مجلس

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران گذشته، وزارت اطلاعات اقدامات ارزشمندی در جهت مسائل امنیتی کشور انجام داده است.

به گزارش مشرق، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، در خصوص انتصاب سید اسماعیل خطیب، به عنوان وزیر اطلاعات گفت: تا به امروز بنده اخبار محسوسی درمورد مخالفت با سید اسماعیل خطیب، به عنوان وزیر اطلاعات نشنیده‌ام و مخالفت آشکاری از سوی نمایندگان مجلس با ایشان، به گوش نمی رسد.

وی افزود: باتوجه به صحبت‌هایی که اخیرا آقای پزشکیان داشتند، تلاش ما بر این است که یک دولت فراجناحی داشته باشیم و بر اساس تخصص و توانمندی‌های وزرا، آنها را به مقام وزارت منصوب کنیم، در انتخاب وزیر اطلاعات نیز سعی ما بر این است که فردی توانمند و با تجربه، بر روی کار بیاید.

قادری در ادامه بیان کرد: در دوران گذشته، وزارت اطلاعات اقدامات ارزشمندی در جهت مسائل امنیتی کشور انجام داده است و سعی ما نیز بر این است که عملکرد این وزارتخانه بیش از گذشته، بهبود پیدا کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، در انتها افزود: تمام تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بر این است که بدون درنظر گرفتن مسائل جناحی و علایق شخصی خود، وزرای با کفایتی را تایید صلاحیت کنند، از آنجایی که فعالیت وزارت اطلاعات، بسیار امنیتی و حساس تر است، مطمئنا نمایندگان با تامل بیشتری در انتصاب وزیر اطلاعات عمل خواهند کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    0 0
    وزیر راه نفت فرهنگ اموزش،و مرورش اینها همه بد هستند حالا بقیه شو یادم نمیتد ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس