نصیبی: ورزشگاه آزادی تا مهرماه آماده می‌شود؛ رونالدو نقشی در سرعت بازسازی ندارد!

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تأکید کرد که بازسازی فاز غربی ورزشگاه تا پایان مهرماه به اتمام می‌رسد و استقلال و پرسپولیس و تیم ملی می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش مشرق، در یکی دو روز گذشته و بعد از انجام قرعه‌کشی لیگ نخبگان آسیا، مشخص شد که النصر باید در ایران به مصاف استقلال و پرسپولیس برود. بلافاصله نقل قولی از مهدی نصیبی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی منتشر شد با این مضمون که به خاطر رونالدو، ورزشگاه را زودتر آماده می‌کنیم.

مصاحبه‌ای که حالا از سوی نصیبی تکذیب شد و او امروز در حاشیه مراسم تقدیر از ورزشکاران پارالمپیکی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوستان از فدراسیون فوتبال تماس گرفتند و گفتند شما گفته‌اید به خاطر رونالدو ورزشگاه را آماده می‌کنید؟ گفتم نه، چنین موردی نیست. ۱۲ ساعت در روز کار می‌کنیم. ما به خاطر ورزشکاران خودمان و نه رونالدو این کار را انجام می‌دهیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی، ادامه داد: با تمام توان کار می‌کنیم. در خوشبینانه‌ترین حالت سعی می‌کنیم تا پایان مهرماه فاز غربی را تمام کنیم. البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد. فاز شرقی را هنوز آغاز نکرده‌ایم. البته سعی می‌کنیم زودتر هم کارمان را انجام بدهیم. ما این مسأله را به مدیران استقلال و پرسپولیس و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال هم گفته‌ایم.

وی افزود: ای کاش می‌شد یک سال بازی در این ورزشگاه انجام نشود تا به بهترین شکل استادیوم را بازسازی کنیم. با این حال چون بازی‌های مهم ملی و باشگاه‌های بزرگ در این استادیوم برگزار می‌شود، باید فاز به فاز کارمان را پیش ببریم. امیدوارم بتوانیم به بهترین شکل ورزشگاه را آماده کنیم تا تیم‌های ملی و باشگاهی دغدغه‌ای در این رابطه نداشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس