کمیسیون صنایع مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع موافقت کرد

کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع را برای این وزراتخانه با حداکثر آرا قابل اعتماد دانست.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی روز دوشنبه(۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت، سوابق و برنامه‌های عزیز نصیر زاده وزیر پیشنهادی دفاع در دستور کار قرار گرفت.

زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس متن گزارش این کمیسیون در مورد وزیر پیشنهادی دفاع را به شرح زیر قرائت کرد:

ارزیابی برنامه وزیر پیشنهادی وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حاکی از این است که ایشان در مجموع شناخت خوبی از محیط راهبردی منطقه، موضوعات اساسی وزارت دفاع، وظایف و اختیارات این نهاد، چشم ‌اندازها و نیازهای آتی وزارتخانه و لزوم انطباق برنامه‌های پیشنهادی با اسناد بالادستی کشور دارند با این حال لازم است در برنامه ایشان، به انتقال فناوری از بخش غیرنظامی به بخش دفاعی- نظامی توجه بیشتری شود.

همچنین صلاحیت و شایستگیهای اختصاصی وزیر پیشنهادی با توجه به سوابق تحصیلی و شغلی ایشان، مناسب ارزیابی می شود.

در نظر نهایی این کمیسیون آمده است:

پس از سوابق، عملکرد، برنامه ها و اظهارات آقای عزیز نصیر زاده، درخصوص صلاحیت ایشان برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رای گیری به عمل آمد که در نتیجه، صلاحیت ایشان برای تصدی وزارتخانه مذکور، با اکثریت آراء به تأیید کمیسیون صنایع و معادن رسید.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس