کد خبر 1634332
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
توصیه‌های پلیس آگاهی به زائران اربعین برای خرید ارز

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: برای دریافت ارز مورد نیاز به مراکز و صرافی های مجاز مراجعه و از خرید آن در نقاط مرزی و دلالان ارزی جداً خودداری کنید.

به گزارش مشرق، سرهنگ "محمد شریفی" در تشریح این خبر ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) توصیه هایی را به زائران حرم حسینی ارائه داد و اظهار داشت: برای ورود به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات فقط گذرنامه و ویزا ضروری می باشد و از آوردن مدارک شناسایی اضافی خودداری شود.

وی افزود: از صفحه گذرنامه و ویزای خود توسط تلفن همراه عکس گرفته تا در صورت مفقودی یا سرقت مدارک مذکور بتوان از اطلاعات آنها بهره برداری گردد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: برای دریافت گذرنامه شخصاٌ به دفاتر پلیس +10 مراجعه و به هیچ عنوان مدارک خود را به افراد ناشناس و دفاتر و موسسات غیر مجاز تحویل ندهید.

وی با بیان اینکه برای دریافت ارز مورد نیاز به مراکز و صرافی های مجاز مراجعه و از خرید ارز در نقاط مرزی و دلالان ارزی جداً خودداری کنید، گفت: در پایانه های مرزی از خرید سیم کارت که توسط افراد ناشناس به فروش می رسد نیز خودداری کنید.

سرهنگ "شریفی" با اشاره به اینکه اطلاعات هویتی و گذرنامه خود را در اختیار کسی قرار ندهید، تاکید کرد: برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، جهت تهیه بلیط، به مراکز و آژانس های مسافرتی معتبر که مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس