عذرخواهی شهردار اصفهان از قلعه‌نویی

مدیران استانی و شهری اصفهان از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دلجویی کردند.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در لحظات پایانی نخستین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل قرقیزستان که پیروزی یک بر صفر را به دنبال داشت، صحنه‌های غیرمنتظره‌ای را دید و شعارهای برخی افراد از روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان، او را شگفت‌زده کرد که حالا واکنش مدیران این شهر را به دنبال داشته است.

قلعه‌نویی که دوران پرافتخاری در سپاهان داشته و بهترین رتبه ذوب‌آهن در تاریخ لیگ برتر را به دست آورده، در شرایطی این صحنه‌ها را در دقایق پایانی دیدار مقابل قرقیزستان دید که تصور نداشت در استادیوم فولادشهر با آن مواجه شود و همین مسئله منجر به دلخوری او شد.

با وجود اینکه ملی پوشانی مثل مهدی طارمی پشت قلعه‌نویی درآمدند و مدیران فدراسیون فوتبال هم به تمجید از نمایش تیم ملی پرداختند، اما حالا مدیران استانی و شهری اصفهان هم از سرمربی تیم ایران دلجویی کردند تا خاطره تلخی از سفر به این شهر در ذهن او نماند.

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان در حاشیه دیدار شب گذشته مدیران این استان با اعضای تیم ملی خطا به قلعه‌نویی عنوان کرد: بعضی وقت‌ها ممکن است مردم به‌خاطر نتیجه کدورتی پیدا کنند، اما در عمق دل به تلاش نمره می‌دهند و این یک واقعیت است که تلاش، رضایت می‌آورد. من بابت تمام تلاش‌های شما صمیمانه قدردان‌تان هستم و امیدوارم در ساعت‌هایی که در اصفهان بودید، به شما خوش گذشته باشد.

اما علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان اظهار نظر جالبی انجام داد و به برخی رفتارها در پایان دیدار برابر قرقیزستان اشاره کرد و گفت: از آقای قلعه‌نویی بخاطر اسائه ادبی که صورت گرفت، عذرخواهی می‌کنم. شما به گردن فوتبال ایران و فوتبال اصفهان حق دارید و اگر برخی احساساتی شدند، شما به دل نگیرید.

او تاکید کرد: با قدردانی از زحماتی که انجام گرفت، اگر قرار است کسی «حیا کند» این من مسؤول هستم که تتوانستم شرایط را آنطور که در شان تیم ملی است فراهم کنم؛ در حالی که بر اساس تقویم بازی‌ها زمان دیدارهای تیم ملی مشخص است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه تساوی کره‌جنوبی و شکست استرالیا واقعیت فوتبال است خطاب به کادر تیم ملی و بازیکنان گفت: شما دلسوزانه به دنبال موفقیت تیم ملی هستید و بیشتر از ما دل‌تان می‌خواهد تیم ملی موفق شود و برایتان در بازی‌های پیش‌رو آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    11 7
    اینها اکثرا لنگیهایی هستند که چون قلعه نوعی را استقلالی میدونن حتی از برد تیم ملی مقابل ژاپن ناراحت بودن و از باخت تیم مقابل قطر خوشحالی می کردن و علنا میگن تیم ملی ما پیروزیه
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
      0 0
      تمام نابسامانی فوتبال ما پرسپولیس زدگی فضای اونه. متاسفانه برای زمین زدن امیر این جماعت با باخت تیم ملی قند تو دلشون آب میشه اینو همه می دانند
  • M.H.AN IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    2 2
    عذر خواهی تو تو خالی و بدرد خودت می خوره
  • نام اشنا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    4 1
    یک ضرب المثل قدیمی هست که میگوید : دیگی که برای پرسپولیس نجوشد, بهتر است که سر سگ در ان بجوشد. با این استدلال پرسپولیسی ها علیه مرحوم پرویز دهداری کودتا کردند که خوشبختانه شکست خوردند.بعدا علیه مرحوم ایویچ کودتا کردند و او را برکنار کردند و یک تیم سرتا پرسپولیسی را در 1998 وارد جام جهانی کردند.حالا هم نوبت به امیر قلعه نویی رسیده
  • مهدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    6 1
    افرین به مسوولین محترم اصفهان این عذر خواهی از واقعیت قدرت نفس ایشان وادب ایشان سرچشمه میگیرد .کاش بقیه مسولان نیز میتوانستن وشهامت میداشتن که نسبت به کم کاریهای خود عذر خواهی کنند.
  • حسن IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 1
    تیم ملی ضعف داره و بر کسی پوشیده نیست. قرقیزستان تیم درجه چندم آسیاست اگه ژاپنو بردیم شانسشی بود و ژاپن تو اون تورنمنت تیم خوبی نبود. لطفا ماست مالی نکنین این تیم با قلعه به جایی نمیرسه.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    1 1
    وقتی منفوری مردم از بردتم ناراحتن
  • کامران IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    1 0
    هر کس بی ادبی کرده باخودش بوده..‌
  • حمید کلباسی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    1 0
    بازیکنان و سرمربی تیم ملی ایران از ثروت و شهرت اشباع شده اند و انگیزه و اراده ای برای پیروزی در مقابل حریفانی که با سماجت و جدیت مقابل تیم ملی ایران بازی می کنند ندارند
  • حمید کلباسی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    1 1
    قلعه نویی ده ، بیست سال قبل در مقابل حریفان تیمهای ایران حرفی برای گفتن داشت اما حالا کارنامه او مانند شاگرد اول شدن در کلاس یک نفره است!
  • محمد IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    آقایان فدراسیون مردم فهیم هستند فوتبال رو می فهمند نگران آینده تیم ملی هستند آقای قلعه نویی از لحاظ فنی چیزی در دست نداره که به تیم ملی ارائه کنه ،و این از نتایج ایشان در مقابل حریفان قلدر مشخصه،این تیم با این مربی راه به جایی نمی بره.
  • محسن IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    آقای شهردار عزیز اصفهان صمیمانه از جنابعالی درخواست دارم به اوضاع دور و بر ورزشگاه نقش جهان و فضای سبز اصراف آن سرو سامان بدهید و ورودی ها را سرسبز و قشنگ کنید.
  • ا IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 1
    اگه میخوای عذرخواهی کنی از مردم اصفهان بکن که هیچ کاری نکردی تو این چهار سال اب که نداریم کوجه و خیابان پر چاله طرح ها هیچی فقط خوب بنر و تبلیغات میکنید برا خودتون
  • دالوند IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    2 0
    قاسم زاده خیلی باشخصیته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس