هریس

کامالا هریس نامزد دموکرات‌ها در کمپین تبلیغاتی خود در فینیکس آریزونا بار دیگر با اتخاذ سیاستی دوگانه، ضمن حمایت دوباره از اسرائیل، در مقابل کشتار شمار زیادی از غیرنظامیان توسط این رژیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات و معاون رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به کشتار اسرائیل در مدرسه «التابعین»، با اتخاذ سیاستی دوگانه، اظهار داشت که اسرائیل این حق را دارد که «نیروهای حماس را دنبال کند» اما درعین‌حال «مسئولیت مهمی» نیز در قبال جلوگیری از تلفات غیرنظامیان دارد.

هریس در این اظهارات اذعان کرد که «تعداد بسیار زیادی» از غیرنظامیان «دوباره» کشته شده‌اند و خواستار برقراری آتش‌بس و تبادل زندانیان شد.

روز گذشته رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود در نوار غزه، با بمباران مدرسه «التابعین»، بیش از ۱۰۰ تن را به شهادت رسانده و ده‌ها نفر را نیز زخمی کرده بود. این رژیم مانند تمام ده ماه گذشته، این بار هم حضور نیروهای حماس در این مدرسه را دلیل این بمباران وحشتناک ذکر کرده است. این در حالی است که بسیاری از کودکان و آوارگان فلسطینی در این مدرسه اسکان داشته‌اند.

بسیاری از کشورها نسبت به این قتل‌عام بی‌رحمانه واکنش نشان داده و آن را محکوم کرده‌اند. حماس هم ادعای اسرائیل مبنی بر حضور نیروهای این جنبش در مدرسه «التابعین» را رد کرده است.

روز گذشته کاخ سفید هم در واکنش به این جنایت رژیم صهیونیستی، تنها به ابراز «نگرانی» بسنده کرده و با تکرار سخنان مسئولان اسرائیلی در مورد حضور نیروهای حماس در این مدرسه اعلام کرده بود: «ما در ارتباط با همتایان اسرائیلی خود هستیم که اعلام کردند مقامات برجسته‌ای در حماس را هدف قرار داده‌اند و از آنها خواسته‌ایم تا جزئیات بیشتری ارائه دهند». سخنگوی کاخ سفید همچنین در این باره افزود: «کشتار تعداد زیادی از غیرنظامیان در جنگ غزه همچنان ادامه دارد».

واشنگتن در حالی بر آتش‌بس در غزه تأکید می‌کند که تابه‌حال میلیاردها دلار را به تسلیحات برای رژیم «نسل‌کش» صهیونیستی اختصاص داده و روز گذشته نیز از ارسال ۶۵۰۰ کیت مهمات «تهاجم مستقیم مشترک» به اسرائیل خبر داده بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    5 0
    با دست پس می زنه با پا پیش می کشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس