کد خبر 1637859
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۳
ناکامی نکونام در رسیدن به استقلال مجیدی

سرمربی استقلال تهران با شکست برابر استقلال خوزستان در یکقدمی رکورد این تیم با فرهاد مجیدی متوقف شد.

به گزارش مشرق، تیم استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتری فوتبال ایران برابر استقلال خوزستان با یک گل شکست خورد تا جواد نکونام با تیم استقلال روی نوار ناکامی قدم بردارد.

استقلال نکونام در ۲ هفته گذشته پنج امتیاز را از دست داده و تنها چهار امتیاز کسب کرده است.

یکی از ناکامی های نکونام در این بازی توقف در یکقدمی استقلال مجیدی بود.

ناکامی نکونام در رسیدن به استقلال مجیدی

نکونام در یکسال گذشته ۲۹ بازی را بدون شکست در لیگ برتر با استقلال تجربه کرد اما در اهواز نتوانست حریف تیم استقلال خوزستان شود.

شکست نکونام نه تنها رکورد خوب این تیم را خراب کرد بلکه نشان داد دژ مستحکم این تیم دیگر توانایی گذشته را ندارد تا جایی که در سه بازی چهار گل دریافت کرده است.

تیم استقلال سال گذشته در بازی‌های زیادی گل دریافت نکرده بود.

به نظر می رسد تیم پرمهره استقلال با جواد نکونام در حال تبدیل شدن به یک تیم عادی است و نشانی از یک تیم مدعی ندارد زیرا در اهواز برابر استقلال خوزستان کمترین موقعیت گل ممکن را داشت.

استقلال نکونام یکم شهریور ماه سال گذشته برابر سپاهان در هفته سوم لیگ برتر شکست خورده بود. این تیم بعد از ۳۷۳ روز و بار دیگر در هفته سوم لیگ مغلوب شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    2 2
    نکونام عزیز واقعا بدرد تیم استقلال نمیخوری تیم افتضاح فوتبال بازی میکنه استقلال یک مربی درجه دو خوب میخواد درجه اول نه پولشو داریم نه اونا میاند استقلال مربی درجه دو با کارنامه خوب یکیش همون برانکو است که فوتبال ایران رو خوب میشناسه جان مادرتون سر وقت مجیدی نرید اونم بدرد تیم نمیخوره کیروش هم بد نیست مخصوصا اگر بیاد بدجوری کل کل بین مربی استقلال و تراکتور پیش میاد و رقابت ها رو جذابتر میکنه
    • محمد IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      0 0
      تا هفته قبل که یکصدا میگفتین جواد لالیگایی. چیشد حالا
  • اصغر IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    3 0
    بابا دو ساله داریم میگیم این نکونام به درد استقلال نمیخوره باید کسی مربی استقلال شود که حداقل ۱۰۰ بازی برای این تیم انجام داده باشد تا هوادار بتواند به او اعتماد کند شما فکر کردید هر کس رو از هر کجا بیارید هوادار او را تشویق می کند خیر اینطور نیست هوادار مربی را تشویق میکند که قبلا سالها برای استقلال بازی کرده است.
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    0 0
    مقایسه مجیدی کاربلد با نکونام باکارنامه سیاه مربیگری در فولاد اهواز و فاقد شخصیت مربیگری ظلم وجفای با اسطوره فوتبال استقلال است
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    0 0
    نکونام را باکدام کارنامه مربیگری به استقلال آوردند صرف پولدوستی دلیل برموفقیت در مربیگری نمیشود نکونام نان تملقگویی و چاپلوسبش رامیخورد نه تبحر و عشق به استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس