حسن هانی زاده

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: نتانیاهو به چهره‌ای منفور نزد مردم جهان و حتی مردم اسرائیل تبدیل شده است و برگزاری تجمعات اعتراضی در اراضی اشغالی فلسطین این موضوع را به اثبات رسانده است.

به گزارش مشرق، حسن هانی‌زاده با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در باتلاقی عظیم گرفتار شده است، گفت: عملیات طوفان الاقصی یکی از شکست‌های بزرگ عملیاتی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی بود که در آن، تعدادی از شهرواندان اسرائیلی اسیر شدند.

وی افزود: بعد از این عملیات، چندین مذاکره بین حماس و رژیم صهیونیستی برای مبادله اسرا و آتش‌بس صورت گرفت که در هر مذاکره، طرف اسرائیلی تلاش کرد که امتیاز بیشتری از حماس بگیرد و به همین دلیل مذاکره به نتیجه نرسید و همه به دلیل زیاده‌خواهی‌های نتانیاهو بود.

هانی‌زاده تاکید کرد: نتانیاهو به چهره‌ای منفور نزد مردم جهان و حتی مردم اسرائیل تبدیل شده است و برگزاری تجمعات اعتراضی در اراضی اشغالی فلسطین نشان می‌دهد که شهروندان اسرائیلی هم سیاست‌های نتانیاهو به عنوان یک از مقصران طولانی شدن جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس را قبول ندارند.

کارشناس مسائل خاورمیانه تصریح کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند که تا حصول نتیجه انتخابات آمریکا، آتش‌بس را ادامه دهد و همین امر باعث خشم شهروندان اسرائیلی شده است چرا که آنان آزادی اسرای اسرائیلی را از دولت خود می خواهند و نتانیاهو همچنان در تلاش برای اجرای سیاست‌های شوم خودش.

وی در پایان گفت: مردم جهان بارها اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های رژیم صهیونیستی که سیاست‌هایی مبنی بر ضدحقوق بشری و انسانیت است، ابراز داشته‌اند و حتی برخی کشورها در تلاش بودند که در مجامع حقوقی و بین‌المللی از رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات ضدحقوق بشری‌اش شکایت کنند و همه این‌ها نشان می دهد که روز به روز به تنفر جامعه جهانی نسبت به رژیم صهیونیستی افزوده می شود.

منبع: تهران پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس