کد خبر 1632556
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
تلاش ملوان برای فسخ قرارداد دقیقی/ بازگشت زارع چه زمانی رسمی می‌شود؟

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت که اگر مشکلی به وجود نیاید نهایتا فردا قرارداد مازیار زارع ثبت رسمی می‌شود.

به گزارش مشرق، پس از خداحافظی سعید دقیقی، باشگاه ملوان به فکر جذب مازیار زارع سرمربی سابق خود افتاد و او پس از جدایی از شمس آذر با ملوان به توافق رسید. سعید دقیقی همچنان نامه فسخ خود را امضا نکرده و به صورت رسمی از باشگاه ملوان جدا نشده است اما مدیران باشگاه ملوان پیگیر کارهای فسخ او و معارفه زارع هستند. این موضوع سوالی به وجود آورده که آیا با وجود این شرایط، مازیار زارع برای نشستن روی نیمکت ملوان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر مشکلی دارد یا خیر؟

ملوانی‌ها همچنان نگران قرارداد و حضور مازیار زارع روی نیمکت تیم در اولین دیدارشان مقابل گل گهر هستند. در همین راستا رامبد رشیدی مدیر عامل ملوان گفت: تا امشب (دوشنبه) کارهای فسخ دقیقی را انجام می‌دهیم و اگر همه چیز با خوشی حل شود، فردا قرارداد مازیار زارع به صورت رسمی ثبت خواهد شد و او هیچ مشکلی برای هدایت ملوان مقابل گل گهر نخواهد داشت.

او تاکید کرد: نواقص ورزشگاه سیروس قایقران تا حدودی برطرف شده است و ایرادات دیگر به گونه‌ای نخواهد بود که مجوز را دریافت نکنیم. فکر نمی‌کنم مشکلی برای میزبانی در انزلی داشته باشیم. این موضوع را به ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها اعلام کردم و قرار بر این است که ستاد استانداردسازی امشب ناظر ویژه خود را به انزلی بفرستد تا فردا از ورزشگاه بازدید و رای خود را در مورد میزبانی مقابل گل‌گهر صادر کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس