کد خبر 1630224
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
چراغ سبز دولت آمریکا به نتانیاهو برای قتل‌عام در غزه

منابع رسانه‌ای عبری از تعهد دولت آمریکا به کابینه رژیم صهیونیستی برای ادامه قتل‌عام و نسل‌کشی در نوار غزه پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» فاش کرد: دولت آمریکا به کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل تعهد داده است که در صورت شکست دور دوم مذاکرات آتش‌بس، اسرائیلی‌ها از مشروعیت لازم برای ادامه جنگ برخوردار خواهند بود.

این روزنامه همچنین نوشت که «بنیامین نتانیاهو» در انتظار دریافت تعهد کتبی از سوی دولت آمریکا برای ادامه جنگ است و به همین دلیل ادامه مذاکرات را به تعویق انداخته است.

پیشتر نیز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از ارسال تجهیزات نظامی به ارزش ۱۱ میلیارد دلار توسط آمریکا برای این رژیم پس از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ خبر داده بود.

بر اساس اعلام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، این تجهیزات شامل ناوگان جدید جنگنده‌های F-۳۵، تانک، موتور خودروهای زرهی، خودروهای جنگی و هزاران تن تجهیزات نظامی می‌شود.

پیشتر موسسه تحقیقات صلح بین‌الملل استکهلم (سیپری) گزارش داده بود، از ۹۹ درصد واردات تسلیحات رژیم صهیونیستی بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۳ را ۶۹ درصد آمریکا و ۳۰ درصد آلمان تامین کرده است.

این حمایت درحالی انجام می‌شود که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، بیش از ۳۹ هزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند.

دولت آمریکا به‌رغم این حمایت تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی در تکاپو است تا خود را میانجیگر بی‌طرف در مذاکرات غیرمستقیم میان جنبش حماس و رژیم اشغالگر نشان دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • DE ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    2 0
    نتانیاهو سفاک منتصب شده یهودیان و مسیحیان صهیونیست آمریکا است. آنها هستند که اسرائیل را علم کرده‌اند.
  • ZA ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    خویشتن‌داری یعنی نابودی کامل سنت‌کام
  • ناشناس IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    2 2
    دوخونخوار باهم نقشه ميکشند که چگونه قتل عام کنند ان شاءالله بزودی به درک واصل میشوند.
  • علی IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    2 1
    لعنت ا.. علیه.کفتارهای کودک کش خونخوار.ولدالزناهای کثافت. چرا دنیا ساکته؟انسانیت کجا رفته؟ملتها چرا قیام نمیکنند و نسل صهیونها را از زمین پاک نمیکنند.خدااااا کجایی.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 2
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس