ناو آبراهام لینکلن و زیردریایی «یو اس اس جورجیا» عازم غرب آسیا

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که وزیر دفاع این کشور به یک ناوهواپیمابر و یک زیردریایی موشکهای هدایت شونده دستور داده سریعتر عازم غرب آسیا شوند.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که لوید آستین وزیر دفاع این کشور به ناو یو اس اس آبراهام لینکلن و یک زیردریایی موشکهای هدایت شونده دستور داده با سرعت بیشتری عازم خاورمیانه شوند.

پت رایدر سخنگوی پنتاگون، در بیانیه‌ای گفته، آستین صبح روز یک شنبه با یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل گفت‌وگو کرد و بر تعهد آمریکا به برداشتن هر گام ممکن برای دفاع از اسرائیل تاکید کرده و به او تعهد داده که واشنگتن حضور نظامی خود را در منطقه در پشتیبانی از اسرائیل تقویت کند.

این اقدام درحالی صورت گرفته که اسرائیل نگران پاسخ گسترده نظامی ایران و حزب الله در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه در تهران و همچنین به شهادت رسیدن فواد شکر از فرماندهان حزب الله در عملیات تروریستی این رژیم است.

ناو آبراهام لینکلن که در منطقه آسیا-اقیانوسیه است قرار است جایگزین ناو هواپیما بر یو اس اس روزولت شود که قرار است از غرب آسیا به سمت خانه حرکت کند.

پنتاگون پیش از این گفته بود که ناو آبراهام لینکلن تا اخر ماه میلادی جاری به منطقه فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا خواهد رسید.

با این حال خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده که هنوز مشخص نیست ناو آبراهام لینکلن چه زمانی به غرب آسیا خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عباس IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    إنشاء الله به زودی یکی از جاذبه های گردشگری جنوب؛ غواصی کردن در اعماق خلیج فارس برای دیدن آبراهام لینکلن و غیره
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 2
    ایناروچن روزمعطل بزاری گمونم کل ارتش امریکاوناتوروبیارن توآب های خاورمیانه!هرروزیک لشکرکشی! یک جمله معکوسه که میگه(طرف میخواست به خونه حریفش حمله کنه امایهومیبینه به خونه اش حمله میشه)!!ازکجامعلوم به آمریکاحمله نشه ازچن سو؟؟
  • اف22رپتور IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    1 0
    قایق های سپاه آماده باشن بعنوان توپ واترپلو ازشون استفاده بشه توسط ناوهای هواپیمابر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس