زنوزی: بار دیگر ثابت شد کدام تیم بیشترین هوادار را دارد

حضور پرشور هواداران تراکتور در دیدار شب گذشته مقابل پرسپولیس باعث شده است تا مالک این باشگاه باز هم ادعا کند تراکتور بیشترین هوادار را در فوتبال آسیا دارد.

به گزارش مشرق، محمدرضا زنوزی‌ مطلق ظهر امروز (جمعه) پیش از تمرین ریکاوری تیم تراکتور با حضور در بین اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم از بابت بازی خوب‌شان در مصاف با پرسپولیس تشکر و قدردانی کرد.

مالک باشگاه تراکتور در این دیدار با تمجید از عملکرد بازیکنان در بازی روز گذشته، اظهار داشت: فارغ از نتیجه که استحقاق کسب پیروزی با تفاضل بیش از دو گل را داشتیم، من نیز به‌عنوان یک هوادار مانند همه هوادارانی که در ورزشگاه و در خانه بازی را دیدند، از نمایش خوب تیم خوشحال شدم و حتی حریف و برخی رسانه‌هایی که پیش از این دنبال حاشیه‌سازی برای ما بودند از بازی خوب شما تمجید کردند، از این جهت باید علاوه بر بازیکنان از آقای اسکوچیچ و همکارانش تشکر و قدردانی کنم.

زنوزی با اشاره به اینکه تراکتور با هماهنگی بیشتر بازیکنان در هفته‌های آتی نمایش به مراتب بهتری خواهد داشت، افزود: مهمترین شاخصه این تیم اتحاد و همدلی است که در سایه حضور بازیکنان بزرگ و صد البته مدیریت دراگان اسکوچیچ حاصل شده است و در بازی دو هفته ابتدایی فصل این امر ثابت شد.

مالک باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه نباید در سایه بازی خوب مغرور شد، گفت: غرور باعث کم شدن انگیزه می‌شود و باید در تمامی بازی‌های لیگ، جام حذفی و آسیا مانند دیروز و حتی فراتر از آن ظاهر شوید و هیچ تیمی را دست‌کم نگیرید، چرا که بعد از برد هفته اول و بازی خوب روز گذشته، از این پس همه حریفان با انگیزه بیشتری مقابل تراکتور قرار خواهند گرفت.

زنوزی در پایان با قدردانی از حضور پرشور هواداران در بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس، خاطرنشان کرد: بار دیگر ثابت شد که کدام تیم بیشترین هوادار را در آسیا دارد و از تک‌تک هوادارانی که حضور یافتند و همچنین آنانی که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند، تشکر می‌کنم و امیدوارم هواداران نیز همچون اعضای تیم در تمامی بازی‌ها اینطور حضور داشته باشند و با همدلی و اتحاد فصلی تاریخی را رقم بزنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 4
  • US ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    15 3
    اقای متوهم تراکتور فقط تو تبریز اینجوره جرا تو اهواز اینقدر تماشاگر نداره و یا
  • رستم IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    9 3
    استقلال تهران روباه است. تمام داورهایی که می گویند سروش رفیعی نباید اخراج می شده است و گل تراکتور تبریز قبول نیست دلسوز پرسپولیس نیستند این داورها استقلالی هستند تا بازیکنان استقلال تهران را اخراج نکنند. فوتبال استقلال تهران سیاسی بوده و خواهد بود. VAR یار سیزدهم استقلال تهران است. جام را به استقلال تهران بدهید و لیگ برتر را تمام کنید. جاوید پرسپولیس آریایی مردمی ایران پارسی.
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    3 1
    تحت تاثیره!!
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    10 3
    خودش خنده‌ش نمیگیره؟؟!! غیر از آذربایجان اینا هیچ جای کشور یه دونه طرفدار ندارن... مردم دلیلی ندارن استقلال و پرسپولیس رو ول کنن بچسبن به تراکتور... توهم زده
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    1 0
    این اسکوچیچ همونه که تاج با دسیسه چند بازیکنی که دورانشان تمام شده زیرآبش را زد. باردیگه ثابت شد که بزدلی و دفاع هزینه بسیار بیشتری از شجاعت و هجوم دارد. هرتیمی غیرپرسپولیس بود دیروز 6 تایی میشد.
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    1 1
    این اسکوچیچ همونه که تاج با دسیسه چند بازیکنی که دورانشان تمام شده زیرآبش را زد. باردیگه ثابت شد که بزدلی و دفاع هزینه بسیار بیشتری از شجاعت و هجوم دارد. هرتیمی غیرپرسپولیس بود دیروز 6 تایی میشد.
  • مهشید IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    5 0
    اینکه VAR نیست. تکرار صحنه بازی است. خخخخخخخخخخحخخخ.
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    7 2
    دو نفر با هم دعوا افتادن یکی یقه دیگری رو گرفت و رو زمین درازش داد اونی ک داشت کتک می‌خورد میگفت جرات داری ولم کن تا نشونت بدم . اونم ولش کرد طرف رفت تو خونه در رو از پشت قفل کرد و رفت پشت بام شروع کرد ب فحش دادن ک حالا جرات داری بیا بالا تا نشونت بدم حالا آقا زنوزی تو خونه خودش ۴ تا آدم دیده ذوق زده شده داره کری میخونه فعلا خوش باشین تا بعد
  • ممد جواد IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    5 2
    اگر واقعا فهمش نسبت به وقایع اطرافش همین قدره بگذارید در این نفهمی بماند...
  • علی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    4 8
    #یاشاسین جان آذربایجان # سوگیلی یوردوم
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    4 3
    والا با این همه خرجی که شما کردیداگر امسال قهرمان نشید باید شما را به خاطر حیف و میل پول های بیت المال محاکمه بکنند.
  • لُنگی سوز IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    9 2
    بیشترین هوادار در آسیا خخخخخخخخخخ جوک قرن زنوزی عجب جنسی میزنهس
  • هادی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    11 8
    این متوهم پانترک هر جای دیگه دنیا بود تا الان تو کیسه گونی بود‌. ولی اینجا بهش مدال هم میدن.
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    1 1
    اكثر مردم ايران و استان هاش ترك هستن و هيچوقت تركا تيم تراكتور رو بيخيال نميشن برن هوادارى تيم استقلال و پرسپوليس كه مال يه شهر ديگه لست رو كنن
  • Farbod IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    1 5
    اكثر مردم و استان هاى ايران ترك هستن و تركا هيچوقت تيم تراكتور رو بيخيال نميشن برن هوادارى استقلال و پرسپوليس مال يه شهر با ى زبان ديگه است
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    0 1
    پرسپولیس و استقلال تو سرتاسر ایران تو شهر و روستا طرفدار دارند فقط یک درصد طرفدارای جوانشون میان استادیوم آقای متوهم ولی بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد طرفدارای جوان تراکتور جمع میشن تو استادیوم یادگار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس