محمود عباس: غزه باید تحت کنترل تشکیلات خودگردان باشد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن بزدلانه خواندن ترور رئیس دفتر سیاسی حماس، خواستار تسلط تشکیلات خودگردان بر نوار غزه شد.

به گزارش مشرق، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین این اظهارات را امروز (سه‌شنبه)، در گفت‌وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» مطرح کرده است.

او در این باره گفت: «غزه باید تحت اشراف سازمان آزادی‌ بخش فلسطین و دولت مشروع فلسطین باشد.»

رئیس تشکیلات خودگردان در ادامه افزود که طرح‌های اسرائیل برای تسلط موقت بر نوار غزه قابل قبول نیست.

محمود عباس در حالی سخن از اداره غزه به میان آورده است که کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، یکشنبه شب، خبر داد رئیس تشکیلات خودگردان اخیرا سندی ۱۰۱ صفحه‌ای به آمریکا درباره چگونگی اداره نوار غزه ارائه کرده است.

کانال ۱۲ گزارش داده بود که در این سند، تاکید شده است برای برآورده ساختن نیازهای حکومتی و امنیتی در غزه و همچنین برای پیشبرد برخی امور از جمله برداشتن آوارها، ترمیم ساختمان‌ها و شبکه‌های ارتباطی و برقی به کمک گسترده بین‌المللی نیاز است.

محمود عباس در ادامه مصاحبه خود با اسپوتنیک به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس پرداخت و گفت: «تشکیلات خودگردان فلسطین ترور هنیه را اقدامی بزدلانه و تحول خطرناک در سیاست‌های اسرائیل می‌داند.»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    7 5
    محمود خان شما خودت دست کمی از صهیونیست ها نداری کجای کاری
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      عجله نکنید ؛ عجله نکنید ؛ عقب بیندازید ! عملیات نظامی ضد سراییل را 30 روز دیگر انجام دهید. موثرترین تنبیه اسراییل و آمریکا عدم حمله نظامی به اسراییل است تا یک ماه دیگر. چراکه خدای غرب اقتصاد است که در طی این چند روز فقط تهدید ایران شاهد سقوط بورس های غرب هستیم. سقوط تریلیون دلاری یک شبه غول های دایجونز را ببینید .سقوط 24 درصدی بورس ژاپن را ببینید.این دومینویی است که تازه آغاز شده و ناگهان تمام اقتصاد آمریکا و کشورهای متحدش را در خود فرو می کشد. فقط تهدید فقط تهدید. و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    4 1
    حتما زیر نظر شما
  • محمد IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    1 0
    غزه باید توسط مقاومت اداره شه مثل قبل، و باید اشغالگرا عقب نشینی کنن
  • نصر IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    خواب دیده خیر باشد .خودمحمود عباس دست نشانده صهیونیست ها است .عرضه اینه یک وجب از خاک فلسطین را ازاد کند نداشته و ندارد .اگر بتواند همه فلسطین را تحویل صهیونیست ها خواهد داد.
  • محمود IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    1 0
    این حکومت نکبت خودگردان زایده آمریکا است که مخارج انرا سعودیها و امارات می پردازند و بشدت با جبهه مقاومت و حماس مخالف هستنددر یک جمله همگی خائن به آرامانهای فلسطین هستند
  • DE ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    سازشکار منافق!
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    تو برو برا شیمون پرز اشک بریز مزدور.غزه تحت کنترل مردمش خواهد بود نه نوکران صهیونیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس