همراهی با دولت به این معنی نیست که وزرا بی عیب هستند

نماینده مردم اندیمشک گفت: همراهی با دولت به این معنی نیست که وزرا بی عیب هستند.

به گزارش مشرق، جهانبخش قلاوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اظهار داشت: نیازمند همراهی دولت و مجلس هستیم.

قلاوند با بیان اینکه همراهی با دولت به این معنی نیست که وزرا بی عیب هستند، بیان کرد: هزاران سال پیش تحول در آموزش و فنون در این سرزمین شکل گرفته است و فرهنگ، آئین و دین این مردمان همواره پویا و پیشرو بوده است؛ لذا امیری متولی این ساختار بزرگ است.

وی ادامه داد: صنعت توریسم و گردشگری در افزایش درآمد ملی و افزایش اشتغال اثرات گسترده‌ای دارد؛ لذا باید از ظرفیت‌های توریسم در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی، سیاحتی، ورزشی، گردشگری سلامت و کشاورزی استفاده نمی‌شود. میراث فرهنگی و باستانی ما چند دهه است که مورد هجوم سارقان و حفاران است.

نماینده اندیمشک گفت: صالحی امیری در سال‌های مدیریتش در خوزستان اقدامات شایسته‌ای انجام داده که حیف است اقدامات او را زیر سوال ببریم؛ دفاع از نیروها و اقداماتشان در مرزها موضوع ملی است.

قلاوند افزود: دولت وفاق ملی تشکیل شده که احتیاج به همراهی و کمک مجلس دارد؛ البته دفاع بدان معنا نیست که وزرا را بی‌عیب بدانیم و باید با دقت بررسی کنیم. باید وضعیت کشور را در نظر گرفت.

وی اظهار کرد: ما بعد از رأی اعتماد نظارت‌های گسترده هم خواهیم داشت.

قلاوند با بیان اینکه ایران از دوران باستان تا الان از سرچشمه‌های پاکی بوده است، خاطرنشان کرد: مردم منتظر روزهای خوش دوران خدمت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس