کد خبر 1629181
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
قتل خونین پدر و راننده تاکسی توسط پسر تهرانی+گفتگو با متهم
قتل خونین پدر و راننده تاکسی توسط پسر تهرانی+گفتگو با متهم

پسر جوانی که در دو جنایت جداگانه پدر و یک راننده تاکسی اینترنتی را با سلاح کلت‌کمری به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

به گزارش مشرق، عقربه‌ها ساعت ۲ بامداد چهارشنبه دهم مردادماه را نشانه رفته بود که صدای شلیک پی‌درپی تیراندازی از یک ساختمان ۳ طبقه مسکونی، سکوت محله بهارستان را در هم شکست و خیلی زود وقوع جنایتی هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی‌سیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود قاضی محمدجواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جرائم جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

ماشین‌های کلانتری ۱۰۹ بهارستان، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی، مأموران تیم تشخیص هویت، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی بازپرس ویژه قتل در محل حضور داشتند؛ جمعیت زیادی نیز اطراف حلقه زردرنگ امنیتی جمع شده و با نگرانی به‌دنبال اخبار تازه‌ای از این جنایت هولناک بودند.

تیم جنایی به محض ورود به خانه طبقه سوم ساختمان موردنظر با جسد مرد میانسالی مواجه شدند که هدف شلیک گلوله و ضربات مهلک چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول که از کارمندان حراست یکی از دانشگاه‌های تهران بوده توسط پسر ۲۰ ساله‌اش قربانی جنایت شده و خواهر متهم که خانه نبوده این قتل هولناک را به پلیس گزارش کرده است.

قتل راننده تاکسی در آزادراه تهران-کرج

طولی نکشید که خواهر متهم هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: برادر و پدرم بسیار با یکدیگر مشکل داشتند. ما به خانه یکی از اقوام رفته بودیم، اما پدرم در خانه ماند. در جریان مهمانی برادرم عکس‌هایی از دستان خون آلودش و یک اسلحه کلت کمری برایم ارسال و عنوان کرد پدرمان را به قتل رسانده است. من نیز که خیلی ترسیده بودم به پلیس موضوع را اطلاع دادم. ناگفته نماند چند روز پیش نیز قبل از وقوع این جنایت برادرم با دستان خونی به خانه آمد و مدعی شد که یک نفر را در جاده تهران- کرج به قتل رسانده است! او با کلت‌کمری که در دست داشت تهدید اگر این موضوع را به کسی بگوییم ما را نیز به قتل خواهد رساند.

در ادامه مشخص شد، صبح روز جمعه ۴ مردادماه کشف جسد مردی ناشناس که براثر شلیک ۷ گلوله در حوالی ایستگاه عوارضی آزادراه تهران-کرج به قتل رسیده بود توسط مأموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد به اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس کشیک دادسرای جنایی گزارش شده است که فرضیه وقوع ارتکاب ۲ قتل توسط پسر ۲۰ ساله پررنگ شد.

دستگیری متهم در تهرانپارس

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی پی بردند، پسر جوان که پس از به قتل رساندن پدرش راهی شمال کشور شده بود در حال حاضر در تهرانپارس تردد دارد که همین سرنخ مهم کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از ردیابی مخفیگاه دقیق متهم با کسب مجوزهای لازم قضایی از بازپرس جنایی بعد از ظهر امروز پنجشنبه یازدهم مردادماه، راهی تهرانپارس شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند دقیقه‌ای پسر ۲۰ ساله را به اتهام مباشرت در قتل عمدی طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند همچنین یک سلاح کلت کمری، ۱۶ فشنگ جنگی و سلاح سرد نیز از او کشف شد.

متهم که دارای مشکلات روحی و روانی است، خیلی زود در همان بازجویی‌های اولیه به جرم قتل پدر خود با انگیزه اختلافات شخصی در منزل شخصی واقع در محله بهارستان و ارتکاب قتل راننده تاکسی اینترنتی به‌خاطر ندادن کرایه و بد صحبت کردن مقتول در آزادراه کرج-تهران با همان کلت‌کمری اعتراف کرد.

گفتگو با متهم

اعتیاد داری؟

-نه، حتی سیگار هم نمی‌کشم.

با پدرت اختلاف داشتی؟

-بله، پدرم از خانه بیرونم کرده بود همچنین او مادر و خواهرم را جلوی چشمانم کتک زده بود.

اسلحله را از کجا آورده بودی؟

-چند سال پیش در منطقه اندیشه از یک نفر به قیمت ۷ میلیون تومان خریداری کردم.

چگونه پدرت را به قتل رساندی؟

-شب حادثه اعضای خانواده به مهمانی رفته بودند، اما پدرم در خانه تنها بود. به‌خاطر همین موضوع پنهانی وارد خانه شدم و در یک لحظه با کلت کمری پدرم را به قتل رساندم و سپس ضربات چاقو را به بدنش وارد کردم.

پس از جنایت چه‌کار کردی؟

-به خانه پسرعموی مادرم در شمال کشور رفتم و، اما او من را راضی کرد به تهران برگردم و خودم را تسلیم پلیس کنم. هنگامی که پایتخت بازگشتم توسط به صورت غافلگیرانه‌ای دستگیر شدم.

چرا عکس صحنه جنایت را برای خواهرت فرستادی؟

-می‌خواستم همه بدانند که پدرم را به قتل رساندم.

از قتل راننده تاکسی اینترنتی در آزادراه کرج- تهران بگو؟

-چند روز قبل از اینکه پدرم را به قتل برسانم از یکی از میدان‌های شرق تهران به مقصد خانه دوستم در اندیشه کرج تاکسی اینترنتی گرفتم. قبل از ایستگاه عوارضی آزادراه کرج- تهران بودیم که به راننده گفتم کرایه ندارم، اما خیلی عصبانی شد و بد صحبت کرد!

بعد چه شد؟

-کنترل خودم را از دست دادم و با کلت‌کمری که داشتم ۷ گلوله به او شلیک کردم.

جسد را چه کار کردی؟

-جسد را از داخل خودروی پرشیا به بیرون پرتاب کردم و ماشین او را به سرقت بردم.

در حال حاضر ماشین مقتول کجاست؟

-پس از اینکه ماشین مقتول را به سرقت کردم آن را میدان امام حسین (ع) بردم و رها کردم.

پس از اینکه راننده تاکسی اینترنتی را به قتل رساندی چه کار کردی؟

-دستانم خونی بود برای همین به خانه رفتم. اعضای خانواده‌ام ابتدا فکر می‌کردند با فردی درگیر شدم، اما ماجرا را گفتم و تهدید کردم که اگر موضوع را به کسی بگویند آنها را نیز به قتل خواهم رساند.

با دستور قاضی محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امورجنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 40
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    11 3
    تمام روانی ها و خلافکارها و معتادها و اشرار سلاح گرم دارند. مثل آمریکا خرید و فروش اسلحه را در ایران آزاد کنید که آدم حسابی ها هم مثل خلافکارها اسلحه داشته باشند که از خودشان دفاع کنند. این چه وضعشه که آدم های خطرناک همه مسلح اند و آدم های محترم و بی آزار همه بی سلاح اند!!
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      0 0
      روانی کجا بود وحشیه وحشی ،این دیگه چه جونوریه
  • IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    18 1
    اینو ببرن بندازن اسراییل حیفه اعدام بشه
  • IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    15 0
    خدا رو شکر دستگیر شد وگرنه با همین یه دو کلت میخواست همه رو بکشه
  • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    15 1
    ما رانندگان اسنپ و تپسی امنیت نداریم. داخل خودروهای اینترنتی باید دوربین نصب بشه
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      2 0
      الان دوربین نصب شده بود چی میشد مگه دوربینه اسلحه داره محافظت بکنه گفته کرایه ندارم خوب میتونسته بگه بعدا بده والا یه موقع میرم اسنپ یارو میگه کرایه رو میریزم نمیریزه تلفنش رو هم دارم به خدا رغبت نمیکنم بهش زنگ بزنم اکثرا هم حلال کردم
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    4 1
    واقعا باعث تاسفه به کجا رسیدیم که کشتن آدما شده آب خوردن این کجاش روانی آدمی که راحت دو نفر بکشه وعکس بگیره وفرارکنه خیلی هم به هوشه!؟تاکسی اینترنتی گرفته به سمت خونه دوستش پس حمل سلاح گرم برای چی بوده !؟نمیدونم واقعا باورش سخته یه روزگاری این حوادث را درفیلم های خارجی می شنیدیم حالا توکشورخودمان اگرانسان ها درمواقع ناراحتی وعصبانیت بتوانند خشم خودشون کنترل کنند شاهد چنین حوادث دلخراشی نیستیم ویا خانواده های گرامی بابچه هاتون مثل دوست باشید اونا طرد نکنید که به بیرون پناه ببرنددرگفته هاشون میگه پدرم بیرونم کرده اینم نتیجه اش هم خودش فنا کرد وهم خانواده اش را وهم خانواده ی دیگه ای را خدایا مارا به راه راست هدایت وشرشیطان را ازما دور بگردان -
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    8 0
    بازهم تهیه راحت سلاح گرم اونم توسط ی نوجوون ...طرف الان ۲۰ سالش ، چند سال پیش خریده ، احتمالا ۱۵ تا ۱۷ سالش بوده.....تا برخورد جدی و شدید بااین موضوع نباشه از این هم بدتر خواهد شد.نمیدونم قوه قضاییه تو چه عالمی سیر میکنن.طرف ی توییت میزنه سریع پرونده برای تشکیل میشه و سریع هم حکم سنگین صادر و اجرا میشه اما واسه اینجور مسایل مهربون میشن
  • محمد IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    14 0
    اعدامش کنید وحشی رو . خودشو زده به دیوونگی وگرنه خیلی ام سالمه. حیوون انگار مورچه له می کرده، جانی.
    • محمد IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      0 1
      نه به اعدام اعدام کار خوبی نیست باید با آرامش و حفظ حرمت با این جوان صحبت کنیم بعد با اسلحه شخصیش آزادش کنیم نباید جلوی آزادی جوانان را بگیریم
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    11 0
    میبرنش تیمارستان و بعد از آزادیش مادر و خواهرشم میکشه
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    9 7
    پسره ۸ روز پیش راننده تاکسی رو کشته الانم پدرش رو و خواهرشم اونو لو داده اون وقت نوشتی با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم
    • DE ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      3 4
      خوب اين مفتخورها بايد يكجوري شواف كنن!
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      5 2
      خب الان منظورت چیه؟! گلم دوست داشتی قبل از جنایت دستگیر بشه یا یه پلیس اسکورتش می‌کرد که بعد از شلیک بگیردش؟!
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      3 1
      ببخشید که طول کشید نیست که تو آمریکای شما کمتر از 8 روز دستگیر میشن!!!!
    • محمد SG ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      1 1
      مفتخور تویی بیشرف تو پلیس بجایی مشکلاتی داره ولی ،تو همین خیابونا چقدر از این بنده خدا ها شهید شدن چند روز پیش یک مامور به خاطر شلیک به یک سارق محکوم به اعدام شد امسال تو بیشرفای همیشه طلبکار هستید.
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    0 2
    تعطیل
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    6 5
    اینا همش بخاطر ماهواره و اینستاگرامه 🤣
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      9 1
      بی تاثیرم نیست از نتایج بی بند و باری ممکنه باشه که ماهواره و اینستا در ترویجش نقش اساسی دارند
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      2 2
      این روانی نه فیلترشکن داشته وارداینستابشه نه خونه شون ماهواره پرفسور
  • محمد IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    8 3
    اینم از تهران که سالهاست میخان به عنوان یه جای با کلاس و با فرهنگ بکننش تو پاچه ملت و به بقیه میگن شهرستانی
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      2 2
      اتفاقاً تهرانی ها اصیل و جنتلمن هستند، این طرف هم شهرستانی بوده که رفته شهرستان پیش پسر عموش. انصاف نیست که هم کار و نان و آب و شغل و موقعیت و امکانات تهران رو با آمدن تان به تهران محدود کنید و بعد به تهرانی‌ها توهین کنید
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      0 2
      چه ربطی به تهران داره شاید از جایی اومده تهران
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      0 1
      خداپدرت روبیامرزه! کاش فقط میگفتن شهرستانی.کافیه باصدمن ارایش وپر وپاچه لخت نری بیرون،اونوقت بهت میگن دهاتی.
  • حقگو IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    10 0
    کسانی که اسلحه به داخل ایران قاچاق می کنند و سلاح میفروشند در جنایت هایی اینچنینی سهیم هستند. باید بدانند در درگاه الهی باید پاسخگو باشند. عذاب وجدان نمی گیرد وقتی می‌شنوید کسی بیگناه کشته شده ؟
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      7 0
      خیلی از این کولبر های کردستانی در لوای کولر و یخچال اسلحه قاچاق میکنن.بعد هم یک عده نادان از این اسلحه فروشها دارن حمایت میکنن و اظهار دلسوزی میکنن.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    3 0
    تهران وکرج محل جولان خلافکاران واتباع کسانی شده که ازسلاح گرم جهت رعب ووحشت دیگران استفاده میکنندوشرارتهایی درجامعه بوجودمیاورندکه غیرقابل جبران است چه کسی کلت وسلاح راازمرزهابه اندیشه میرساندوبا۷میلیون میفروشدوخشونت وانسان کشی رارقم میزندسرمنشاآن بایدپیداشودکه قاچاق اسلحه ومهمات است واین نتیجه این است که تبهکاران بدون هویت دست به هرکاری جهت سودخودمیکنندومافیاشده چشم بیداروبازرسی وکنترل شبانه روزی نهادهای امنیتی رامی طلبد
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    2 0
    اختلال روانی با این سطح هوشیاری و نقشه کشی نمی‌تواند بهانه ی قتل باشد اگر اینطوری نگاه شود خیلی افراد اختلالاتی دارند دلیل نمیشود آدم بکشند جنون و شبه جنون میتواند عامل قتل باشد ولی سایر اختلالات بیشتر زمینه است و دلیل اصلی نمی‌تواند باشد در واقع در اکثر جنایات و بزهکاری ها بحث اختلالات روانی و روحی وجود دارد حالا چه شرایط محیطی و چه خانوادگی و تربیتی و دهها دلیل دیگر ولی هیچ کدام قتل را توجیه نمیکند اگرچه باید به صورت اساسی به ریشه ها پرداخت تا زمینه و بهانه جنایات را کم رنگ شود
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    3 0
    نسلی که فکر می کند دنیای واقعی بازی جی تی آی است خدا رحم کن
  • عال IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    2 0
    اگر اعتراف به کشتن نمی کرد هم پیداش می کردن؟
  • حامد IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    1 1
    اینا اگر از کودکی کار میکرد و زحمت میکشید و بچه ننر نمی شد الان اینطوری نبود اون هفت میلیون را کی بهش داده ؟ اشکال در آن نانی است که به خانه میاید
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    0 0
    خدا عاقبت همه ما رو به خیر کنه
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    0 0
    ((به خانه پسرعموی مادرم در شمال کشور رفتم و، اما او من را راضی کرد به تهران برگردم و خودم را تسلیم پلیس کنم. هنگامی که پایتخت بازگشتم توسط به صورت غافلگیرانه‌ای دستگیر شدم.))
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    3 1
    به هر حرومزاده ای انگ روانی میزنند تا راه و امکان توجیهیات بعدی باز باشه . خرید اسلحه هفت سال قبل یعنی در سیزده سالگی و پنهان کردنش در این هفت سال پذیرفتنی نیست در ثانی کسیکه این اندازه حساب شده نقشه کشیده و رفتار می‌کنه اصلا نمی تونی روانی باشه
  • طبا IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    8 0
    خانواده هم چیزی از قتل راننده تاکسی بدشانس، به پلیس نگفتند و پدر طبق روال معمول رفته سرکارش و باقی اعضای خانواده هم رفتند به مهمونی !!!!!!! اگر اون پدر مرحوم که بالاخره حراستی هم بوده یه ذره حساسیت نشون میداد و پیگیر ارتکاب قتل پسرش میشد، شاید الان در قید حیات بود و همینطور سایر اعضای خانواده هم بجای رفتن به مهمانی، مراتب قتل احتمالی رو به پلیس گزارش میدادند، شاید امروز در غم پدر مرحومشون نبودند !!!!!!
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    0 0
    شدیم آمریکا.
  • جواد IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    2 1
    سالی بالا صد میلیارد دلار یارانه وارز برا چنج درامدشغل اتباع می‌دیم. اگه این پول خرج طبقه پایین مون بشه هم زادوولد مون زیاد میشه از تله پیری درمیاییم هم فقر ریشه کن میشه داریم پول خرج اتباع عمدتا وهابی با زادوولدی نجومی میکنیم تغییر بافت جمعیتی حتمیس. روزی بیست میلیون لیتر بنزین اتباع مصرف میکنند چهل درصد نون کشور را اتباع مصرف میکنند میلیونها خونه اتباع آب برق گاز مجانی میگیرن نسبت به قیمت جهانی. در مصرف ارز نیمایی وترجیحی اتباع شریک مردم ایرانن متاسفانه هرروز هم تعداد اتباع بیشتر میشه. ده سال دیگه تهران وکلا شهرهای اتباع نشین. اونها اکثریتن چون مثل ماشین جوجه کشی بچه میارن
  • چویل IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    3 1
    اون مرد با این تربیت فرزند اینجوری حقش همین بود . راننده تاکسی بیگناه و مفت کشته شد . دلم برا خانواده اش و خودش سوخت . امیدوارم پلیس بتونه برا حفاظت جانی راننده ها راه حل بده .
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    0 0
    الان اسلحه آمریکایی وینچستر در مشهد در تعداد زیادی از خلافکارها هست. چندین قتل و جنایت با همین اسلحه در مشهد رخ داده.
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    1 0
    نکته اخلاقی وقتی یکی تو ماشینتون هست و میگه پول ندارم بخیالش بشید چون ممکنه فرداش توی قبر باشید و کلا 10 هزار تومان ارزش نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس