسارقان مورد حمله قرار می گیرد وکشته می شود واب از اب تکان نمی خورد حقوقش از کارگر ساده هم کمتر است کمترین اسایش و رفا دارد اگر هم خواست جای اجرای قانون کنند فقط باید کشته شود و بعد هم با فشار بعضی ها خونش پامال و خانوتده اش متلاشی شود واگر خدای نکرده کسی هم کشته شد هر چند صد خلاف داشته باشد . باز هم باید سالها زندان وبعداش هم اعدام شود . برای پلیس ایران گریه واجب است
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 1
    پلیس باید جسور وقاطع باشه که این پلیس مذکور به خاطر همین ویژگی محاکمه میشه واین ظلم هست به به امنیت مردم
  • حمیدرضا MX ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 1
    صندوق بیمه ای برای پلیس ها باید تشکیل شود که کار پرداخت دیه و پیگیری امور مربوط به مشکلات آنها را حل کند زیرا کار پلیس پر ریسک و پر مسئولیت است.
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 1
    اگر واقعا همین موضوعاته که گفتن، پس لعنت به حکم قاضی و سوادش
  • علی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    2 1
    واقعا نباید اعدام بشه قاضی باید به علت فرار راننده هم باید نظر داشته باشد چرا او از قانون سرپیچی کرده و فرار کرده است
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    1 3
    تیر هوایی چطور به کتف خورده؟ یکی این را توضیح بده
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    0 2
    هم پلیس حق دارد هم بنده خدا کسی که توسط تیر پلیس کشته شده ،از ابتدا تا انتها پرونده را بخوانید بعد نظر دهید البته نظر دادن و قضاوت کار خداوند مهربان است ،سرباز گفته شب حادثه اصلأ مواد مخدر ندیدم هر کسی جای سرباز و مأمور پلیس میبود بعد از اصابت گلوله دنبال سرنخ نمی‌گشت هر چیزی می‌بود سرباز و مأمور پلیس باهم میدیدن که سرباز میگه اون شب چیزی ندیدم ،ولی فرار مقتول علتی داشته ،که دقیق معلوم نیست علتش چی بوده ،خداوندالخبیرو القاضی بهتر می‌دانند
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    1 2
    بعضی از اظهار نظر کننده ها به جای نظر دادن توهین میکنند بدون دونستن واقعیت تو خونتون نشستید و الکی قضاوت میکنید،همانگونه که شما فرزندانتان و خانواده تان را دوست دارید بقیه نیز اعضای خانواده خود را دوست دارند
  • جیم IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    2 1
    اگر این پلیس اعدام بشه باید فرمانده نیروی انتظامی استعفا بده .
  • Elaheh IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    2 1
    خانواده محترم آقای دزد ، اگر این همه پشتکار در گرفتن حکم اعدام و ... برای این پلیس را برای تربیت فرزند دزدشان میگذاشتند الان فرزندشان زنده بود .
  • یا علی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    2 1
    برای حفظ امنیت جامعه و مردم باید قانون از پلیس حمایت کند . اگر پلیس را تضعیف کنید امنیت مردم به خطر میافتد .
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    2 1
    شغل افرادی که ابراز نظر موافق با حکم اعدام پلیس دارند و طرفدار دزدها هستند شغل خودشان چیست ؟ 🤔🤔
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    2 1
    افرادی که ابراز نظر موافق با حکم اعدام پلیس دارند و طرفدار دزدها هستند شغل خودشان چیست ؟ 🤔🤔
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    3 1
    پلیس حافظ امنیت جامعه است . تضعیف پلیس یعنی گستاخ کردن خلافکارها و دزدها و سلب امنیت مردم
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    3 1
    صدور حکم اعدام ؟؟؟ پلیس برای حفظ امنیت مردم زحمت میکشد . این حکم یعنی بستن دست حافظان امنیت جامعه و وقیح تر کردن دزدها و خلافکارها
  • حجت IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    2 1
    خسته نباشید به جناب قاضی‌القضات با این احکام. میگم چطوره در نیروی انتظامی رو ببندید این بنده های خدا رو هم اینتر و منتر قوانین مزخرف نکنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس