به گزارش مشرق،کانال محلل در تلگرام در مطلبی نوشت:

شرط‌بندی صهیونیست‌ها مبنی بر حذف شهید اسماعیل هنیه به عنوان میانه‌یِ نزدیک به مقاومتِ دو یا چند جناح حماس و قرار گیری فردی دور از شاخه نظامی نتیجه معکوس داد و اولین انتقام و پاسخ رسمی حماس به جنایت هفته گذشته است.

خبر بدتر برای صهیونیست‌ها اما آن است که هیچ انتخاباتی برای انتخاب مسئول دفتر سیاسی برگزار نشده و همه اعضا، حتی خالد مشعل و دکتر موسی ابومرزوق نیز بر یحیی سنوار اجماع داشته‌اند.

این مسئله را می‌توان به مثابه تحولی عظیم در ساختار درونی حماس دانست که پیامدِ مهم آن همگرایی حداکثری تا مرز یکی شدن دفتر سیاسی و شاخه نظامی است.

انتخاب ابوابراهیم نشان داد که بر خلاف تبلیغات روزهای اخیر صهیونیست‌ها، گردان‌های قسام در وضعیت خوبی قرار داشته و حتی آماده جنگیدن تا ۴ سال دیگر هم هستند زیرا صهیونیست‌ها که قصد داشتند با ترور همزمان هنیه و ضیف، حماس را وارد موضع انفعالی کنند اکنون با مذاکرات متفاوتی مواجه خواهند شد. همانطور که گفته شد، زنجیره انتقام بر دال محوری پایان جنگ غزه می‌چرخد.

گفتنی است با حضور یحیی سنوار در راس سیاسی، روحیه رزمندگان مقاومت نیز چند برابر شده و غافلگیری مهمی در اراضی اشغالی رخ داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 0
    احسنت اینجوری اجماع می کنن تا دهن دشمن صهیونیستی مسواک زده بشه 👏🏻👏🏻👏🏻
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    1 0
    هنیه چون شاخه سیاسی حماس بودکسی کاری نداشت ولی همه باشاخه نظامی حماس دشمنی دارند که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس