شروط جدید برای همکاری با نکونام؛ کمتر مصاحبه کن، دستیار خارجی بیاور، اطرافت را خلوت کن

در آستانه حضور استقلال در رقابت‌های بین‌المللی لیگ نخبگان آسیا مدیران این باشگاه رسماً قید حمایت از سرمربی تیم را زدند.

سرویس ورزش مشرق - ظرف دو هفته اخیر و پس از تساوی استقلال مقابل ملوان و شکست این تیم در اهواز حواشی زیادی برای جواد نکونام به راه افتاده است.

انتقادات شدید هواداران نسبت به عملکرد تیمی استقلال به ویژه نسبت دادن این وضعیت و عدم نتیجه‌گیری لازم از سوی تیم به سرمربی اش موجب شده تا جواد نکونام بیش از حد تحت فشار قرار بگیرد. این در حالی است که تنها سه هفته از شروع مسابقات لیگ برتر سپری شده است.

بایکوت عجیب جواد نکونام/ چرا مدیران استقلال پشت نماینده کشور را خالی می‌کنند

اما این مسایل بدون کوچکترین توجهی از سوی مدیران باشگاه پشت سر گذاشته می شوند. کار به جایی رسیده که برخی از پیشکسوتان استقلال نسبت به بی‌توجهی باشگاه و سکوت مرموز هیئت مدیره و مدیرعامل این مجموعه واکنش نشان داده و لب به انتقاد گشوده‌اند.

حتی در برنامه تلویزیونی هم مجریان برنامه‌های ورزشی از سکوت مدیران استقلال به جای حمایت از نماینده کشورمان در آستانه دیدار با الغرافه قطر این موضوع را مشکوک تلقی می‌کنند.

بایکوت عجیب جواد نکونام/ چرا مدیران استقلال پشت نماینده کشور را خالی می‌کنند
برنامه مسابقه بعدی استقلال در فاصله اندک تا ورود به آسیا

در شرایطی که این روزها گزینه‌هایی از جمله فرهاد مجیدی به عنوان جانشین جواد نکونام در رسانه‌ها یا فضای مجازی مطرح می‌شوند مدیران باشگاه استقلال از کانال رسمی این مجموعه هیچ پیامی در حمایت از اعضای کادر فنی به ویژه جواد نکونام و تیمشان انجام نمی‌دهند تا این حس غربت در آستانه ورود به آسیا بیشتر حس شود. این در حالی است که این سرمربی در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه بوده و قرار است تا کمتر از دو هفته دیگر با حریفی در لیگ نخبگان آسیا دیدار کند تا نماینده کشورمان در قاره کهن باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • یحیی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    3 3
    معلومه خوب این عقده ای های لنگی رو گذاشتن برای همین کارا
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
      1 0
      دمت گرم دقیقا
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    2 3
    جواد لالیگایی دشمن لنگیایی.60میلیون تاجی با قدرت پشتتن بزن لنگیا رو بسوزون
  • استقلالی قدیمی IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    3 1
    هر چیزی حدودی داره نکونام در مورد خطیر که مدیری توانا بود حدود را رعایت نکرد بر همگان واضح بود که خطیر مراعات می کرد اما نکونام قضایا را رها نمی کرد و بر همگان هم مشخص بود که خطیر برود نکونام هم به جایی نمی رسد چون تیمی که بخواد نتیجه بگیره از سر هماهنگی مدیریت و سرمربی به این نقطه می رسه مثل تیم آجورلو-مجیدی که مجیدی اندازه ها را حداقل می فهمید خطیر می ماند پارسال استقلال قهرمان می شد تا نکونام با وضعیتی جدید به استقبال همین فصل برود همه چیز مثل دومینو به هم وصله و حالا مشخص می کنه که نکونام با مدیریت جدید هم به مشکل می خوره و نمی تونه تیم رو جمع کنه با استایل رفتاری که نکونام داره استقلال با همچین شخصیتی به هیچ جا نمی رسه نکونام در فولاد هم که بود از خودش یک رزومه یاغی بیرون داده بود بنظرم نکونام باید بره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس