پیام تبریک مقام ترکمنستانی به ۲ وزیر جدید دولت چهاردهم

معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان در پیام‌هایی جداگانه انتصاب سیدعباس عراقچی و فرزانه صادق وزرای جدید دولت چهاردهم را تبریک گفت.

به گزارش مشرق؛ رشید مردوف، معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان در پیامی انتصاب سیدعباس عراقچی به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن پیام رشید مردوف به سید عباس عراقچی آمده است: تبریک صمیمانه اینجانب را در انتصاب جنابعالی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید.

سطح بالای روابط سیاسی- دیپلماتیک، تجاری- اقتصادی و فرهنگی- بشردوستانه ترکمنستان و جمهوری اسلامی ایران که از دیرباز همواره جاری بوده است را باید مورد توجه ویژه قرار داد. من قویا معتقدم که همکاری های متقابل دو کشور بیش از پیش تقویت و توسعه خواهد یافت.

فرصت را مغتنم شمرده، برای جنابعالی آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت روزافزون در مسئولیت جدیدتان دارم.

رشید مردوف همچنین در پیامی جداگانه انتصاب وزیر راه و شهرسازی را تبریگ گفت.

در متن پیام او خطاب به فرزانه صادق نیز آمده: اینجانب انتصاب جنابعالی را به عنوان وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای جنابعالی آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

من قویاً معتقدم که روابط دوستانه ترکمنستان و جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصول احترام و اعتماد متقابل در حوزه‌های مورد علاقه دوجانبه توسعه بیشتری خواهد یافت.

فرصت را مغتنم شمرده، برای شما آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت در کار جدید را دارم.

شایان ذکر است از سوی کشورمان وزیر راه و شهرسازی و از طرف ترکمنستان نیز وزیر امور خارجه روسای کمیسیون همکاری های اقتصادی دو کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس