اقدامات ویژه پدافند هوایی برای تامین امنیت آسمان کشور

فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: در مناسبت‌هایی چون ایام اربعین پدافند هوایی ارتش اقدامات ویژه‌ای برای رصد و تامین امنیت آسمان کشور انجام می‌دهد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به وظیفه ذاتی این نیرو در رصد مداوم آسمان کشور و تأمین امنیت مرزهای هوایی گفت: در همه مناسبت‌ها و مراسم ملی و مذهبی به ویژه ایام اربعین حسینی (ع)، طرح‌های عملیاتی ویژه‌ای برای ایجاد امنیت هوایی پیش بینی و اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: پدافند هوایی برای حفظ امنیت آسمان کشور و کنترل و برقراری امنیت ترددهای هوایی و به خصوص در مناطقی که اجتماعات در آن برگزار می‌شود، از امکانات و تجهیزات نوین و کاملاً بومی بهره برداری می‌کند.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه ما همچون سال‌های گذشته، در بخش‌های مختلفی از جمله بهداشت و درمان و امداد به زائران عزیز خدمت‌رسانی کردیم، گفت: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) یک رسالت و وظیفه دینی و فرهنگی است و در این ایام، پدافند هوایی ارتش تمهیدات ویژه‌ای برای رصد و تأمین امنیت آسمان کشور به‌کار می‌گیرد تا این مراسم معنوی در آرامش و امنیت کامل برگزار شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    8 0
    اگر خوب بدانیم ، پدافند هوایی از نان شب هم برای مردم لازم تر است . با توجه به تهدیدات هوا پایه و خیل دشمنان لازم است تجهیزات ما از سلاح های دنیا پیشرفته تر باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس