کد خبر 1633578
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲
دستگیری تبعه ترکیه توسط پنتاگون به اتهام نگهداری اسناد سری

بازرس کل وزارت دفاع آمریکا می‌گوید اثربخشی ده‌ها تحریم روسیه به چالش کشیده شده چراکه نهادهای تحریم‌شده از شبکه‌های تجاری پیشرفته و مسیرهای پیچیده برای دور زدن آن‌ها استفاده می‌کنند.

به گزارش مشرق، دفتر بازرس کل وزارت دفاع آمریکا در گزارشی که روز پنج‌شنبه منتشر کرده است، آورده که واشنگتن حدود ۴۸۰۰ تحریم علیه افراد و نهادهای مرتبط با روسیه اعمال کرده است.

در این گزارش آمده است: با افزایش تحریم‌ها در این فصل، تعداد کل افراد و نهادهای تحت تحریم در ارتباط با جنگ اوکراین چه در داخل و چه در خارج از روسیه به ۴۸۰۰ نفر رسیده است.

طبق این گزارش، به‌رغم تحریم‌های گسترده آمریکا علیه روسیه، اثربخشی آن‌ها به چالش کشیده شده چراکه نهادهای تحریم‌شده و همکاران آن‌ها از شبکه‌های تجاری پیشرفته و مسیرهای پیچیده و دور از دسترس برای دور زدن این محدودیت‌ها استفاده کرده‌اند.

در گزارش دفتر بازرس کل وزارت دفاع آمریکا آمده است که تحریم‌های اعمال‌شده توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا بیش از ۸۰٪ از سیستم بانکی روسیه را هدف قرار داده است و دسترسی آن‌ها به شبکه مالی جهانی را محدود کرده است.

این گزارش همچنین آورده است که تحریم‌های آمریکا باعث شده است که وزارت خارجه این کشور با تعداد بیشتری از کشورهایی که مستعد تاکتیک‌های دور زدن تحریم‌های روسیه هستند، تعامل داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    0 0
    دم روسیه گرررررم!! 🇷🇺🌹🇷🇺🌹🇷🇺🌹

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس