کد خبر 1634253
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
مربی سابق پرسپولیس تهدید کرد/ پولم را ندهید به فیفا شکایت می‌کنم

مربی بدنساز سابق تیم فوتبال پرسپولیس مدیران این باشگاه را تهدید به شکایت در فیفا کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر کار خود را ابتدا با یحیی گل محمدی آغاز کرد و پس از کناره گیری این مربی از هدایت سرخ پوشان، مدیران باشگاه هدایت تیم را به «اوسمار ویه را» سپردند در این بین، «په په لوسادا» مربی بدنساز اسپانیایی با هر دو سرمربی کار کرد و در مجموع دو فصل در پرسپولیس بود و در پایان لیگ بیست و سوم از جمع این تیم جدا و راهی سوپر لیگ هند شد و به کادر فنی تیم «اودیشا» پیوست.

این مربی هنوز مطالبات خود را به صورت کامل از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده و حتی طی روزهای اخیر وکیل او با ارسال ایمیلی به باشگاه پرسپولیس خواهان تعیین و تکلیف مطالبات «لوسادا» شده است.

این مربی اعلام کرده که اگر با مدیران باشگاه بر سر دریافت باقی مانده مطالبات خود به توافق نرسد از این باشگاه به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا شکایت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نداشته و باید دید مدیران این باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی اهوازی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    2 1
    احتمالا اینم باید از جیب کارمندان بانک شهر برداشته و تقدیم ایشان شود! والله که ما پرسنل بانک شهر راضی نیستیم
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      0 1
      یعنی از حقوق شما کم میکنن و میدن به اینها ؟؟؟ به نظر من کارمندان بانک پول مفت زیاد میگیرن و امکان نداره یک ریال از حقوقشون کم کرد
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      0 1
      من پرس و جو کردم ولی حقوق شما کامل پرداخت میشه و از حقوق کارمند کم نمیکنن که به باشگاه پول بدن
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
      1 0
      از پول مردم کم میکنن خرج لنگ کثیف میکنن من تمام حسابهایی که تو بانکهای اسپانسر لنگ داشتم رو بستم و رفتم تو بانکهای دیگه حساب باز کردم.راضی نیستم حتی یک ریال از پول من یا سود پولم برای این تیم کثیف و بازیکنای مفتخورش خرج شه
  • DE ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    3 0
    این فوتبال کثیف و بی فایده چه فایده‌ای برای مردم ایران دارد، همش باید جريمه و دلار و یورو به اجنبی ها بدهیم آخر چرا از کجا؟؟؟؟ حساب کنید چقدر تا الان جريمه داده ايم شاید روی هم یکی دو میلیارد دلار تا الان آخر چرا؟؟؟ خوب این پولهارو بديم به مردم مستحق و مستمند و زوجهای جوان و آینده و تحصیل کودکان یتیم رو تامین کنيم و.......چرا همش تکرار اشتباه، فوتبال چيه مارو درست کرده.
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    1 0
    باشگاه پیروزی.پارسی را پاس بداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس