کد خبر 1634123
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
کابینه پزشکیان تحقق وعده های راستین اوست

نماینده فومن در مجلس گفت: امروز کابینه پزشکیان تحقق وعده های راستین اوست.

به گزارش مشرق، معصومی در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار داشت: پیشنهاد وزیر زن در کابینه دولت چهاردهم بانوان را به آینده امیدوار کرده است.

وی ادامه داد: امروز کابینه پزشکیان تحقق وعده‌های راستین اوست.

معصومی ادامه داد: ندای حق‌طلبانه و عدالت گرایانه پزشکیان به تاسی از حضرت علی (ع) دل‌های جوانان این مرز و بوم را شاد کرده است.

وی افزود: با مداقه با شاخصه‌های وزرای پیشنهادی مبرهن است که مقلوب بازی‌های سیاسی نشده‌اید و مرزهای سهم خواهی را درنوردیده‌اید. تجربه گرایی توأم بر جوان گرایی بدون غلبه یکی بر دیگری امتیازی ممتاز است که در کابینه پزشکیان مشهود است.

وی با بیان اینکه پزشکیان با تعیین یک وزیر زن و فرزند شهید مرزهای جنسیتی را جابه‌جا نموده است، تصریح کرد: آقای پزشکیان یادتان است مخالفان شما می‌گفتند شما دولت سوم روحانی را تشکیل می‌دهید اما شما در پاسخ گفتید که جناحی عمل نخواهید کرد.

معصومی تصریح کرد: کابینه پزشکیان نمایانگر این است که قائل به خالص‌سازی و فاصله ده فرسنگی تا پاستور حتی برای تیم رقیب هم نشده‌اید و این همان وفاق ملی است.

نماینده فومن در مجلس اظهار داشت: مطالبه جدی در بهبود اوضاع اقتصادی، اصلاح روابط خارجی، کاهش مؤثر تحریم‌ها، مبارزه با فقر و بیکاری، کیفیت بخشی در عرصه بهداشت و درمان جز با همکاری دولت و مجلس میسر نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    پزشکیان از هر اپوزیسیونی اپوزیسیون تره وسلام
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    کل کابینه اصلاحطلیه بعد میگند وفاق ملی وفاق بین خودشون و برانداز ها را می گند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس