کد خبر 1630452
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
هادی محمدی

نقش‌آفرینی در حمایت از تروریسم وحشی اسرائیل از سوی هر کسی باشد، تاوان و هزینه دارد و پاسخ ایران و جبهه مقاومت از مشروعیت قانونی و اخلاقی و انسانی برخوردار است.

به گزارش مشرق، هادی محمدی طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: دست پرورده‌های تاریکخانه‌های انگلیس در شرایط دشواری قرار گرفته‌اند و امروز از آنان خواسته‌هایی مطرح می‌شود و مأموریتی به آن‌ها واگذار می‌شود که واقعاً هستی خود را به خطر می‌اندازند. امروز که رژیم صهیونیستی در شرایط احتضار قرار گرفته و برای دفاع از خود در قبال تنبیه جبهه مقاومت و خونخواهی از جنایت تروریستی‌شان کمر همت را محکم می‌کند، از یک سو به سازندگان این رژیم و از سوی دیگر به مزدوران اسرائیلی در منطقه، نیازمند است. حتی می‌توان گفت اگر امریکا، غرب و این دولت‌های اجاره‌ای نبودند و از رژیم صهیونیستی حمایت نمی‌کردند، در مقابل مقاومت در غزه و کرانه و حزب‌الله لبنان، نفس‌های آخر را می‌کشید. وقتی نتانیاهو با چراغ سبز امریکا جنایت کنسولگری ایران در دمشق را مرتکب شد، باز هم اگر ناتو، امریکا، انگلیس، فرانسه و ایتالیا و عرب‌های اجاره‌ای نبودند، بنا به اعتراف خبرنگار رسمی بی‌بی‌سی که از پایگاه اصلی هوایی صهیونیست‌ها گزارش تهیه کرد، همه چیز شخم زده شده بود و اسرائیل نمی‌توانست کمر راست کند. امروز منافع نتانیاهو، موجودیت رژیم صهیونیستی و منافع امریکا و غرب و حتی آینده حاکمان اجاره‌ای عربی، به هم گره خورده است و جنایت‌های باند تروریستی حاکم بر اسرائیل در ضاحیه بیروت، شمال بابل (جرف النصر) و تهران، زمینه تسریع فروپاشی رژیم صهیونیستی را با انتقام و خونخواهی جبهه مقاومت، فراهم کرده است. با اینکه بایدن و حکمرانی سایه در امریکا چراغ سبز به نتانیاهو نشان داده‌اند، ولی به دو دلیل از پیامدهای واکنش ایران و حزب‌الله به جبهه مقاومت نگرانند.

ابتدا اینکه بتوانند با متوقف کردن یا کاستن از شدت تنبیه صهیونیست‌ها، دست برتر برای صهیونیست‌ها و رژیم فراهم کنند و ثانیاً از اینکه واقعاً از پیامدهای محاسبه نشده یک واکنش جدی یا گسترش درگیری منطقه‌ای، بازنده اصلی خواهند بود، در اضطراب به سر می‌برند. همین امر موجب شده پس از پیغام و پسغام‌های اولیه، وزیر خارجه اردن را که مشاور ویژه پادشاه در روابط با صهیونیست‌ها و امریکاست، به تهران بفرستند. این فضای دلهره آور برای حکمرانان عرب آنچنان بوده که مقامات امریکا و انگلیس اجازه ندادند ملک عبدالله دوم به تهران بیاید. ماموریت صفدی عملاً اردن را به پایگاهی امریکایی در دست ناتو تبدیل کرد تا سپر دفاعی برای صهیونیست‌ها باشد. آن‌ها خواستار این هستند که اگر می‌شود ضعیف بزنید و یا اینکه ما را هدف قرار ندهید!

البته روشن است که موجودیت این پادشاهی هم مانند تعداد دیگری از حکمرانان منطقه، انگلیسی-صهیونیستی است و دیپلماسی صفدی در تهران هم در راستای ماموریت جوهری اردن در دفاع از صهیونیست‌هاست، ولی پیام روشن تهران این است که اگر اردن و دیگران مجبور به دفاع از صهیونیست‌ها و تروریست‌های حاکم هستند، باید هزینه آن را نیز بپذیرند و شاید تعدادی از پهپادها یا موشک‌ها، بخواهند استراحت در مسیر را هم داشته باشند و معلوم نیست در کجا فرود آیند. نقش‌آفرینی در حمایت از تروریسم وحشی اسرائیل از سوی هر کسی باشد، تاوان و هزینه دارد و پاسخ ایران و جبهه مقاومت از مشروعیت قانونی و اخلاقی و انسانی برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    22 5
    هر کشوری که به اسرائیل کمک کنه رو بزنید بخصوص پایگاه های امریکا و عربهای ملخ خور
    • AM ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      5 2
      احسنت
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 4
      چقدر زر میزنید بابا دهنتون را سرویس میکنند
  • رضوی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    8 5
    وحشت اردن از پیروزی فلسطینی ها کمتر از وحشت اسرائیل نیست
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    5 6
    بزنید این رژیم حرام لقمه را
  • ناشناس IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    5 5
    اگر اسرائیل بخواد پاسخ بده و شدید باشه ایران به تمام کشورهای که درکنار اسرائیل از عربستان تا آدربایجان که احتمالا میدونه بالگرد شهید رئیسی و همراهان ش چه بلایی سرش اومده اون هم بزنه حوثی ها تمام آرامکو هدف قرار بدهند که دنیا فلج بشه باید به ای اسرائیل درس حسابی داد وگرنه چند وقت دیگه دوباره میاد در ایران عملیات ترور انجام میده .
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 4
      درست است
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    به این کشورها میگن عرب ولی متاسفانه اون چیزی که باید داشته باشن ندارن و کوه بی غیرتی ان ،البته اگه دوستداران این حکومت های عربی بدونن
  • محمود IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    4 4
    کم کم برای همه جهانیان دارد روشن میشد که جبهه مقاومت منطقه در حال نبرد با کل شیاطین عالم ازجمله ناتو+ اعراب خائن منطقه+شیطان بزرگ آمریکا هستند
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    1 0
    یه مقاله بسیار جالب در یک رسانه منتشر شده است که چطور پشت تمام اتفاقات به ضرر ایران و ایرانی همیشه ردپای یک جریان خاص دیده میشود همون جریانی که منتسب به اسرائیل هم بعضیا میدونند مثلا چطور وقتی رنو میخواست در کاشان کارخانه بزنه کاری کردند فرار کند مثلا چطور باعث بهم زدن قرارداد بوئینگ شدند و اخر نگفتن چکار کردند که بوئینگ تحویل نده مثلا چطور بسیار حساب شده از ورود تجهیزات مدرن مدیریت آب جلوگیری میکنند و کشاورز تشویق به کشت اب بر در مناطق کم آب میکنند و در آینده بحران آب فاجعه بار کنند و باعث اتمام تمام منابع اب شوند میبینید فرونشست ها زیاد شده است چطور بسیار هماهنگ به تمام دلسوزان و نخبگان انگ جاسوس و منافق میزنند تا از مرجع فکری خارج کنند و همزمان خودشونو دلسوخته انقلاب میدونند چطور به اسم دین و مثلا نگرانی برا بیحجابی و برخورد سلبی باعث از بین رفتن دین مردم و ترویج بی حجابی بیشتر شدند البته مومنین و مخلصین پی به این موضوع بردند و اینها دارن برا عموم مردم رو میشوند .
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    آفرین !عملیات وعده صادق ۲ باید همراه با بازکردن مسیر مسیر عبور پهبادها و موشکها شروع بشود!
  • CA ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    1 0
    از پادشاه اردن که در اصل تخم انگلیسی در منطقه است چه انتظاری دارید ؟؟!! تا حالا بجز حمایت کامل اون بیشرف از اسرائیل چیز دیگه ای دیدبد ؟؟ اگه جیره اون رو آمریکا و انگلیس قطع کنن ۴ روزه سقط میکنه
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    ترو خدا منجر به این نشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس