امیر قلعه نویی: بازیکنان تیم ملی را بر اساس سه شاخص دعوت کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دعوت بازیکنان برای دیدارهای انتخابی جام جهانی گفت: بازیکنان را بر اساس سه شاخص دعوت کردیم.

به گزارش مشرق، امید قلعه نویی عصر روز یکشنبه در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: ابتدا ایام سوگواری ماه صفر را تسلیت عرض می کنم. درباره بازی هم باید بگویم به اصطلاح اولین هفته از فیفا دی در مرحله انتخابی جام جهانی است‌ هر هفته بازیکنان خارجی را رصد کردیم لیگ های داخلی را نیز با حضور مربیان بررسی کردیم. بر اساس آمادگی بازیکنان و سه شاخص: تطبیق با افکار تاکتیکی دوم رسیدن به مرحله نهایی و سوم شیب ملایم جوانگرایی بازیکنان را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: بازی با امارات خیلی سخت است. اینجا به تیم ملی کشور زمین نمی دهند اما آنجا اقامت و پاسپورت می دهند. الان دغدغه تیم های حاضر در بازی های آسیایی را هم دارم چون آنها هم تیم ملی حساب می شوند. حیف است تیم های پرطرفدار ما زمین چپن ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نام اشنا IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    0 0
    جناب امیر خان قلعه نویی سرمربی محترم : وقتی مردم به بازی تیم ملی از 3 روز اینده نگاه میکنند علاوه بر اینکه انتظار پیروزی تیم ملی را دارند بیشتر دوست دارند فوتبال زیبائی هم از سوی بازیکنان به نمایش گذاشت شود. با این بازیکنان باقی مانده از عهد کیروش که سالها به دنبال فوتبال نتیجه گرا و بسته و دفاعی بودند چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد. شما ناگزیر هستید افراد جدید با انگیزه و جوان و با کلاس فوتبال سطح بالا را به جای این بازیکنان سی ساله و فرسوده وکم انگیزه به تیم ملی ایران تزریق کنید. مثلا شما خودتان میتوانید به جای دودفاع میانی سی وچند ساله و کند از دو فوروارد جوان و با تکنیک و سرعتی ( 100 متر زیر 11 ثانیه بدوند ) و سرزن و دو پا در بین تیمهای لیگ برتر انتخاب کنید و انها را در این پست دفاع میانی قرار دهید.
  • کیوان IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    0 0
    به خدا دروغ میگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس