بازدید هوایی السودانی از اجرای طرح‌های امنیتی-خدماتی کربلا

همزمان با فرا رسیدن مراسم اربعین حسینی (ع)، نخست‌وزیر عراق از طرح‌های امنیتی و خدماتی در کربلای معلی به صورت هوایی بازدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری عراق (واع)، «محمد شیاع السودانی» امروز وارد استان کربلا شد و به صورت هوایی از روند اجرای طرح‌های امنیتی و خدماتی این استان بازدید کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی نخست‌وزیری عراق اعلام کرد که السودانی با بازدید میدانی از روند اجرای طرح‌های امنیتی مراسم اربعین حسینی (ع)، در جریان تدابیر اتخاذ شده برای خروج زائران از کربلا نیز قرار گرفت.

السودانی پیشتر به وزارت کشور دستور داده بود تا از طریق اداره کل راهنمایی و رانندگی و دیگر ادارات مسئول، در راستای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ رانندگی در اربعین امام حسین (ع)، تمام توانمندی های خود را به کار گیرند.

وی هفته گذشته نیز با صدور دستوری به دلیل همزمانی روز یکشنبه با اربعین حسینی با تعطیلی تمامی ادارات و نهادهای دولتی در سراسر عراق موافقت کرد.

دولت عراق بارها دستورات متعددی مبنی بر همکاری و به کارگیری امکانات دستگاه های دولتی برای برپایی هرچه باشکوه تر اربعین و همچنین پایداری برق در عتبات مقدسه عراق صادر کرده است.

مقامات عراقی حضور حدود ۲۳ میلیون زائر از ۸۰ کشور جهان را در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) پیش بینی کرده اند.

تا کنون بیش از سه میلیون زائر ایرانی برای شرکت در راهپیمایی اربعین به عراق سفر کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس