فرزانه صادق

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: مهمترین اتفاقی که به دنبال آن هستیم اجرای قوانین فرادست مانند سند آمایش سرزمینی و سند چشم انداز و در حوزه مسکن نیز اجرای قانون جهش تولید مسکن است.

به گزارش مشرق و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق مالواجرد با اشاره به برنامه ارائه شده خود در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مهمترین اتفاقی که به دنبال آن هستیم اجرای قوانین فرادست مانند سند آمایش سرزمینی و سند چشم انداز و در حوزه مسکن نیز اجرای قانون جهش تولید مسکن است.

وی انتخاب خویش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم را حاصل تلاش و کوشش گروه عظیمی از زنان متخصص دانست که در این دولت در سطح وزارت، دیده شدند.

مالواجرد تصریح کرد: وقتی جسارت وارد شدن در مسیر وزارت وجود داشته، به طور قطع توانمندی با کمک همکاران قوی و کارآمد و همچنین تعاملاتی که با نمایندگان می توان داشت، موفقیت های بعدی نیز در پیش خواهد بود.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، تقلیل دادن مدیریت اجرایی این وزارتخانه به بحث های جنسیتی را جفا در حق مدیریت و جنسیت زن و مرد است.

وی تاکید کرد: مبحث مدیریت در همه حوزه ها باید راهبردی باشد و وزارت راه و شهرسازی نیز از آن مستثنی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • باوی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    4 0
    اولویت بعدی برکناری مدیران ناتوان و نظارتی ستاد وزارتخانه راه وشهرسازی است
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      0 0
      حتما !
    • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      0 0
      البته در زمان گرفتن راي اعتماد همه حرفهاي قشنگ مي زنند!!!!
  • US ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    5 4
    بحث زن بودنت نیست بحث اینکه نمیتونی کار کنی از شما گندتراش نتونستن
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      0 0
      زنا میتونن کار کنن ولی ایشون درحد این وزارتخونه نیست .
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    5 4
    اين کاره نیستی
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    6 6
    پروردگار برای هر جنسی وظایفی تعریف کرده و انجام جهاد و مسئولیت های سنگین رو از عهده زن ها برداشته چون زنها در ضمن ظرافت وظیفه حساس و خطیر تربیت نسل رو به عهده دارند وظیفه ای که بسیار سنگینه و نیاز به حظور قلب و فیزیکی تقریباً تمام وقت رو در محیط خانه داره.
  • شهروند IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    4 1
    باسلام خانم وزیر باور کنید بیشتر خانه هایی که قبلا در زمان دکتر احمدی نژاد ساخته شده الان خالی افتاده نمونه ش در فاز11 وفا 8 پردیس که اکثرا الان دست بنگاه املاکی ها افتاده یا در بیشتر فازهای شهر پرند وصفادشت ودیگر شهرهای جدید بنظر میرسه به اندازه جمعیت مان ملک است ولی بیشتر دست دلال ها افتاده ومردم راضی به زندگی دربیشتر جاهایی که مسکن ساخته اید نیستند وکم کم داره میفته دست مهاجرین افغانی واین اصلا بصلاح جامعه وایران اسلامی نیست لطفا در سیاست هایتان خیلی خیلی حواستان باشد که برای دلال ها اتباع بیگانه خانه سازی میکنید ومنابع توسط اتباع به هدر می‌رود و حیف ومیل می‌شود آب وگاز وبرق وجاده سازی و...... منابع دیگر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس