کد خبر 1638264
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵

به گزارش مشرق،محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

روزنامه کیهان امروز خبری با عنوان "خرابکاری بنزینی روحانی، گریبانگیر دولت پزشکیان" منتشر کرد و ضمن آن با مرور فاجعه مدیریتی تیم روحانی/ زنگنه نوشت:

"قبل از تصمیم دولت روحانی در سال ۱۳۹۴ (ثابت ماندن قیمت بنزین تا چهار سال بعد)، افزایش قیمت به شکل تدریجی اتفاق می‌افتاد و همین موجب می‌شد هم به مردم فشار چندانی وارد نشود و هم مشکل قاچاق و مصرف بی‌رویه کمترباشد.

اما تیم روحانی و زنگنه برای اینکه القا کنند بعد از برجام وضعیت اقتصادی خوب شده، اقدام به حذف کارت سوخت و سهمیه از یک‌سو و ثابت نگه داشتن قیمت از سوی دیگر کردند.

این تصمیم سیاست‌بازانه و ضد کارشناسی، موجب افزایش سرسام‌آور قاچاق و مصرف شد تا جایی که روحانی مجبور شد آن تصمیم فاجعه‌بار را در آبان ۱۳۹۸ (سه برابر کردن قیمت بدون اعلام قبلی) بگیرد و فرصت موج‌سواری دشمنان را فراهم کند.

کدام هنرمندتر هستند، روحانی یا کانال های اجاره ای؟!

دست نخورده ماندن قیمت برای پنج سال، کشور را مجددا به واردکننده بنزین تبدیل کرد. این همان فاجعه‌ای است که پزشکیان درباره آن هشدار می‌دهد.

این که از درآمد سه میلیارد دلاری صادرات، به هزینه سه میلیارد دلاری واردات بنزین (معادل یک ماه درآمد نفت) عقبگرد کردیم، نشان می‌دهد خسارات سوءتدبیرهای دولت روحانی و شخص وی، یکی دو تا نیست".

اما کانال های اجاره ای، یک متن تحریف شده و سفارشی را از روی هم کپی کرده و تیتر زده اند: "اعتراف کیهان به موفقیت دولت روحانی در صادرات بنزین در اوج کرونا / در دولت رئیسی مصرف بنزین تشدید شد"!

بله دولت روحانی واقعا هم موفق بود! آنها موفق شدند با سوء مدیریت ناشی از سیاست زدگی و عوام فریبی، دستاورد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در تاسیس پالایشگاه ستاره خلیج فارس و تولید و صادرات بنزین را نابود کرده و مجددا کشور را به وارد کننده تبدیل کنند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس