کد خبر 1628811
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
گرانفروشی بلیت در برخی از ایستگاه‌های مترو تهران

برخی از ایستگاه‌های مترو که اقدام به فروش نقدی بلیت می‌کنند با بهانه نداشتن پول خرد، بلیت تک‌سفره را به جای نرخ مصوب ۴۲۰۰ تومان به مبلغ ۵۰۰۰ تومان یعنی ۱۷.۲ درصد گران‌تر از نرخ مصوب آن می‌فروشند!

به گزارش مشرق، برخی از ایستگاه‌های مترو که اقدام به فروش نقدی بلیت می‌کنند به بهانه نداشتن "پول خرد"، بلیت تک‌سفره به قیمت مصوب ۴۲۰۰ تومان را ۵۰۰۰ تومان می‌فروشند!

نرخ مصوب بلیت تک‌سفره مترو که توسط شورای شهر تهران مصوب شده است رقم ۴۲ هزار و ۶۴۵ ریال است.

از ابتدای اردیبهشت سال جاری مصوبه افزایش قیمت بلیت مترو اجرا شده که رقم آن ۴۲ هزار و ۶۴۵ ریال (کمی بیش از ۴۲۰۰ تومان) است و اگر شهروندی بخواهد به‌صورت نقدی این بلیت را از ایستگاه‌ها بخرد صرفاً باید ۷۳۵ ریال، مبلغ اضافی بپردازند.

برخی از شهروندان با تماس با خبرنگار تسنیم ضمن گلایه از گران‌فروشی در برخی از ایستگاه‌های مترو تاکید کرده‌اند که مسئولان باجه در ارتباط با این گران‌فروشی نیز رفتار مناسبی را ندارند و از از پس دادن مبالغ اضافی به مسافران امتناع می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ایرانی عصبانی AU ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    1 0
    اگر این مملکت به نام جمهوری اسلامی ارزشی قاعل هست جانوران دوپایی را که در این ایستگاها کار و بلیط بیتالمال را با قیمتهای غیر رسمی فروخته و در حقیقت جلوی چشم مردم با اموال بیتالمال دزدی میکنند را باید بفوریت دستگیر و مجازات کند. این اشخاص بااینگونه حرکات در عمل اختلاس و دزدی را تشویق و نام این حکومت را مخدوش و مردم را از نظام میروایند . دستگیری و جزای شدید انان لازمیتی حیاتی دارد در غیر اینصورت عنان از دست رفته و فردا مشاهد فروش اموال دولت بدست دزدان و افراد ناشایسته مستخدم اداری خواهیم بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس