هشدار رای‌دهندگان ضدِ صهیونیست آمریکایی به کمپین هریس

شماری از رای‌دهندگان آمریکایی ضد رژیم صهیونیستی به هریس هشدار داده‌اند،‌ در صورتی که نتواند آتش‌بس را در غزه برقرار کند،‌ در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر از او حمایت نخواهند کرد.

به گزارش مشرق،‌ شماری از رای‌دهندگان مخالف رژیم اسرائیل در ایالت‌های کلیدی آمریکا در برابر فراخوان‌های ارائه شده جهت حمایت از کامالا هریس،‌ نامزد حزب دموکرات مقاومت کرده و به وی هشدار داده‌اند،‌ تنها در صورتی در انتخابات پیش‌رو از وی حمایت خواهند کرد که بتواند در غزه آتش‌بس برقرار کند.

به گزارش فاکس‌نیوز،‌ این گروه از افراد مخالف رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام کرده‌اند که برقراری آتش‌بس در غزه اهرم فشار آنها بر کامالا هریس،‌ معاون رئیس‌جمهور آمریکا در جریان رقابت‌های ریاست‌جمهوری این کشور خواهد بود.

رای‌دهندگان در ایالت‌های نوسانی آمریکا بخشی از جنبش‌های مترقی و مردمی در این کشور هستند که بر کمپین هریس و دولت بایدن فشار وارد می‌کنند تا آنها را از ارسال تسلیحات به این رژیم در بحبوحه جنگ غزه منصرف کنند.

این گروه به شدت خواهان برقراری آتش‌بس و توقف جنگ در غزه هستند. حتی در جریان انتخابات مقدماتی آمریکا،‌ این گروه از رای‌دهندگان در ایالت‌های نوسانی مانند پنسیلوانیا،‌ میشیگان و ویسکانسین در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت بایدن از رژیم صهیوینستی، رای خود را تحت عنوان عدم تعهد به بایدن داده و تلاش کردند با این اقدام خود پیامی را به وی منتقل کنند.

اکنون با روی کار آمدن هریس،‌ آنها بر این موضوع تاکید کرده‌اند که در صورتی از وی حمایت خواهند کرد که بتواند در غزه آتش‌بس برقرار کند.

اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که طبق نتایج نظرسنجی‌ها،‌ میزان رقابت‌های میان هریس و ترامپ در ایالت‌ها نوسانی آمریکا به شدت افزایش پیدا کرده است و از این جهت رای حامیان فلسطین برای پیروزی هریس بر ترامپ در این ایالت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس