کد خبر 1632039
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷
پزشکیان: در حال جمع‌بندی درخصوص کابینه هستیم

برخی از اطرافیان آقای پزشکیان اصرار دارند که ایشان برای به کارگیری آنها از مراجع و مراکز قانونی مثل پلیس و دستگاه قضائی و مسئولان امنیتی و اطلاعاتی استعلام نکند؟! 

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مگر نباید درباره افرادی که برای پست‌ها و مسئولیت‌های حساس انتخاب می‌شوند، تحقیق و بررسی شود که سابقه سوء، محکومیت کیفری، آلودگی اقتصادی و... جرایم مشابه دیگری نداشته باشند؟

گفتم: این یک قاعده عاقلانه و منطقی و یک شرط قانونی است که در همه دنیا رعایت می‌شود وگرنه افراد آلوده با حضور در پست‌های حساس، مملکت را بر باد می‌دهند!

گفت: پس چرا برخی از اطرافیان آقای پزشکیان اصرار دارند که ایشان برای به کارگیری آنها از مراجع و مراکز قانونی مثل پلیس و دستگاه قضائی و مسئولان امنیتی و اطلاعاتی استعلام نکند؟!

گفتم: کسی که حسابش پاک است از محاسبه چه باک است؟! حتماً یک آلودگی‌هایی دارند که نمی‌خواهند رئیس جمهور با خبر شود و از به‌کارگیری آنها صرف‌نظر کند!

گفت: یک جوری برای فرار از استعلام مقاله می‌نویسند و توئیت می‌زنند که انگار دستگاه و مرکزی که قرار است آلودگی‌ها و سوء‌سابقه آنها را به رئیس جمهور اطلاع بدهد خطاکار است!

گفتم: قاضی به متهم گفت؛ خجالت نمی‌کشی که هر یک ماه یک جرمی مرتکب می‌شوی و به دادگاه می‌آیی؟ متهم گفت؛ آقای قاضی شما که هر روز به دادگاه می‌آیی خجالت نمی‌کشی؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    1 0
    روزنامه های افسادی= سربازان اسرائیل. سال 1401 همه زورشون رو زدن ولی شکری نخوردن. چرا؟ چون این مملکت صاحاب داره: حضرت حجت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس