زارعی: شعار تحکیم ملی را از بلندگوهای عمومی زیرسوال نبریم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به دولت کمک کنند، گفت که اجازه ندهیم از بلندگوهای عمومی شعار قوام و تحکیم ملی زیرسوال برده شود.

به گزارش مشرق، مجتبی زارعی در جلسه علنی نوبت عصر امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در اخطاری گفت: آقای باقری به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی کشور چند اتهام را به مجلس و رئیس‌جمهور مطرح کرد که انتظار می‌رفت رئیس مجلس به آنها پاسخ دهد.

وی توضیح داد: ایشان ادعا کرد که آقای مومنی را آورده‌اند تا انتخابات بعدی را مهندسی کند. اتهام بعدی این بود که گروه انحرافی در مجلس وجود دارد که طراحی می‌کنند؛ این اتهام به آقای رئیس‌جمهور قابل قبول نیست. وزیر محترمی هنوز وارد دولت نشده بعد چطور تشخیص دادید که بناست انتخابات را مهندسی کند.

نماینده تهران گفت: هنوز انتخابات دوره بعدی ریاست‌جمهوری برگزار نشده؛ چطور قبل از رسیدن به چهار سال آینده پیش‌بینی می‌کنیم که بناست در آن تقلب شود. دوستان اصلاح‌طلب و اصولگرا اجازه دهید نظریه رئیس‌جمهور درباره همبستگی ملی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مومنی در شرایط سختی پیشنهاد وزارت کشور را قبول کرد، گفت: اجازه ندهید از بلندگوهای عمومی شعار قوام و تحکیم ملی را زیر سوال ببریم. رئیس مجلس این اتهامات را پیگیری کند.

زارعی با بیان اینکه ما به همبستگی ملی نیاز داریم، گفت: هنوز رئیس‌جمهور کارش را شروع نکرده بعد دوستان افراطی می‌خواهند رئیس‌جمهور را پیاده کنند. اجازه دهید رئیس‌جمهور کارشان را شروع کند سپس اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به رئیس‌جمهور کمک کنند.

زارعی همچنین گفت: برخی دوستان انتظار غیرقابل قبول داشته که رئیس‌جمهور فردی رادیکال را در وزارت کشور منصوب کند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت که بعد از صحبت‌های باقری (مخالف وزیر پیشنهادی کشور) توضیحاتی دادند منتها اگر نمایندگان حرفی هم دارند، زده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    0 0
    اتحاد ملی دور منافع آقازاده ها؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس