کد خبر 1639600
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
قاتل کشاورز کهنوجی در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب کهنوج از دستگیری قاتل یک کشاورز اهل این شهرستان با همکاری ریش‌سفیدان و متنفذان محلی، طی مدت زمان کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

به گزارش مشرق، امید رضایی روز پنجشنبه در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل و متواری شدن قاتل در شهرستان کهنوج، برررسی های تخصصی انجام و دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این حادثه صادر شد.

وی ادامه داد: شواهد اولیه نشان دهنده آن بود که پس از وقوع درگیری میان یک کشاورز با خریدار محصول خرما؛ نزاعی صورت گرفته و فرد یاد شده به علت عدم کنترل خشم؛ با سلاح سرد به کشاورز حمله کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام قضایی افزود: با توجه به اینکه قاتل پس از وقوع حادثه از صحنه جرم متواری شده بود؛ شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار دادستانی و نیروی انتظامی قرار گرفت.

رضایی تصریح کرد: با تلاش های تخصصی قضایی و انتظامی و همکاری سران طوایف و متنفذان محلی قاتل در کمتر از ۴۸ دستگیر و پرونده قضایی این حادثه تشکیل شد و مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده در حال انجام است.

کهنوج در فاصله ۳۵۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    0 1
    مگر یارو دیوانه بوده حتمآ در معامله حق طرف ... قانون هم که درست جواب نمی دهد دیگر طرف با عصبانیت سر پول سرمایه حالا در معامله یک ذره ضرر ببیند صبر آن را ندارد آدم می کشت
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    3 1
    قاتل خودشو تسلیم کرده این افتخار برای نیروی انتظامی نیسته
  • TR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    1 2
    احسنت بر پلیس خدمتگزار
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    2 0
    افغانی ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس