قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از فردا دوشنبه بر اساس جداولی که پیش‌بینی‌شده است جلسات بررسی وزرا در کمیسیون‌ها صبح و بعدازظهر تشکیل خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پس از اعلام اسامی کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: از فردا دوشنبه بر اساس جداولی که پیش‌بینی‌شده است جلسات بررسی وزرا در کمیسیون‌ها صبح و بعدازظهر تشکیل خواهد شد.

وی افزود: امروز بعد از ظهر کمیسیون‌ها طبق روال قبلی کار را انجام خواهند داد . چون معرفی وزرا امروز انجام شده و کمیسیون‌ها باید آمادگی پیدا کنند. در جدول آمده است که کدام وزیر پیشنهادی در چه ساعتی در کدام یک از کمیسیون‌ها حضور پیدا کند و این کار انجام می‌شود خواهشم این است که دوستان در کمیسیون‌ها سر وقت مقرر ۵ دقیقه قبل از اتمام زمان حتماً باید کمیسیون زمانش تمام شود که وزیر پیشنهادی به کمیسیون بعدی نیز بتواند حضور پیدا کند. ان شا الله بتوانیم تا آخر هفته این بررسی‌ها را در کمیسیون‌ها انجام دهیم.

قالیباف بیان کرد: اگر ادامه بررسی‌ها به شنبه آینده هم بکشد در جلسات سه‌شنبه و چهارشنبه جلسات را اعلام خواهیم کرد. فردا در بررسی مربوط به وزرا جز نمایندگان و کارشناسان همراه وزرای پیشنهادی که سه نفر هستند که یک نفر از آن سه نفر معاون پارلمانی است دو نفر دیگر کارشناس هستند فرد دیگری آفیش نمی‌شود و به مجلس نمی‌آید .جلسات مجلسم از صبح برقرار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس