شرکت آمریکایی «دلتا» هم پروازها به مقصد تل‌آویو را لغو کرد

شرکت خطوط هواپیمایی آمریکایی «دلتا» از لغو پروازهای خود به تل‌آویو تا پایان ماه میلادی جاری (آگوست) خبر داد.

به گزارش مشرق، در ادامه تنش در منطقه و اوضاع بی‌ثبات در فلسطین اشغالی در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران و ترور ناجوانمردانه فرماندهان مقاومت در لبنان و اسماعیل هنیه در ایران منابع خبری از لغو گسترده پروازهای شرکت‌ها هواپیمایی مختلف در اقصی نقاط جهان به مقصد تل آویو خبر می‌دهند.

در همین ارتباط، شرکت هواپیمایی آمریکایی «دلتا» از لغو همه پروازهای خود به مقصد تل‌آویو تا پایان ماه میلادی جاری (آگوست) خبر داد.

پیشتر نیز بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی جهان از جمله شرکت آمریکایی «یونایتد ایرلاینز» و شرکت هواپیمایی انگلیسی «بریتیش ایرویز» از لغو پروازهای خود به مقصد سرزمین‌های اشغالی خبر داده بودند.

گفتنی است که لغو این پروازها در پی ترور ناجوانمردانه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و شهادت «فؤاد شکر» فرمانده ارشد حزب‌الله در تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به بیروت صورت گرفته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    عجله نکنید ؛ عجله نکنید ؛ عقب بیندازید ! عملیات نظامی ضد سراییل را 30 روز دیگر انجام دهید. موثرترین تنبیه اسراییل و آمریکا عدم حمله نظامی به اسراییل است تا یک ماه دیگر. چراکه خدای غرب اقتصاد است که در طی این چند روز فقط تهدید ایران شاهد سقوط بورس های غرب هستیم. سقوط تریلیون دلاری یک شبه غول های دایجونز را ببینید .سقوط 24 درصدی بورس ژاپن را ببینید.این دومینویی است که تازه آغاز شده و ناگهان تمام اقتصاد آمریکا و کشورهای متحدش را در خود فرو می کشد. فقط تهدید فقط تهدید. و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس