کد خبر 1633902
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵
.

هکر نابغه که با ساخت برنامه طلایاب و نصب روی گوشی همراه همدستان سارقش از خانه‌های پایتخت سرقت می کرد وقتی سهم یکی از دوستانش را نداد، لو رفت و راز سرقت‌های سریالی این باند حرفه‌ای برملا شد.

به گزارش مشرق، اواخر سال گذشته وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های پایتخت به پلیس گزارش شد؛ سرقت‌هایی که ۷ سارق نقابدار آنها را انجام می‌دادند و برای آنکه رد و سرنخی از خود به جا نگذارند، در تمامی سرقت‌ها، دستکش به دست داشتند و غیر از چشم‌هایشان، تمام صورت مردان تبهکار پوشیده بود.

متهمان برای اجرای نقشه‌شان، با دیلم در ورودی خانه‌ها را می‌شکستند و وسایل باارزش را به سرقت می‌بردند. سارقان بیش از ۱۰ میلیارد تومان از خانه‌ها سرقت کرده بودند.

با اینکه متهمان هیچ رد و سرنخی از خود به جا نگذاشته بودند، اما چند روز قبل مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و هویت مردی را برملا کرد که به نظر می‌رسید سارق باشد.

مرد جوان که شایان نام داشت در تماسی که با فوریت‌های پلیسی داشت، گفت: یکی از دوستانم به نام امین از من خواسته یک طلافروش به او معرفی کنم.

امین می‌خواهد مقدار زیادی طلا بفروشد، در حالی که وضع مالی او آنقدر خوب نیست که این همه طلا داشته باشد. تصور می‌کنم طلاها سرقتی باشد.

به دنبال این تماس، مشخصات امین استعلام شد و بررسی‌ها نشان می‌داد مرد جوان سارقی سابقه‌دار است که آخرین بار زمستان سال گذشته از زندان آزاد شده است؛ متهمی که بعد از آزادی، سرقت‌هایش را با تشکیل یک باند، از سر گرفته بود.

بدین ترتیب امین بازداشت شد و گرچه مرد جوان منکر سرقت‌ها بود، اما کارآگاهان پلیس موفق شدند ۶ عضو دیگر این باند را نیز دستگیر کنند و متهم وقتی با مدارک و شواهد پلیسی روبه‌رو شد به‌ناچار به سرقت‌های سریالی از منازل اعیانی اعتراف کرد. به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، متهمان در اختیار اداره آگاهی قرار داده شدند و تحقیقات برای شناسایی جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.

هکری که سارق شد

خودش می‌گوید نابغه است و با پیشرفت علم و تکنولوژی، او هم دانش خود را گسترش داده و نه‌تنها در دنیای واقعی دست به سرقت می‌زند بلکه هکری است که کمتر سایت و قفلی در فضای مجازی برای او بسته می‌ماند.

چرا بعد از هر بار دستگیری، زندان و آزادی دوباره مرتکب جرم می‌شوی؟

شنیده‌اید که می‌گویند یک نفر فلان کار در خونش است؟ من هم مادرزادی سارق به دنیا آمدم و انگار خلاف در خونم بود.

در این باند چه نقشی داشتی؟

طراح و همه‌کاره باند من هستم. با کمک هوش مصنوعی یک برنامه نوشته و روی تلفن همراه تمام اعضای گروه نصب کرده‌ام؛ برنامه‌ای که درست مثل دستگاه گنج‌یاب عمل می‌کند و طلا را در هر جایی که باشد پیدا می‌کند.

تصور نمی‌کنم باند خلافکاری باشد که چنین تکنولوژی‌هایی داشته باشند. هوشم باعث شده از تمامی سارقان حتی آنهایی که تحصیلکرده هستند و ادعا دارند باهوش هستند، خاص‌تر و نابغه‌تر باشم.

دقیقاً این برنامه چه کاری انجام می‌دهد؟

با همدستانم وارد خانه‌هایی می‌شدیم که چراغ‌هایشان خاموش بود. مثل تمام سارقان، زنگ در ورودی را می‌زدیم و اگر کسی پاسخ نمی‌داد، متوجه می‌شدیم خانه خالی است. با دیلم و کارت تلفن، در ورودی را باز می‌کردیم و وارد خانه‌ها می‌شدیم. بعد از ورود به خانه برنامه روی تلفن همراهمان را فعال می‌کردیم، درست مثل دستگاه گنج‌یاب که هر جا طلا باشد بوق می‌زند و صدا می‌دهد، تلفن‌های ما هم به محض پیدا کردن طلا، صدا می‌دهد.

طلاها بیشتر کجا بود؟

این برنامه‌، داخل گونی برنج، زیر تخت، لابه‌لای رختخواب و هر جایی را که طلا باشد به شما نشان می‌دهد. اینطوری دست خالی از خانه‌ای بیرون نمی‌آییم و از طرفی هم زمان زیادی برای سرقت نمی‌برد.

از برنامه‌نویسی و هک قبلاً هم استفاده کرده بودی؟

تا دلتان بخواهد. سایت‌های مختلف را بارها هک کرده بودم. حساب بانکی پدرم و گاهی اوقات برنامه‌ای را که روی گوشی‌های تلفن همراهم بود دستکاری می‌کردم تا دیگر همدستانم متوجه نشوند طلا پیدا کرده‌ام و آنها را برای خودم برمی‌داشتم.

چرا این کار را می‌کردی؟

بخاطر اینکه سهم من از سرقت‌ها خیلی کم بود، چون طراح و برنامه‌نویس بودم و کار سرقت را برای همدستانم راحت‌تر کرده بودم. حقم این بود که با این ترفندها، کمی سهمم را بالا ببرم.

چه شد که به دام افتادی؟

رودست خوردم. به یکی از دوستانم گفتم طلافروش مطمئنی را به من معرفی کند تا طلاهایم را بفروشم. طلافروش سراغ داشتم اما از آنجا که همدستانم با او در رابطه بودند، می‌ترسیدم لو بدهد که من طلای زیادتری دارم.

به همین دلیل از شایان خواستم و او هم به من طلافروشی را معرفی کرد. قرار بود سهمی هم به خاطر واسطه‌گری شایان به او بدهم، اما از آنجا که قبلاً شایان از من خواسته بود گوشی تلفن همراه دختر مورد علاقه‌اش را هک کنم، با خودم گفتم این کار به ازای آن محبتی که در حقش کردم و دیگر برای معرفی طلافروش به او پول نمی‌دهم، اما شایان که منتظر بود به او طلا بدهم نامردی کرد و مرا لو داد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 121
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 13
  • رضا IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    244 5
    از نظر مسئولین محترم قوه قضاییه ظاهرا دزدی جرم بحساب نمی آید و به صورت ویژه مشمول رافت اسلامی است بنابراین هر یک از دزدان هر بار که دستگیر می شوند آزاد شده تا تا به امال غیر مجرمانه خود ادامه دهند!!
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      54 2
      قوه قضاییه چکار کردین که نظر مردم این شده انقدرم مثبت خورده
    • احمد TR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      41 4
      در دزد بودنش شکی نیست اما مابقی چیزهایی که میبافه ( برنامه نویس و طلا یاب و .... ) این فرد دچار بیماری توهم شده. فقط همین
    • عباسعلی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      30 12
      این فرد را با حقوق عالی در دانشگاه استخدام کنید و دزدان زمین و اختلاس گران گریان را اعدام کنید.
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      39 2
      مشرق این یارو هم تو رو اسکول کرده هم پلیس رو! هیچ دستگاه طلایابی وجود ندارد جز فلز یاب؛ چه برسه به نرم افزار طلایاب!!!
    • سعید IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      12 0
      دزد زیاد شده دولت هم نون اینا رو نداره برا همین بعد از یه مدت این ویروس ها رو میریزه بیرون
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      8 0
      اینم لاف زده جرمش رو سبک کنه یا جز جرائم خشن نباشه
    • کارگر IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      8 2
      برگه میگذارند که پس میدهیم یا میگویند به فقرا میدادیم که اگر گیر افتادند مشمول تخفیف مجازات شوند . صحت چنین ادعایی را کارشناسان بررسی کنند اگر صحیح بود جایزه ویژه جشنواره خوارزمی را به او بدهید . اگر لاف بود باز هم بخاطر مکر بکرش به نوبل معرفی کنید.
    • پیروزه IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      7 0
      مردم هم بدبخت ودرمانده تر شوند و از نظر روحی به نابودی بروند ای کاش دو باره قانون می نوشتند و کلک تمام دزدان را می کندند مثل فیلم تاراج که تمام قاچاقچی های تریاک دولت نابود کرد ند.
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      4 2
      عجب ملت رو چی فرض کرده این بابا آخه با برنامه نویسی میشه گوشی رو طلا یاب کرد؟ پس اونایی که میرن طلایاب 20 کیلویی و دو متری میخرن مغز خر خوردن راحت میتونن برن از گوگل پلی گوشیشونو تبدیل به طلا یاب کنن. یه بلوفی بزنن که بگنجه.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    75 4
    معلوم شدبدشانسی موجب دستگیری سردسته این باند شده نه فعالیت پلیس همیشه بیدار
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      10 2
      دزدها و سارقان که نان حرام خورده اند به یکدیگر هم رحم نمی کنند و این باعث میشود تا نزدیکان و همسران آنها هم به آنها خیانت کنند و گرفتار شوند . راه کج و حرام در این دنیا بن بست است ولی در آخرت در طبقات جهنم بن بستی وجود ندارد و هر چقدر که بخواهند در آتش فرو خواهند رفت.
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      3 3
      دلت نیومد از این خبر بهره برداری نکنی! ماموریتت انجام شد.
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      4 5
      تو راست میگی؟ اینهم دزد و سارق رو عمه ات میگیره!
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      5 2
      پلیس که علم غیب ندارد. همین گزارشات و تجارب پلیسی و پیگیری ها باعث میشود تا جرائم کشف شود
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      2 0
      نخیر هنر پلیس بوده
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    45 19
    کسیکه خودش می گوید مادرزادی دزد است بمنظور گسترش آن به نسل بعدی بایستی اعدام یا مقطوع النسل شود.
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      17 6
      پلیس همیشه بیدار !
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      2 4
      نوابغ باید هدایت شوند و از نبوغ ایشان در راه درست استفاده شود.
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      7 7
      پلیس اگر نبود که سرتو تا الان گوش تا گوش بریده بودند و دیگه نبودی طعنه بزنی، ظاهرا این تویی که خوابی!
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      3 5
      پلیس اگر نبود که سرتو تا الان گوش تا گوش بریده بودند و دیگه نبودی طعنه بزنی، ظاهرا این تویی که خوابی!
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      3 4
      اتفاقا من نطر دبگه ای دارم .این ادم هوش داره ولی تربیت درستی نسده باید روش کار کرد .اگر واقعا ادعاش درستباشه باید ببرن تو تیمهای هکری وزارت اطلاعات تحت نظر باشه اما برنه سیستمهای تمنیتی و زیر ساختی اسراییل رو هک کنه🤣🤣🤣
  • نام اشنا IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    30 16
    این فرد را با دستبند و پابند اهنین مجبور کنید که در دانشگاه صنعتی شریف یافته های علمی اش را به شکل واحد های درسی دراختیار نخبگان دانشگاه قرار دهد حیف است که این فرد در زندان خاک بخورد.
    • حبیب IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      11 2
      این یه کار سطح پایین انجام داده حالا داره خودش رو بزرگ جلوه میده، شما اومدی سطح یه دانشگاه با اون همه آدم ارزنده رو اوردی پایین!!
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      18 2
      چه یافته ای؟ چرا هر دروغی میگن رو باور میکنین. تنها سنسور گوشی که میتونه فلز یابی کنه، سنسور مغناطیسیشه که به شدت ضعیفه چون باید به قیمت گوشی بخوره و کوچیک باشه. نرم افزارهای موبایل فلزیاب (برای مسخره بازی) هم از همین سنسور استفاده میکنن که بخاری به اون عظمت رو از فاصله 20 سانتیمتری تشخیص میده. و بیشتر برای مسخره بازیه. چجور میخواد انگشتر طلا رو از فاصله چند متری نه تنها از بقیه فلزات تمیز بده بلکه جاش رو هم مشخص کنه. یک مقدار عقل رو بکار بنداز. هوش مصنوعی این وسط چیکاره است؟ کسی که باهوشه اصلا خلافکار نمیشه. اینها نخواستن واقعیت رو بگن.
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      3 2
      اگه دنبال یافته های علمی از این دست هستی می تونی به امین آبادیه 😘سربزنی
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      0 8
      به نظر من هم اگر این شخص در یک کشور اروپایی اینکار را انجام میداد از نبوغش استفاده های بهتری انجام می دادند.
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      4 0
      ساعت ۱۲:۱۲ مشخص هست که شما تحصیلات مهندسی داری. دقیقا درست میگی.
  • محبتی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    29 7
    این فرد که مخل آسایش،روح و روان مردم است در اولین فرصت باید اعدام شود نه اینکه بعد از ۶ ماه آزاد شود
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    25 9
    واقعا قطع دست یا اعدام برای هچین جانوری اینقدر دست دست کردن دارد
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    21 0
    بااطلاعات مندرج دراین خبر تنهاراه معرفی این به اصطلاح هکر متوهم به امین آباده(برنامه ای طراحی کردم که با نصب بر روی گوشی طلا رو در رختخواب و...پیدا می کنه💀) اگه برنامه رو روی گوشی همدستاش نصب کرده دیگه بهش نیازی نبود مثل دستمال ...پرتش می کردن بیرون.خبردیگه ای هم هست که مرد مجردی ادعای قتل زنش رو کرده
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    13 16
    این نابغه هم از روی حسادت دوست حسود و نامردش لو رفت . داداش این نابغه ها را برا کارهای مملکت استفاده کنید
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      5 0
      دروغ میگه بنده خدا
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    20 3
    این نشان می دهد پلیس مبارزه باسرعت چقدر ضعیف است. منزل بنده روهم چهار سال سرقت کردن وهمه زندگیم بردن . بخدا بجز معطلی که باتشکیل پرونده داشتم حتی یه زنگ هم از پلیس به من نشده فقط مالیات بخود به دولت می هیم
  • مانی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    23 2
    دروغ محض
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    16 2
    قربون خدا برم ماه هیچ وقت زیر ابر نمی مونه و بار کج هیچ وقت به منزل نمیرسه
    • US ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      5 0
      بالاخره مال حرام یه جا یقه آدمو میگیره
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    17 2
    دروغ میگه
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    6 2
    این برنامه از چین امده تقریبا بین ۲۰ تا صد ملیون قابل خریده .خودش نوشته نتونسته طلا بفروشه برنامه نوشته اکثر سابقه دارها تو زندان دارنش
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    4 5
    واقعا نابغه بوده اگر راست بگه
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    11 10
    ازش استفاده کنید برای هک وزارت دفاع آمریکا و اسرائیل
    • سعید IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      1 0
      فکرنکنم وزارت آمریکا و اسراییل انقدردیگه سست باشند که یه دزدهکشون کنه
  • هادی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 9
    تنها خورها به بهشت نمی‌روند. انشالله عفو میخوری میای بیرون.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    21 1
    از حرف زدنش مشخص از نظر ذهنی بچه‌س و کله‌ش باد داره
  • ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    9 2
    اگر طلا ها داخل جعبه های فلزی باشد و این جعبه ها در همه جای منزل ژر یاشند تشخیص آنها مشکل می شود به اضافه اینکه این جعبه ها به تعداد زیاد خالی در منزل باشند
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    25 2
    اونجا که میگه با گوشی برنامه ای نوشتم که طلا پیدا میکنه بلوفه، سنسورهای موبایل در حدی نیستن که بتونن طلا پیدا کنن
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    7 0
    نتیجه میگیریم آقا جان پول شیرینی رو پشت گوش نندازید
  • DE ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    21 0
    نابغه بودی یه گره از مشکلات بشر باز میکردی، نه اینکه بشی بلای جونشون متوهم روانپریش
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    13 1
    وقتی دست دزد قطع نشه اونوقت دزد میاد میگه دزدی تو خونمه!
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    6 4
    حیف این هوش که در این راه خرج شد
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    10 1
    ناراحت نباش بعد از چند روز استراحت آزاد می شوید و کارتان را ادامه خواهید داد.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    7 7
    این یارو بدرد کارهای اطلاعاتی و ضربه به اسرائیل می خوره. نباید بره زندان و هدر بره.
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      5 0
      اقا پرت و پلا میگه ، حتی خودش میگه کدها رو هوش مصنوعی نوشته نه خودش(اگرچه این برنامه جنبه تفریحی داره چون گوشی همچین قابلیتی نداره)
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    8 5
    پس چرا پلیس وجود دستگاه طلا یاب رو انکار می کنه
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    20 4
    جک قشنگی بود. منم یه برنامه روی گوشیم دارم باهاش میرم مریخ و برمیگردم. آخه نابغه حداقل میگفتی نابغه الکترونیک هستم یه چیزی با نرم افزار گوشی؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    18 0
    مرتیکه دروغ گفته، گوشی سنسوری نداره برای اسکن محیط. یه نرم افزار الکی نوشته که سر همدستاشو کلاه بذاره که خودشم اقرار کرد
  • دلسوز IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    16 0
    من بارها گفته ام وخواهم گفت: تازمانیکه زندانها ازهتل هم راحت ترهستندهمین آش وهمین کاسه. من شخصی راسراغ دارم ازسال94درزندان است .نه تنهاپیرنشده بلکه صورتش گل انداخته وجوانترشده.این یعنی طرف ازخداشه بره هتل(ببخشیدزندون).زندان باید محل رعب باشه نه محل دیداردوستان وکلاهبردان گرامی !
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      0 0
      تو ایرانتو زندان به خرج دولت همه چاق و چله میشه.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    7 3
    باور کنید دروغ میگه
    • علیرضا خلیل پور IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      1 0
      اگه لو نمی‌داد چی هیچی نوش جان میشد مثل مواد که از همه جا رد میشه یهو تو تهران میگیرن چطوری رد میشه خدا میدونه
  • مسعود IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 0
    دروغگوی خالی بند! دستگاه طلایاب وجود نداره
  • گمنام IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 1
    افرادباهوش توی ایران دزدی می کنندوبه خانواده هاخیانت، نوابغ کشورهای دیگه خدمت رسانی به جامعه بشری می کنند
  • رضا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    از برنامه که میگه شاید چنین برنامه ای باشه که روکوشی نصب کرد ولی هیچ نابغه ای یا خلافکار حرفه ای نمیاد رازکارش اعتراف کنه معلومه تازه کاره لورفتنش هم سرهمین بوده
  • 😐 IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 0
    اگه نابغه بود راه درست وانسانی رو پیش میگرفت به مملکتت خدمت میکرد نه اینکه مردم رو گرفتار واسیر کنه با روحو روانشون بازی کنه خدا لعنت کنه هرچی دزده دزدارو باید تبعید کنن به جای ناشناخته با کار اجباری یا حبس ابد یا قطع دستو پا یا اعدام وقتی حکم سنگین باشه دیگه اینکارارو نمیکنن با روان مردم بازی نمیشه ولی متاسفانه راحت میان بیرون هرکاری دوست دارن میکنن
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 0
    دروغ میگه
  • ناشناس IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 1
    خواهشا این افراد نابغه رو در وزارت اطلاعات بکار بگیرید که سایت صهیونیست ها رو هک کنن نه اینکه با این همه هوش بالا بیفتد دزدی کردن،با رکنید این جاش داخل حفاظت اطلاعاته حیفه تلف بشه
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 1
    از فکرش باید استفاده بشه اگه راست بگه
  • ن IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 1
    اگر واقعا اینقدر باهوش است چرا سایت های دشمنانمان را هک نمی کنند تا مزد شرافتمندانه بگیرند نه دزدی! در اتاقی با نگهبان به جای زندان تحت نظر باشند و کار هک سایت های دشمنان را انجام دهند.
  • البرز بختیاری IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 0
    اگر ما کارشناس همین انسانها را داشته باشیم به جای اینکه در زندان در خواب باشند از آنها و امسال آنها به نحو احسن استفاده میکنیم البته برای کشور نه برای شخص
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 0
    از فردا قاتل هکر نابغه هم پیدا میشه. ازش میپرسن چجور آدم کشتی؟ میگه: با هوش مصنوعی هکش کردم و تو بدنش سم و چاقو آپلود کردم.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 0
    کل داستان دروغه،مگه میشه با موبایل طلا رو پیدا کرد،حتی دستگاههایی که تو بازار هست فقط فلز رو پیدا میکنن نمی تونن بگن طلاست یا نه
  • خسته.!!! IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    این ادم که خودش اعتراف میکند که دزدی درخونش هست وهیچ کار دیگری انجام نمیدهد باید کشته شود که خیلی از کسانی که از وجود ایشان اسیب دیده اند یا دراینده دچار اسیب خواهند شد در امان باشند..فقط مرگ جواب این ادم هست.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    5 0
    متاسفانه در نبود قانون اسلامی و قاطع آنهم در کشوری اسلامی باعث شده خلافکاران جسورتر و مردم بی پناه مظلوم تر شوند ..هردزدی را میگیرند میگوید تابحال دهها بار همین کار را کرده و بازهم آزاد است هر متجاوزی را میگیرند میگوید تابحال به چند نفر تجاوز کرده و الان آزاد است تازگیها هر قاتلی را هم میگیرند آنهم معلوم میشود چندین با به جرم قتل درزندان بوده و الان سرخوش و سرحال آزاداست ... هرروز هم جناب اژه ای صفحه تلویزون میاید از مشقت کار قضات و منشی ها و ......ناله سر میدهد
  • علرضا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    4 0
    دروغ محض ، چون طلا هیچگونه فرکانس از خود نداره واصلا امکان نداره با سنسورهای ضعیف گوشی طلا پیدا کرد ، بریید تحقیق کنید متوجه میشید
  • نادر IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 0
    متاسفانه علاوه بر شیوه های آماتور طلایابی که این مجرمین بالفطره مورد استفاده قرار میدهند فروشندگان دستگاه های گنج و طلایاب که تا اعماق زمین را میتواند مورد کاوش قرار دهد به وفور دردر شبکه های تلگرام و اینستاگرام در مکعرض فروش به عموم قرارگرفته و باعث تاسف است که چرا مرد توجه مسئولین امنیتی قرار نمی گیرد.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    درود براین سارق که بعد از آزادی به شغل قبلی ادامه داد و بیکار نبود!
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    4 0
    امکان ندارد، غیر علمی است، گوشی همراه فلز یاب نمشود از انتشار اراجیف این دزدان خوداری کنید ( نابغه، هوش مصنوعی، موبایل ، ...)
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 0
    خوب خدا رو شکر این پرونده هم بسته شد
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 1
    بیشعور پلیس همیشه بیداره اگه بیدار نباشه تو کوچولو راحت شب ها نمیخوابی
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 0
    فروش دستگاه طلا یاب باید مانند فروش سلاح شکاری با مجوز دولتی باشد تا دارندگان ان در دید قانون گزاران و دستگاه امنیتی قرار داشته باشند تا از فعالیت مجرمانه پیشگیری شود
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    4 0
    منم با هوش مصنوعی یه برنامه ساختم دروغگو می‌بینه جیغ میزنه
  • مح IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 0
    روی قوه قضاییه سفید برای چندمین بار از زندان آزاد شده بود
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 0
    این بنده خدا شاید بیمار روانی هم باشه .
  • مح را IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 2
    ببرید در قسمت هکری تا آمریکا واروپا را سیستم نظامیشان را هک کند وایران راحت بتواند اهداف اسرائیل را هدف قرار دهد
  • Syrus IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    4 0
    حالا هی مردم رو میترسانند که اگر کسی هم مقداری طلا تو خانه دارد ببرد مفت بفروشه دست از ایجاد ترس میان مردم بردارید
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      1 0
      افرین
  • عنایت IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 0
    نیروی انتظامی شریف ترین ارگان در نظام جمهوری اسلامی ،در قضیه گرانی بنزین و اعتصاب ها خیلی حرفه ای رفتار کردند وبه هیچ کس بی احترامی نکردند
  • ایرانی اریایی US ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 0
    دستگاه قضا همگی مردباشیدوباقدرت وشجاع... مجازات مجرمین رااینطورحکمکنید.
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 2
    حال ندارم بخونم ولی دمش گرم😂😂😂
  • جهان IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 2
    من یکدستگاه اختراع کردم که جن زدها....و اسکل هارا ...ایکه ثانیه پیدامیکنه
  • ستار IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 1
    یکی نیست بگه اگر میتونی یک تکه طلا رو داخل خونه مردم پیدا کنی ، چرا با همون نرم افزار نمیری معدن طلا رو پیدا کنی ؟ عقل ندارن راحتن بخدا.
  • مهناز IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 2
    ازش استفاده کنید سایت اسراییلی ها رو هک کنه بعد ازادش کنید حیفه
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 2
    ایستگاه تون کرده ،نرم افزار طلا یاب کدوم مزخرفیه ؟
  • علی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 2
    دزد ها پیشرفت کردن پلیس ها عقبگرد کردن عکس دزد داریم همه پلیس هامیگن سابقه دار است نمیتونند پیداش کنند باعث تاسف برای ماموران آگاهی این مملکت
  • مهدی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    خیلی وقته
  • فرهاد IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    بنظر من دولت باید این افراد استخدام کنه تا در جهت درست اینا کار کنن
  • جانباز IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    با یه دروغ پلیس و سر کار گذاشته و پلیس هم باور کرده : حرفای دزد همش چرته ! با این حرفا پلیس و مجاب کرده که من نابغه ام شاید مجازات حبس و به کمترین حد برسونه و بتونه دستش روتو اطلاعات بند کنه تا به سرقت های بزرگتر برسه
  • ناشناس IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 0
    تورا خدا بالاتر از قرآن داریم دستاشون را قطع کنید تادرس عبرتی برای بقیه دزد ها باشد کربلا ی دونه دزد نداره تمام اهوازی های خودمون که جیب ایرانی را خالی میکنن وگرنه کربلا به قول خودشون علی بابا نداره فقط ایرانی دزد به تمام معنا مایه خجالت وننگه که ایرانی هستیم اینه جواب این همه خون شهید😔
  • هادی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 0
    ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان البته به کسی بر نخوره قوه قضائیه مردم رو حتی گوسفندهم نمی دونه
  • حسن IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 0
    سلام.اینکه میگه با نرم افزار وگوشی وهوش مصنوعی تونسته برنامه طلایاب درست کنه کاملا چرته.چون سنسور گوشی خیلی ضعیفه.مثل این میمونه که بگی برنامه نوشتم که با چراغ قوه گوشی یک استادیوم رو روشن میکنم تو شب.اگر کسی بتونه با گوشی همچین فلزیاب بسازه میلیاردر میشه چون خیلیا دنبال همچین چیزی هستند
  • م IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    استخدامش کنید بجای دزدی سایت دشمن رو هک کنه
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    دروغ میگه
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    4 0
    باسلام.قوه قضاییه وقضات مردم روبه خاک سیاه نشوندن.باج میگیرن ودزدروآزادمیکنن.اگرجرایمی مثل کشورهای عربی برای دزددرنظرگرفته میشدبهیچ وجه جرات دزدی نمیکردن.دزدازدزدطرفداری میکنه‌
  • علی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 2
    سلام دروغ میگه بابا این همه دانشمند مهندس الکترونیک نتونستن همچین چیزی درست کنه بعداین بابا بایه گوشی هوش مصنوعی بیاد همچین چیزی درست کنه طرف چند میلیارد پول طلایاب میده بازم نمتونه همچین کارهای بکته این که یک گوشی هست بیبنید طرف شیشه ای نیست یا نیازبه امین اباد نداره
  • علی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 2
    بیاد من طلا دارم فقط قبلش حلالیت از همه بطلبه . این یک سفر بی بازگشته .
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 0
    دست وانگشت مرد وزن دزد را باید قاضی دستور قطع دهد این دستور وحکم خداوند است ، وهر قاضی که حکم خداوند را اجرا نکند خداوند آن قاضی را در آتشی خواهد انداخت که از آن آتش بیرون آورده نشود،
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 2
    حالا همه شدن نظر بده پلیس. جالب اولین مشکلم که براشون پیش میاد زنگ میزنن ۱۱۰.این بابا رو با حقوق بالا استخدام کنید در فتا، واجا ویا حتی واحدهای سایبری سپاه تا ضمن آموزش از علم واستعدادش درست بهره‌برداری بشه
  • مهدی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 0
    دوستان یارو به اسم کربلا از صدا سیما زنگ زد باجه را حک کرد همه پول منو بالا کشید پول تو حسابش بود زود رفتم بانک گفتم فقط یک ساعت اجازه برداشت ندید من حکم بیارم به رییس هم گفتم قبول نکرد الان یه ساله من درگیر ای مسأله هستم .هر از گاهی از آگاهی زنگ میزنن به جای بازپرسی از کلاه بردار از من بازجویی می‌کنه یارو اسم فامیل رسید پول همه چی هست صدای یارو هست .دولت طرف دزد هست نه ملت نفرت دارم از این همه بی عدالتی
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 0
    دو تا دست و ومچ در زندان جلوی بقیه زندانیان سرقت انجام بدید دیگه دزد نمی بینید
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    1 2
    پرسپولیس سرور استقلاله..
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    2 0
    قوه رهاییه اینقدر اینها رو پرو کرده که افتخارم میکنه....من نابغه ام و هکر....کثافت تورو باید قطع ید کنند
  • CH ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 1
    اگر واقعا درست میگه از اطلاعاتش استفاده کنید
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    خیلی طرف گاو بوده همان نسخه طلا یاب را میشود میلیاردی فروخت چرا دزدی
  • علی IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 2
    بابا این نابغست.بجای مبینا نعمت زاده به این باید قبولی پزشکی بدن
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    1 0
    دزدی توی مملکت اسلامی آزاده با دزدها هیچ کاری ندارن فردا آزاد میشن
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    2 0
    هر دزدی که دستگیر میشود میداند فردا قراره ازاد بشود و به ریش مردم بخندد برای همین کشور ما بیشترین دزد را دارد
  • رضا IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    به جز ارتش سایبری فهمیدم مردم فهیمی داریم باعث افتخاره که این جور قشنگ تحلیل کردن
  • محمد IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 2
    کاملا دروغ میگه ومیخوادبزرگ نمایی بکنه.پلیس چقدرخوش باوره یعنی یه نخبه توی پلیس نیستش که به این بگه این برنامه رونشون پلیس بده تامطمعن بشن.
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    2 0
    خوشم اومد منم می‌خوام دزد آبرومند باشم.رفعت اسلامی هم می‌خوام.من وام وبدهی دارم میدم غذا یک وعده م ۵ماهه شده نون پیاز واب بادوتا فرزند۲۰ساله و۲۷ساله .داریم مثل اوشین زندگی میکنیم ولی نمی‌دونم چرا به قسمت آسایش هنوز نرسیدیم.
  • پیمان IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    2 0
    لطفا این دزدها و همه مجرمین را قیافشون رو نشون بدین تا هم آبروشون بره هم مردم شناسایی بکنند چرا همش از پشت نشون میدین چند وقت پیش یک دزد جوان که ۱۷ بار دزدی کرده بود باز از پشت نشون دادین دوباره خیالش راحته میاد دزدی میکنه
  • سکووت IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    2 0
    مسولین خودشان مملکت رو فرستادند هوا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس