کد خبر 1628714
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
گذرنامه زیارتی تا چند سال اعتبار دارد؟

رئیس اداره گذرنامه تهران بزرگ، با اشاره به این که شهروندان می‌توانند از طریق نرم‌افزار پلیس من، برای دریافت گذرنامه اقدام کنند، گفت: گذرنامه‌های زیارتی پنج سال اعتبار دارند.

به گزارش مشرق، سرهنگ غلام‌حسین زراعت کار با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ نوع گذرنامه در این ایام وجود دارد که شهروندان می‌توانند از آن برای سفرهای خود استفاده کنند، گفت: یک نوع گذرنامه عادی است که جلد قرمز رنگ دارد و گذرنامه زیارتی که از سال قبل برای تسهیل خدمات رسانی به زائران توسط فرماندهی کل فراجا طراحی شده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: عزیزانی که قصد دریافت گذرنامه زیارتی را دارند می‌توانند در منزل، گذرنامه خود را از طریق برنامه کاربردی پلیس من ثبت و فرایند پنج مرحله‌ای آن را انجام دهند.

سرهنگ زراعت کار افزود: عزیزانی هم که از سال قبل گذرنامه زیارتی دریافت کرده اند هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند چرا که گذرنامه آنان پنج سال اعتبار دارد.

وی تصریح کرد: نهایت سعی همکاران بنده در پلیس گذرنامه این است که گذرنامه‌ها را در مدت زمان بین ۴ تا هفت روز به دست شهروندان برسانیم و تقاضا داریم این بازه زمانی را قبل از سفر مد نظر داشته باشند.

سرهنگ زراعت کار بیان داشت: افرادی هم که قصد دریافت گذرنامه عادی دارند می‌توانند به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هموطن IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 0
    سلام پلیس من را نصب می کنیم آیکون گذرنامه زیارتی نداره روی کامپیوتر اما داره ...‌ این چه وضعیه
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 0
    گذرنامه ها 4.5ساله است نه 5ساله اعتبارگذر نامه زیر 6ماه را قبول نمیکنند برای چی میگن 5ساله فقط برای گذرنامه زیارت اربعین 170هزار گرفتن
  • پدرام IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام یک کاربر نوشته ۱۷۰ تومن گرفتن برای گذرنامه اربعین
  • محسن IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    بیمه کربلای ویژه، حامی زائران در هر قدم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس