نکونام: از هواداران‌ عذرخواهی می‌کنم/ مسوولیت باخت  را گردن می‌گیرم

سرمربی استقلال خوزستان‌گفت: از همه هواداران مان عذرخواهی کرده و مسوولیت این باخت را گردن می‌گیرم.

به گزارش مشرق، جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: از هواداران بابت نتیجه عذرخواهی می‌کنم. صحبتی نمی‌توانم درباره مسائل فنی و اتفاقات چند روز اخیر داشته باشم. غافلگیر شدیم و گل خوردیم. هفته سوم سال گذشته هم بلند شدیم و قطعا امسال هم از جایمان بلند می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولیت این تیم از صفر تا صد با من است. سال گذشته‌ هم که هفته سوم باختیم، تیممان توانست از جای خود بلند شود و توانستیم تا روز آخر در کورس قهرمانی باشیم.

وی ادامه داد: قطعاً در ادامه راه قوی‌تر و بهتر خواهیم بود. با توجه به تغییراتی که داشته‌ایم تعطیلات لیگ می‌تواند در هماهنگ شدن به ما کمک کند و تیممان را بازسازی کنیم و بازیکنان مصدوم‌مان نیز برسند.

نکونام تاکید کرد: هواداران برای من مهم هستند و به آنها قول می‌دهم که مانند سال گذشته استقلال تا روز آخر برای قهرمانی خواهد جنگید و از این به بعد در هر بازی بهترین عملکرد خود را نشان خواهد داد. تمام مسئولیت فنی این بازی با من است اما آنچه برای من اهمیت دارد و هواداران باید به آن توجه داشته باشند این است که استقلال تغییرات زیادی داشته و باید تلاش کنیم زود به هماهنگی برسیم. سال گذشته هم هفته سوم این اتفاق برای ما افتاد و به موقع بود. قول می‌دهم امسال هم تا هفته آخر برای قهرمانی بجنگیم و تمام تلاشمان این است که امسال قهرمان شویم که در این راه نیاز به حمایت هواداران، باشگاه و کارهای بیرونی دارم و باید کمک شود تا شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی استقلال به سوالی در خصوص شعار هواداران در حمایت از فرهاد مجیدی پاسخی نداد و نشست را ترک کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    3 15
    آخه مشتی خان دیگه بعدش که از جات بلند شی و تیم هماهنگ بشه که جام رو توی دست کسای دیگه میبینیم .نع ع ع جواد آقا ....نع ع ع ع ع 😔
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    17 7
    جونم جواد لالیگایی. سرت سلامت مرد. تو فقط لنگیا رو بسوزون
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    15 10
    الان لنگیا میان زیر این مطلب کامنت میذارن خودشونو جای استقلالیا جا میزنن مثلا خودشونو دلسوز استقلال نشون میدن و علیه نکونام حرف میزنن.فقط بشینید و تماشا کنید.سوزشی که این جماعت از جواد لالیگایی استوره تاج و اوساسونا دارن وصف ناشدنیه
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      7 22
      یکی می مرد از درد بینوایی یکی می گفت خاله زردک میخواهی ؟!!!!
    • قاصدک IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      0 18
      خطاب به دوچرخه سوار جام ندیده( حسرت الجام ) یکی می مرد از درد بی نوایی ، استقلالی به سرورش می گفت: جام می خواهی (خخخخخخخخ)
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    12 13
    " صحبتی در مورد مسائل فنی ندارم" این جمله تکرای نکونام بعداز هر بازی افتضاح تیمش است. کلا بیشتر آدم حاشیه است تا متن.
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    4 21
    مردک خرافاتی که هنوز تو جادو و جنیلی. اوم از لباس مشکی پوشیدنت این از القای جادوگر بهت که هفته سوم طلسم شدی. یکی نیست این بساط را جمع کند
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    3 15
    جواد آقا با این دست فرمان هم خودت می سوزی هم تیم را می سوزانی هم هواداران را
  • نیما IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    3 13
    نکونام به درد استقلال نمیخوره باید کسی مربی استقلال شود که حداقل ۱۰۰ بازی برای این تیم انجام داده باشد تا هوادار بتواند به او اعتماد کند شما فکر کردید هر کس رو از هر کجا بیارید هوادار او را تشویق می کند خیر اینطور نیست هوادار مربی را تشویق میکند که قبلا سالها برای استقلال بازی کرده است.
  • مهدی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    3 14
    سال گذشته هم ده هفته ی آخر با ترس و لرز بازی کردی اعصاب هوادار را بهم ریختی ، آقا جواد استقلال برات بزرگه زود اومدی پسر فقط شیرفرهاد....
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    0 10
    اقای نکونام جان مادرت برو. تو‌همین هفته یوم با ت با م صدر جدول اختلاف شده پنج امتیاز. قطعا جام رو از دست دادیم امسال. سال قبل هم خودت جام رو از ما گرفتی. تو‌رو خدا بی خیال استقلال شد و برو. خطیر که نیست ویدیو چکم که برات اوردن دیگه بهانه نمیتونی بیاری. مشکل خودتی تو‌در حد استقلال نیستی بقران.
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    0 18
    تاکتیک حمله دارید؟
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 21
    استقلالی ام. نکونام مربی خوبیه. همیشه تیم هایی که مربیگری کرده بالای جدول بودند ولی این سبک محتاط بودن یا ترسو بازی کردن که اوجش پارسال توی بازی نساجی بود به درد استقلال و هوادارش نمی خوره. یعنی اون بازی نساجی در حد فاجعه بود. با نکونام همیشه بالای جدول هستیم ولی همانطور که خودش گفت قول قهرمانی نمی دهد. یعنی نمی تواند بدهد. استقلال اگر قهرمانی میخواد باید عذر ایشون رو بخواد. فرهاد مجیدی شخصیت برنده داره و بهر حال محبوب استقلالی هاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس