غرق شدن ۳ مسافر در آب‌های ساحلی گیلان

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از غرق شدن ۳ نفر از مسافران در آب‌های ساحلی استان خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی نیازمند از مرگ پدر و بستری شدن دختر خانواده گلپایگانی در اثر غرق شدگی در شهرستان بندرانزلی خبر داد و اظهار کرد: یک خانواده اهل گلپایگان ساعت ۲۰:۳۰ در تاریکی شب برای شنا در منطقه غازیان به دریا رفتند و دچار حادثه غرق شدگی شدند که به رغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی ناجیان غریق، متأسفانه پدر ۴۱ ساله خانواده جان خود را از دست داد و دختر ۱۴ ساله شأن نیز پس از نجات در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بندرانزلی بستری شد.

نیازمند از غرق شدن پدر و پسری دیگر در آب‌های ساحلی رودسر نیز خبر داد و گفت: این دو نفر نیز ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب گذشته برای شنا به دریا رفتند که متأسفانه هر دو غرق شده و جسدشان صبح امروز پیدا شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با ابراز ناراحتی از وقوع حوادث غرق شدن هموطنان به دلیل عدم توجه به نکات ایمنی مربوط به شنا در دریا، از مسافران و شهروندان خواست تا با بی احتیاطی، کام خود و خانواده‌هایشان را تلخ نکنند.

محمدمهدی نیازمند افزود: ۸۰۰ نفر از امدادگران و ناجیان غریق در نقاط پرخطر سواحل گیلان مستقر هستند و از خردادماه تا کنون جان ۱۸۷ نفر را که در آستانه غرق شدن و خفگی بودند نجات داده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    13 1
    شب کی میره دریا؟؟؟،‌... اونم منطقه حفاظت نشده که نجات غریق نباشه؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      0 0
      مجبورن شب برن
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      2 0
      گیلان را ترک کنید اینجا خیابان‌ها ترافیک شده بنزین کم شده
  • مینا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    1 1
    دریا دیگہ امن نیست از زلزلہ رودبار ناامن شد
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    3 0
    کسانی که شنابلدنیستن وشب رو برای شنا انتخاب کردن !!!!!!!لابد تواستخر تازه شنایادگرفتن وبادریا مقایسه اش میکنن.دریا وحشیه وشن زیرپات کله پات میکنه.ماشالا این همه اعتماد بنفس!!!!! انوقت میگن تقدیر بود!!!!!! خدارحمت شون کنه
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    0 0
    من خودم دیدم چند تا خانواده رسیدن دریا با فاصله از دریا جا پیدا کردن بعد بچه گفتن داریم می ریم دریا . هیچ کدوم از اعضای خانواده همراهشون نرفتند سپردند به بزرگ ترین بچه همان گروه . بعد انتظار داریم کسی غرق نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس