یونایتد ایرلاینز

رئیس شرکت اسرایر رژیم صهیونیستی با اشاره به مشکلات ناشی در صنعت هوایی در غرب و همچنین حاکم بودن شرایط جنگی در سرزمین های اشغالی، اظهار کرد که ایرلاین‌های خارجی به این زودی ها به اسرائیل باز نمیگردند.

سرویس جهان مشرق - وب سایت گالوبس رژیم صهیونیستی در رابطه با وضعیت ایرلاین های هوایی نوشت: «با توقف پروازهای ۱۵ ایرلاین خارجی به اسرائیل در ماه گذشته، اسرائیلی ها تقریباً به طور کامل به شرکت های هوایی اسرائیلی - ال عال، اسرایر و آرکیا - وابسته شده اند. در همان زمان، اسرائیلی‌ها نیز با تعجب متوجه این مسئله شدند که قیمت پرواز این ایرلاین های اسرائیلی نسبت به دوره‌های مشابه در سال گذشته افزایش یافته است و انتقادات گسترده‌ای در افکار عمومی ایجاد شد.»

رئیس شرکت هواپیمایی اسرایر در رابطه با اینکه چرا خطوط هوایی خارجی به لغو پروازهای خود به اسرائیل ادامه می دهند، پاسخ داد: «صنعت هوانوردی در اروپا در حال حاضر از کمبود بسیار زیاد تجهیزات هوانوردی رنج می برد. این ناشی از یک واکنش زنجیره ای بود که با شیوع کرونا در خطوط تولید رخ داد، هم در تولید هواپیماها و هم در تولید قطعات، و این وضعیت با یک سری ورشکستگی‌ها در ایرباس و بوئینگ ادامه یافت. همه این رویدادها بر تولید و ظرفیت صادرات در این حوزه تأثیر گذاشت و در نتیجه کمبود جهانی تجهیزات هوانوردی را به همراه داشت.»

ایرلاین های خارجی به این زودی ها باز نمیگردند
مدیر عامل ایرلاین اسرایر: ایرلاین های خارجی حتی اگر اینجا آرامش باشد، باز نخواهند گشت

به گفته وی، هرکسی که مسئولیت تجارت در اروپا را بر عهده دارد می‌ایستد و اوضاع را بررسی می‌کند و می‌گوید: «از یک طرف هواپیما کم دارم، از طرف دیگر تقاضای عظیمی در خوده اروپا وجود دارد و از طرف سوم اسرائیل در وضعیت جنگ و بی ثباتی قرار دارد، بنابراین باید تصمیم بگیریم که آیا پرواز ها را کاهش دهیم یا لغو کنیم. از این رو، قطع پرواز شرکت های خارجی تا سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت، حتی اگر در اینجا آرامش نسبی وجود داشته باشد.»

لازم به ذکر است که در بحبوحه نگرانی‌های گسترده از حمله احتمالی محور مقاومت به رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها در بیروت و تهران، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی اروپایی و آمریکایی، پروازهای خود را به تهران و تل‌آویو لغو کرده یا کاهش داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس