کد خبر 1630383
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۱
حمد بیرانوند در رقابت‌های دور مقدماتی #تیراندازی اهداف پروازی در راند اول و دوم امتیاز ۲۳، راند سوم امتیاز ۲۴، در راند چهارم امتیاز ۲۲ و در راند پایانی امتیاز ۲۵ را ثبت کرد. وی در مجموع پنج راند با ۱۱۷ امتیاز در رده بیست و چهارم قرار  گرفت.

کاروان اعزامی تیراندازی کشورمان به پاریس به قدری ضعیف و ناتوان بود که اگر به المپیک نمی رفتند، شاید بهتر بود.

سرویس ورزش مشرق- بازیهای المپیک شاخصی معقول در ارزیابی و کارشناسی عملکرد فدراسیون هاست که هر چهار سال یک بار، ما را به درکی بهتر و دقیق تر می رساند. اگرچه برخی فدراسیون ها وضعیت معلوم و واضحی دارند و روندشان نشان می دهد در چه شرایط نازل و نگران کننده ای هستند. یکی از این موارد، تیراندازی است که دچار یک انفعال و سقوط شده که هرچه می گذرد، ابعاد آن بیش از پیش مشخص می شود. شاید بتوان ادعا داشت که حالا، بدون هیچ اقدام کارشناسی نیز می توان فهمید که این ورزش مدال آور در چه نقطه بحرانی قرار گرفته.

بیشتر بخوانید:

هیچ تیری به هدف نمی خورد!

در کوچه پس کوچه های ریو خوش گذشت؟

فدراسیون تیراندازی که در دوره قبل المپیک موفق به کسب مدال طلا شد، در این دوره نه تنها به این نقطه نزدیک نشد، بلکه از فینالیست شدن یک ملی پوش کشورمان که شانس مدال بود، جشن گرفت! آنها که حتی مدال بیرانوند را در بوق و کرنا کرده بود و در پشت آن ایستاده بودند و آن را نشانه ای از موفقیت خود می دانستند اما نتایج پاریس روشن و واضح بود که چه بر این رشته طلایی کشورمان رفته. البته که در این روزها، معلوم نیست که مسئولان این فدراسیون کجا هستند تا پاسخ دهند از واقعیت های تلخ تیراندازی!

کاش اسلحه را زمین بگذارند!

رشته هایی مانند تیراندازی که نه تنها در المپیک پاریس که در بازیهای آسیایی هانگژو نیز شکست خورده اند، بایستی مورد سوال قرار گیرند که هزینه کردهای میلیاردی و هنگفت در آنها چه نتیجه ای داشته؟ آیا وقت بازنگری جدی و اساسی در این باره نرسیده است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    6 1
    اینا یک فیس و افاده ای دارن که بیا و ببین. اصلا ملت رو آدم حساب نمیکنن. خدا نکنه بری یه سوال از فدراسیون اینا بپرسی
    • DE ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      4 0
      هزینه این اعزام از جیب کی پرداخت شد؟
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    10 1
    غرض از پاریس رفتن گشت و گذار مفتیه. همینه که مسئولین هم با ورزشکارا میرن. مدال و این حرفا مال کشورای دیگس.
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    8 1
    حیف پول
  • ناشناس IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    8 1
    کاروان لشگریان تور پاریس، به ازای هر نفر مثلا ورزشکار پنج نفر هم بادمجون دور قابلمه چین از جیب این مردم فلک زده، هر کس به طریقی جیب ما میزند... البته این بریز و بپاش ها در قبال خیلی از بخور و ببرهای بی سر و صدا پول خرد هم نیست.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    4 0
    رفتن سیزده بدر ودور همی -40تا ورزشکار 80تا همراه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس