پاک‌نژاد اعتقادی به انتصابات رفاقتی ندارد

حبیب‌زاده گفت: ما در وزارت نفت وزیری می‌خواهیم که انتصابات رفاقتی برای وی جایگاهی نداشته باشد که پاک نژاد این ویژگی را دارد.

به گزارش مشرق، عزت الله حبیب‌زاده در جلسه علنی عصر امروز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه مجلس شورای اسلامی، در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت، اظهار کرد: با عنایت به اهمیت وزارت نفت، این وزارتخانه مدیریتی هوشمند و آگاه به نیاز روز می‌خواهد. وزیر پیشنهادی نفت فردی کاربلد و متخصص است و به بخش‌های مختلف این وزارتخانه اشراف دارد و پایبند به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی نفت صلاحیت‌های عمومی و تخصصی دارد و پاک‌نژاد با تصدی بر این وزارتخانه، ما را از اداره بهینه و بدون حاشیه بر وزارت نفت مطمئن می‌سازد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده شناخت کافی از وزیر پیشنهادی نفت دارم و در صورتی که وی رأی اعتماد بگیرد، ما هیچ‌گونه نگرانی از مدیریت این وزارتخانه نخواهیم داشت.

حبیب‌زاده ادامه داد: وی شب و روز در وزارت نفت و در سطوح مختلف این وزارتخانه به کشور خدمت کرده است. پاک‌نژاد به گواه همکاران نفتی حدود دو ماه در یکی از حوادث نفتی در کنار همکاران خود ماند تا مانع هدر رفتن سرمایه ملی شود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: بنده از همین تریبون به رئیس جمهور برای انتخاب درست وزیر پیشنهادی نفت تبریک می‌گویم. پاک‌نژاد هم سواد نفت و هم تخصص و تجربه در حوزه نفت دارد.

وی اظهار کرد: مسئله بنزین و قاچاق سوخت از مشکلات عمده وزارت نفت است و ما در وزارت نفت متخصص می‌خواهیم و وزیری می‌خواهیم که کاردان باشد و کارآمد و وزیری می‌خواهیم که درون این وزارتخانه باشد و انتصابات رفاقتی برای وی جایگاهی نداشته باشد که پاک نژاد این ویژگی‌ها را دارد.

حبیب‌زاده بیان کرد: مقام معظم رهبری در دهه ۷۰ فرمودند که امیدوارم روزی فرا برسد که ما حتی یک قطره نفت خام هم صادر نکنیم و در بیانات دیگر اشاره فرمودند البته با نفتی که ارزش افزوده در داخل پیدا کند و محصولات آن صادر شود هیچ مخالفتی ندارم؛ پاک نژاد در این خصوص راهکارهای مؤثر و مفیدی را در برنامه خود ارائه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس