مهدی تاج - قنبرزاده

هنوز چند روز از پیش بینی مهدی تاج درباره سرمربی بعدی تیم امید و اظهار تعجب فوتبالی‌ها نگذشته بود که با عذرخواهی از استقلالی‌ها به خاطر گل آفساید پرسپولیس ورق تازه ای در فوتبال رو شد.

سرویس ورزش مشرق - عذرخواهی عجیب مهدی تاج از طرفداران استقلال بابت اتفاقات هفته پایانی و گل آفساید تشخیص داده شده پرسپولیس به مس رفسنجان موجب شد صدای بسیاری از باشگاه‌های دیگر هم در بیاید.

عذرخواهی چه وقته؟!

مهدی تاج در حالی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد که گویی هیچ اشتباه دیگری در مسابقات دیگر لیگ رخ نداده و تنها اشتباه داوری مربوط به هفته پایانی و بازی پرسپولیس بود که تیم استقلال از آن ذینفع می‌شد.

مروری سطحی بر اشتباهات داوری که برای تیم‌های مختلف اعم از پایین یا بالای جدول از سوی داوران فوتبالی در طول فصل قبل رخ داد و کارشناسان داوری در برنامه‌های مختلف تلویزیونی به آن اذعان داشتند اما هیچکس پاسخگو نبود و عذرخواهی نکرد مشخص می‌کند که این لفاظی تنها کاملا یک طرفه و تنها برای خوشامد هواداران استقلال بوده وگرنه چه بسا در صورت داشتن کمک داور ویدیویی در طول فصل جایگاه تیم‌های پایین یا بالای جدولی به مراتب با تغییرات بیشتری همراه می‌شد.

*رسول خطیبی؛ سرمربی تیم امید! چرا؟

اما این موضوع در حالی عنوان شد که مهدی تاج به تازگی و به واسطه جلب دوباره توجهات اهالی فوتبال به بازی‌های المپیک و غیبت ۵ دهه‌ای فوتبال ما در این آوردگاه عنوان کرده بود که در این ارتباط صحبت‌هایی با رسول خطیبی صورت گرفته است. این اظهار نظر عجیب و بیشتر عجولانه در ادامه انتخاب سرمربیان قبلی مثل غلامرضا عنایتی و افرادی از این دست که هیچ یک سابقه موفقی در امر مربیگری نداشتند حاکی از بی توجهی فدراسیون به تیم امید دارد.

مروری بر اسامی سرمربیان تیم فوتبال امید در طول سال‌های اخیر مشخص می‌کند هیچ یک از آنهایی که به عنوان سرمربی در یک دهه اخیر هدایت این تیم را در دست گرفتند سابقه قهرمانی با تیم‌های باشگاهی یا ملی در رده‌های مختلف را نداشتند.

علیرضا منصوریان، هومن افاضلی، محمد خاکپور، امیرحسین پیروانی، فرهاد مجیدی (پیش از قهرمانی با استقلال)، حمید استیلی، مهدی مهدوی کیا و غلامرضا عنایتی به اتفاق یکی دو مربی خارجی همچون زلاتکو کرانچار و نلو وینگادا مربیانی بودند که از سال ۲۰۱۰ به این سو هدایت این تیم را در دست داشتند اما در رده مربیگری هیچ توفیقی به دست نیاورده بودند.

از آن گذشته رسول خطیبی که اغلب در لیگ دسته یک فعالیت داشته، با معدود تیم‌های تحت امرش در فضای مربیگری هیچ جام یا عنوانی به دست نیاورده و تنها افتخارش صعود با تیم گسترش فولاد تبریز از لیگ دسته یک به لیگ حرفه‌ای و هدایت تراکتور در لیگ برتر بوده است. با این دست فرمان ظاهرا باید از حالا قید المپیک ۲۰۲۸ را هم بزنیم!

*فوتبال فاسد شده بدون VAR

شنیدن این قبیل اخبار از زبان رئیس فدراسیون فوتبال مشخص می‌کند که ادامه راه خطا و اشتباهات گذشته ظاهراً توقف ناپذیر است و فوتبال ما که سال‌هاست در چاه عمیق خود فراموشی افتاده قصد بیرون آمدن ندارد. باز شدن پرونده فساد برای ارکان این فدراسیون و برکناری تعدادی از آنها از سمت های مهمی همچون کمیته داوران که یکی از تأثیرگذارترین کمیته ها در رقم خوردن نتایج لیگ برتر محسوب می شود خود گویای اوضاع آشفته فدراسیون فوتبال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 6
  • محسن IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    2 4
    الان کل فصل فقط اخرین بازی داوریش مکشکل داشت...طبق نظر کارشناسا پرسپولیس بیشترین ضرر رو کرد.اگه وسط فصل داوری مشکل داشت اخرین بازی بدون مشکل بود عذر خواهی نمیکردی
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
      3 1
      داری چرند میگی عزیزم.
  • رضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    5 1
    مشکل این است که آنچه که آقای تاج از آن به عنوان اشتباه از آن یاد می کند در واقع مهندسی لیگ فوتبال به نفع تیم سوگلی اش هست و از زمانی که ایشان رئیس فدراسیون فوتبال شده است هر سال یک جام اهدایی برای تیم لنگ را که در طول 60 سال فقط برای بقا در لیگ تلاش کرده است، ارسال کرده است و حق سایر تیمها را ضایع نموده است.
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
      0 2
      دروغ کو دشمن خداست.
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 1
    آقای تاج عذرخواهی کیلویی چنده . باید برای خوب شدن حال فوتبالمون تقاضای کل بودجه کشور رو کنی و همه چی تعطیل بغیر از فوتبال . مبلغ قراردادها به مرز 100 میلیارد رسیده خوب ببر سمت یک تریلیارد ( 1000 میلیارد ) برای هر بازیکن به ازای یک فصل همه از بیت المال . اونجوری هوادارهای نوجوان بیشتر سوت و کف میزنن ها
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    استعفا
  • US ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 0
    فساد داره بیداد میکنه
  • US ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 0
    فساد داره بیداد میکنه
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    2 2
    استقلالی ام. جناب آقای تاج از بابت عذرخواهی بسیار سپاسگزارم ولی عادلانه و منصافه آن است که حق را به حقدار بدهید و این قهرمانی را از تیم محترم پرسپولیس پس بگیرید و به صاحبش بدهید. پس گرفتن قهرمانی ناحق امری رایج در ورزش دنیاست.
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    ما توی کشتی به سختی مدال طلا میگیریم عیده به المپیک بریم در فوتبال
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 0
    تاج نشان داد آدم شجاعی هست و بخاطر اشتباههات به نفع پیروزی باید معذرت خواهی میشد
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 0
    اقای تاج نشان دادن بسیار شجاع و عادل هستن
  • TR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    2 0
    از اونی بپرس که با کلی تخلف محکوم شده گذاشتش رئیس فدراسیون
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 1
    تاج بسیار مدیر با کفایت و سالمی ست گواه این ادعا انتخاب مستمر ایشان در ریاست فوتبال می باشد
    • سید حمید حسینی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      0 0
      تاج آدم سالمیه؟!!! این همه داور ناسالم رو تو فوتبال گرفتن. این بابا کجاش سالمه ؟!
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    تو این بیغوله‌ی دارالمجانین! حالِ چی خوبه؟! که فوتبال، دوّمیش باشه؟! اقتصاد یا سیاست؟! جوونا یا نوجوونا؟! محیط زیست یا محیط شهری؟! معیشت یا کار؟! خودرو یا خونه؟! مدیرا یا وزرا؟! کارمند یا کارگر؟! لشگری یا کشوری؟! زمین یا آسمون؟! تفریح یا ورزش؟! ازدواج یا فرزندآوری؟! و... و... و... و... و...
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    0 0
    پول مفته توش میدون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس