ابراهیم‌پور: وزیر پیشنهادی راه فردی با تجربه و دارای برنامه است

نماینده ایذه در مجلس، وزیر پیشنهادی راه را فردی دارای تجربه و برنامه و کارآزموده در حوزه شهرداری و معماری توصیف کرد.

به گزارش مشرق، فرشاد ابراهیم‌پور در جلسه علنی نوبت عصر امروز دوشنبه مجلس به عنوان موافق فرزانه صادق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: از نمایندگان مجلس می‌خواهم که امروز به صدای تاریخ گوش بسپارند. به صدای زنان که در طول تاریخ با دل‌های مملو از ایمان و با دست‌های پرتلاش سنگین‌ترین بارها را به دوش کشیده‌اند.

وی با اشاره به فرزند شهید بودن وزیر پیشنهادی گفت: وزیر پیشنهادی سه سال در شورای عالی معماری بوده که رئیس آن شورا وزیر است پس نباید تمامی مشکلات زمین و گرانی مسکن را به دوش او بیندازیم.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات جاده‌ای و حمل‌ونقل گفت: وزیر پیشنهادی دارای تجربه و برنامه است و سلسله‌مراتب را طی کرده و اعتقاد به استفاده از نیروهای فرهیخته دارد. ما برای رسیدن به افق به وزیری کارشناس، کارآزموده و باتجربه نیاز داریم که چنین ویژگی‌هایی را خانم صادق دارد.

ابراهیم‌پور وزیر پیشنهادی را فردی با تخصص و تجربه در حوزه شهرسازی دانست و گفت: وزیر پیشنهادی طرفدار توسعه افقی و توسعه عمودی نیست بلکه سیاستش ترکیبی و توجه به مزیت‌های نسبی منطقه است. او بر توسعه پایدار اعتقاد دارد و با محیط زیست هماهنگ است.

این نماینده مجلس در پایان گفت: وزیر پیشنهادی به تشکیل معاونت اقتصادی برای تامین منابع مالی پروژه‌ها به ویژه استفاده از ظرفیت ثروت وزارتخانه در حوزه مولدسازی اعتقاد دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس