کد خبر 1638221
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
ذاکر

سرپرست تیم ملی پارادوومیدانی گفت: تغییر غیرقانونی در صندلی نفر دوم باعث شد تا او دیسکالیفه شود.

به گزارش مشرق، علی اصغر هادیزاده سرپرست انجمن و تیم ملی پارادوومیدانی درباره اعتراض های انجام شده به نتایج ملی پوشان این رشته در مسابقات پارالمپیک پاریس گفت: ما در مسابقات دائم درحال آنالیز رقبایمان هستیم و خیلی به موقع هم اقدام کردیم که مثمر ثمر واقع شد.

وی افزود:‌ درمسابقه ظفر ذاکر متوجه شدیم که ورزشکار دوم صندلی پرتابش دستکاری شده است و این تغییر قانونی نبوده است. ما به این موضوع اعتراض کردیم و با مسئولین با چک کردن صندلی به واقعیت این موضع پی بردند و اورا دیسکالیفه کردند.

هادیزاده گفت: نفر سوم هم روی پرتاب سومش که دو سانتیمتر از ذاکر بیشتر پرتاب کرده بود اعتراض کردیم و با قبول اعتراضمان مدال نقره این بخش به ملی پوش کشورمان رسید.

سرپرست تیم ملی پارادوومیدانی درباره تغییر نتیجه در رشته پرتاب کلاب بانوان و تبدیل مدال برنز حبیبی به مدال نقره، گفت:‌ درباره خانم حبیبی ما اعتراضی نکردیم و این اعتراض رقبای او بود که باعث تغییر در این نتیجه شد.

وی افزود: هنوز در سایت ها تغییر نتیجه حبیبی درج نشده است و این نشان دهنده این است که در این کلاس هنوز مشکلات دیگری وجود دارد.

هادیزاده درباره امکان تغیییر رنگ دوباره حبیبی گفت: نمی توانم با قطعیت بگویم ولی با توجه به اینکه هنوز روی سایت درج نشده است امکان هرچیزی وجود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس